vervelende seksuele ervaring

10-02-2019 00:08 33 berichten
Goedenavond allemaal,

Net zag ik het topic 'ik voel me vernederd' op de homepagina voorbij komen. Vreselijk wat haar overkomen is en opeens had ik sterk de behoefte om mijn eigen verhaal ook te delen. Ik heb al eerder een verhaal gedeeld, het lijkt wel of het gewoon op me afkomt..
Een paar weken geleden was ik met een grote groep vriendinnen gaan stappen. Ik had best wat gedronken dus voelde me niet helemaal helder. De tent sloot en één van mijn vriendinnen raakte aan de praat met een jongen. Hij en zijn vriend hadden geen slaapplaats en moesten nog minstens 3 uur op de trein wachten. Mijn vriendin bood hen een slaapplaats aan. Omdat ik het gevaarlijk vond om haar alleen te laten met 2 jongens besloot ik om mee te gaan. We waren op de fiets, maar die hadden zij niet. We besloten te gaan lopen, mijn vriendin liep een groot stuk voor ons met een jongen en ik liep met die andere jongen achter hen. De jongen waarmee ik liep was de hele tijd aan het zeuren dat het koud was, ik te langzaam liep en hij moe was. Ik reageerde een beetje gemeen dat hij moest stoppen met zeuren en dat hij blij moest zijn dat hij ergens kon slapen.
Eenmaal bij de deur van mijn vriendin aangekomen voelde ik me denk ik een beetje schuldig (ik was aardig dronken dus dit is wat ik denk) en zoende die jongen kort. Eenmaal binnen plofte we neer op de slaapbank en zoende verder. We besloten om seks te hebben, maar toen hij in me wilde komen deed het behoorlijk veel pijn. Ik probeerde even vol te houden, misschien dat de pijn weg zou trekken, maar de pijn bleef. Dit zei ik ook, lichtelijk in paniek, waarna hij allemaal schreeuwde dat ik mijn bek moest houden.. Ik merkte dat ik erg langzaam reageerde en er absoluut niet bij was met mijn hoofd. Ik zei dat hij gestoord was, waarna hij me 3 keer hard in mijn gezicht sloeg. Ik probeerde hem weg te duwen. Volgens mij had ik erg weinig kracht dus misschien merkte hij het niet eens..
Daarna stopte hij toch en zijn we in slaap gevallen.
De laatste paar dagen spookt dit allemaal toch weer door mijn hoofd.. Ik had moeten zeggen dat hij moest stoppen, maar dit heb ik helaas niet gedaan naar mijn idee. Ik was zo ver weg met mijn hoofd, ik kon het me de volgende dag niet goed herinneren, alleen mijn eigen stem die zei dat ik in paniek was, zijn boze reactie en de drie klappen in mijn gezicht.
Dit herhaalt zich de laatste tijd erg vaak..

Wat is jullie mening hierover? Hierna heb ik uiteraard ook niet meer gedronken, ik wil dit echt nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
Buiten het feit dat je niet meer (zeker) weet of je duidelijk genoeg hebt gemaakt dat hij moest stoppen, heeft hij je wel geslagen. Je kan dus sowieso aangifte doen van mishandeling. En dat zou ik ook zeker doen!
happyface97 schreef:
10-02-2019 09:44
Ja, zij heeft dus wel gewoon een leuke ervaring gehad, de jongen waarmee zij was was wel heel aardig.
Ok, gelukkig maar.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn ook vrouwen die dit lekker vinden. Kijk maar in het bdsm-topic.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/den-haag/haagse-ontke ... SoL6W7BS-w
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
11-02-2019 14:46
Er zijn ook vrouwen die dit lekker vinden. Kijk maar in het bdsm-topic.
Duidelijk dat TO dit niet ‘lekker’ vond. Raar om dit onder dit topic te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, achteraf niet. Maar in het heetst van de strijd was dit misschien niet zo duidelijk als dat het nu is.
willem1959 schreef:
12-02-2019 11:57
Nee, achteraf niet. Maar in het heetst van de strijd was dit misschien niet zo duidelijk als dat het nu is.
Trol, natuurlijk, maar BDSM'ers vinden het echt ook niet "geil" als ze opeens door een wildvreemde in het gezicht geslagen worden die ze tijdens een one night stand opgeduikeld hebben in een doorsnee club, zonder dat daar overleg aan vooraf gaat.

Man. Je gaat toch ook niet in het heetst van de strijd iemand een naald door zijn balzak rijgen met het excuus dat sommige mensen dat lekker vinden.

Totaal niet relevant, sorry, TS.
Alle reacties Link kopieren
Esther- schreef:
12-02-2019 12:37
Trol, natuurlijk, maar BDSM'ers vinden het echt ook niet "geil" als ze opeens door een wildvreemde in het gezicht geslagen worden die ze tijdens een one night stand opgeduikeld hebben in een doorsnee club, zonder dat daar overleg aan vooraf gaat.

Man. Je gaat toch ook niet in het heetst van de strijd iemand een naald door zijn balzak rijgen met het excuus dat sommige mensen dat lekker vinden.

Totaal niet relevant, sorry, TS.

En die balzak aan zijn voorhuid naaien... ik heb beeld...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven