Vibrator Lelo

17-06-2009 20:37 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een nieuwe vibrator en dan wil ik er eentje zonder batterijen.

Nu ben ik eens gaan zoeken op internet en de vibrators van Lelo tegen gekomen.

Ik vind ze leuk om te zien en hoor en lees er goede verhalen over.

Nu zit ik te dubben tussen de lely, elise, liv en gigli.

Wie heeft er ervaring met een van deze bovengenoemde vibo's?

Ik wil er graag een die de g-spot goed stimuleerd.
quote:IvyRosa schreef op 17 juni 2009 @ 22:31:

@Xander: valt me tegen dat jij als gadgetfreak dat niet wist Ja, kijk er zelf ook erg vreemd van op....dit had ik moeten weten!
Moeilijk hoor.

Het is jammer dat ik ze niet eerst kan uit proberen!

Mijn voorkeur ging eerst uit naar de iris, maar ik heb ook wat reviews gelezen en nu neig ik toch weer naar de gigi.

Ga er nog een nachtje over slapen.
Na een nachtje slapen nog steeds niks wijzer geworden. Ik kan ze natuurlijk ook alletwee nemen!

Nee, ik denk dat ik toch voor de iris ga.
Doortje, haha hebbert! Wellicht een tip om even op amazon.com te kijken. N.a.v. recentelijke topics hier over Lelo's werd ook mijn aandacht getrokken, maar zoals al eerder gezegd zijn ze niet über-goedkoop. Een vriendin tipte me over amazon. Grappig, ik bestel er regelmatig maar nooit nagedacht om voor een vibrator daar eens te kijken.

Met dank aan de viva dames ben ook ik overtuigd, ook ik ga aan de Lelo. En prettig betaalbaar met dank aan mijn amerikaanse vrienden. Gigi vond ik er bijv. van rond de $48,- en de Iris rond de $60,- (verschilt beide per kleur). De verzendkosten verschilt per verkoper, dus even goed opletten. Er is er een die zo'n $50,- rekent (yeiks), maar er is er ook een die $14,95 rekent naar NL. Ben benieuwd.
vandaag ga ik van alles kunnen
Ik weet niet wat de koers van de dollar tegenwoordig is, maar dat scheelt volgens mij behoorlijk. Ik heb de Lelo Iris voor 87,95 gekocht, goedkoper kon ik hem bij nederlandse webwinkel niet vinden.

Maar moet je dan niet heel lang wachten als je via Amazon.com bestelt of gaat dat toch redelijk snel?
Wat een ontzettend goed idee, ik duik ook even op amazon
Ondertussen kijk ik op Amazon en zie ik onder de Lelo Gigi een balk die zegt: 'customers who bought this item also bought:'

En dan staat daar de DVD van Happy Feet (Full screen edition, dat dan weer wel)

Ik weet niet of ik dat nu zulke goede reclame vind eigenlijk....
Hahahaha Kathy, geweldig! Die balk verschilt ook erg per kleur van dezelfde vibrator en welke verkoper je op dat moment open hebt staan, ben ik achter gekomen. Bij de een staan er heel veel Lelo-producten in die balk, bij de ander allerlei andere producten zoals die voetige film en kleding (degelijke ) heb ik ook al voorbij gekomen.

Ik kon zelf in eerste instantie overigens met gewoon zoeken op de naam maar weinig opties vinden. Via de 'frontstore' van de verkoper kon ik vervolgens wel heel veel vinden. Waar ik gekocht heb, verkoopt veel Lelo producten. Via Amazon in totaal 61 producten/kleurvariaties. Ik kwam er achter dat op hun website nog weer andere kleuren te vinden zijn, maar ook ietsjes duurder zijn (ook dezelfde kleur als op amazon).

LadyPhoxy, ik heb een week of 2 geleden nog een boek via Amazon voor mijn werk besteld. Op dat moment was de koers 1,38 op mijn creditcard. Het laagste dat ik hem heb meegemaakt de laatste 3 jaar is 1,23. Dus het is echt een heel stuk goedkoper. En persoonlijk durf ik via Amazon veel makkelijker aan te schaffen dan rechtstreeks bij een verkoper. Vertrouw Amazon wat dat betreft genoeg om te bemiddelen bij onverhoopt een keer een probleem.

