Vibrerend ei...

01-11-2013 15:48 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat als...

ik er eentje zou kopen en bij het beffen haar hiermee zou verrassen ?

Doen of toch niet ? Ervaringen ? Tips...
Misschien in je kont stoppen en dan verrassen met een bezoekje eerste hulp:)
Verrassen? Je dauwt hem er zomaar in? Ik zou het rond Pasen doen.
Some flies are too awesome for the wall
Goh, wat een verrassing zeg! Stom plan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
OK - dat is duidelijk... gewone taal was ook al voldoende hoor om je standpunt over te brengen !
Ik vind het een leuk plan om je vrouw hiermee te verrassen! Maar natuurlijk niet tijdens het beffen opeens mee aan komen. Je moet het wel een beetje leuk aankleden. Ik zou er een met afstandsbediening nemen.
Met afstandsbediening was ik van plan....

Je kan het niet tijdens het beffen gebruiken dan ? - teveel afleiding of niet prettig ?...

Hoe pak je het dan beter aan ?
Het leukste ( vind ik) is om het kado te doen, bv voor een etentje of gezellige avond. Ja kan haar dan op een gegeven moment vragen of seinen om het in te doen. Jij hebt dan de regie over de afstandsbediening uiteraard. ? Je kan het verder ook tijdens de sex gebruiken.
Ik zou een roti bestellen en hem dan omruilen met het ei en deze aan je vriendin serveren.

Er loopt momenteel een topic over roti + recepten.

*sorry, ben een beetje melig *
Doe mij maar een bakkie pleur...!
Ik zou dit eerst overleggen..
Niet doen.

Vond zo'n vibrerend ei trouwens sowieso maar niks
T'is niet veel aan. Er bestaan veel leukere dingen om haar mee te verrassen.
Wat een 'grappige' (lees achterlijke) reacties weer.

TO, geen idee of het een goed idee is tijdens het beffen spontaan te gebruiken. Verder wel een leuk speeltje voor af en toe maar, vind ik, meer buiten de deur. Wel een nemen met verschillende snelheden en soorten vibraties.

En trouwens, ' er in 'dauwen'...', zo groot is ie niet, zeker niet als de dame in kwestie nogal nat is.
Pas maar op, ik zou me waarschijnlijk kapot schrikken als ik dat niet verwacht, je wit geen knietje van haar krijgen denk ik

Let er wel op dat je er eentje koopt met een draadloze afstandsbediening. Stuk leuker want dat is het ook buiten de slaapkamer te gebruiken! Ik vind het gevoel trouwens helemaal niet boeiend, maar het idee dat erachter zit wel. Dat hij controle heeft als we niet samen zijn zeg maar, dat hij dan van een afstand dat kan doen bij mij.
quote:sicnarf schreef op 01 november 2013 @ 15:55:

OK - dat is duidelijk... gewone taal was ook al voldoende hoor om je standpunt over te brengen !Ach wen er aan, lopen erg veel frusto's rond hoor
Delen doe je samen
quote:Ephina schreef op 01 november 2013 @ 16:45:

T'is niet veel aan. Er bestaan veel leukere dingen om haar mee te verrassen.Laat maar komen de suggesties... !
Ik denk dat het punt van deze vrouwen vooral is dat je hem niet opeens zomaar terwijl zij misschien dr ogen dicht heeft moet gaan gebruiken terwijl zij van niks weet.

Niet iedereen voelt zich op het gemak bij het gebruiken van speeltjes.
Misschien eerst zeggen dat ze dat cadeautje pas krijgt als ze ook wil pijpen?
kan je doen

al denk ik dat ze je daarna zeker