Bestellingen via Amazon gaan meestal redelijk snel, mits op voorraad. De mail die je krijgt zegt dan wel dat het eeeeeeeeeeeuwig duurt (voor de laatste boeken bijv. voorspelden ze een leverdatum 6 weken na datum van versturen), maar de praktijk is anders. Ik heb over het algemeen mijn bestellingen een week nadat ik het mailtje krijg dat mijn bestelling is verzonden. Zowel bij producten die Amazon zelf verkoopt als andere verkopers (had zo bijv. een galajurk zelfs met 3 dagen). Met de Lelo is het dus eens zien hoe snel dat is. Vriendin was tevreden, was geloof ik 9 dagen na haar bestelling, week nadat ze mail had gehad dat bestelling verzonden was.
vandaag ga ik van alles kunnen
Nou ik heb ook op amazon gekeken en dat is inderdaad een stuk goedkoper. En omdat het zooooooooo veel goedkoper is heb ik de zwarte nea besteld en de roze iris!!! Ik betaal nu voor beide ¤ 93,- terwijl ik voor alleen de iris in Nederland al zo rond de ¤ 89 kwijt zou zijn.

Ik weet alleen niet hoeveel invoerrechten er evt. bijkomen. Trouwens wel een rare gedachte dat de douane daar straks lekker mijn speeltjes zit te bekijken!! Maar ja, maar niet teveel bij nadenken.
He ja, ik zie hele leuke taferelen voor me met mannen die niet goed weten wat Iris en vooral Nea is en hun vrouwelijke collega's niet durven vragen omdat ze dat als afgang zien. Het meermaals door de X-ray sturen en uit elkaar schroeven om het op drugs te controleren. Ik ben benieuwd!
Is dit geen sluikreclame? Nu gaat het over een of andere prut vib, Doortje vroeg ook al eens iets over de Cleo stijltang, overmorgen over de overheerlijke groenten van Hak? Wel vreemd met haar 5 berichten waarvan er 2 met merknaam expliciet in het topic.
quote:kathykatinka schreef op 18 juni 2009 @ 23:22:

Ondertussen kijk ik op Amazon en zie ik onder de Lelo Gigi een balk die zegt: 'customers who bought this item also bought:'

En dan staat daar de DVD van Happy Feet (Full screen edition, dat dan weer wel)

Ik weet niet of ik dat nu zulke goede reclame vind eigenlijk.... Ik vraag me dan af of het ook andersom is...Dat kindertjes die Happy Feet willen bestellen, de Lelo Gigi vibrator erbij zien staan en die ook maar mee bestellen?
quote:meelezer456 schreef op 19 juni 2009 @ 16:50:

Is dit geen sluikreclame? Nu gaat het over een of andere prut vib, Doortje vroeg ook al eens iets over de Cleo stijltang, overmorgen over de overheerlijke groenten van Hak? Wel vreemd met haar 5 berichten waarvan er 2 met merknaam expliciet in het topic.

Tja, waarom sluikreclame? Hoe moet je er anders achter komen wat andere mensen van een bepaald produkt vinden? Je kan dan best om ervaringen vragen. Er zouden evt ook allemaal negatieve reacties kunnen komen en dan is het dus alles behalve goede reclame.

(en de Lelo Iris is echt heel fijn )
Als het sluikreclame is heeft Lelo een hoop ingeburgerde mensen op het Viva Forum zitten, ik kom de vibrators van Lelo heel vaak tegen en heb er eigenlijk nog geen onvertogen woord over gehoord.
Er zijn er ook die je via de computer kunt opladen. Echt ideaal, s' morgens op het werk opladen en s' avonds opgeladen mee naar huis nemen.
Ha, je hebt al besteld maar ik wou me er toch nog even tegenaan bemoeien. Ik vind Iris echt super! Ook besteld, en toen ik m kreeg dacht ik wel even 'oei, wat groot!', maar dat bleek bij nader inzien toch niet zo'n probleem

Hij is van een fijn materiaal gemaakt, het opladen werkt super, de bediening is makkelijk en er zijn echt veel verschillende soorten trillingen en hij kan van heel subtiel naar harder dan ik aankan.

Mooi design daarbij, kortom ik ben er echt errrrrg blij mee!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik vind de Lelo Iris erg op die van Durex lijken qua vorm. Ik heb die laatste gewoon via Albert besteld
quote:meelezer456 schreef op 19 juni 2009 @ 16:50:

Meelezer, ten eerste was het niet mijn bedoeling om sluikreclame te maken, ik wilde graag ervaringen horen.

Ten tweede weet ik niet hoe je er bij komt dat ik ook over een cleo stijltang heb gehad, want dat is pertinent niet waar. Sterker nog ik ken dat merk niet eens.

Ik zou het dus fijn vinden als je voortaan je insinuaties voor je houdt.
quote:Summerdance schreef op 17 juni 2009 @ 21:10:

Sorry, maar ik lees steeds vibrator van Leo

Excuses Eleonora....

Ik ook hahahahaahahahaaaaaa!

Vibrator Leo las ik!!!
Oh en nog eens wat, wat zijn dan die andere 3 berichten?

Ik ben namelijk heel lang niet meer actief geweest op dit forum. Ik denk echt dat je me verwart met iemand anders.
Ik heb de Gigi, en ik moet zeggen die is erg fijn. Alleen heb ik het gevoel dat hij na verloop van tijd minder hard trilt (kan ook zijn dat ik hem te vaak gebruik hebt!)
Hej Doortje,

Laat je uiteindelijk nog even weten wat het totale kostenplaatje is geworden en of je alles een beetje vlot in huis had?

Vind ze zelf nl ook erg mooi, maar nog wel prijzig. En als het via die site daadwerkelijk goedkoper kan is dat natuurlijk mooi mee genomen!

Ben nl nog niet zo'n held wbt het bestellen op buitenlandse sites...

Ben benieuwd!
quote:Simooon schreef op 22 juni 2009 @ 15:12:

Hej Doortje,

Laat je uiteindelijk nog even weten wat het totale kostenplaatje is geworden en of je alles een beetje vlot in huis had?

Vind ze zelf nl ook erg mooi, maar nog wel prijzig. En als het via die site daadwerkelijk goedkoper kan is dat natuurlijk mooi mee genomen!

Ben nl nog niet zo'n held wbt het bestellen op buitenlandse sites...

Ben benieuwd!

Ik ben nu totaal voor beide (incl verzendkosten) omgerekend ¤93,- kwijt en dan te bedenken dat de iris al ongeveer ¤89,- kost en de nea ongeveer ¤ 65,-, dat scheelt dus behoorlijk. Ik weet alleen niet wat er nog aan evt. invoerrechten bij komt.

In de mail staat dat het tussen 7 en 15 juli binnenkomt. Dat zou dus een week 3 zijn vanaf het moment van bestellen.

Zodra ik het binnen laat ik uiteraard even weten hoe ze bevallen!
quote:doortje1 schreef op 19 juni 2009 @ 21:49:

[...]

Meelezer, ten eerste was het niet mijn bedoeling om sluikreclame te maken, ik wilde graag ervaringen horen.

Ten tweede weet ik niet hoe je er bij komt dat ik ook over een cleo stijltang heb gehad, want dat is pertinent niet waar. Sterker nog ik ken dat merk niet eens.

Ik zou het dus fijn vinden als je voortaan je insinuaties voor je houdt.

Nou, ik vergis me in de naam, het was chi in plaats van cleo. Maar het is wel het 2e merk topic wat je opent van de 3 topics van jow naam..

Wie heeft er ervaring met de chi stijltang?

Ik denk er over om eentje aan te schaffen, maar aangezien ze nogal prijzig zijn wil ik wel eerst wat ervaringen horen.

Doortje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven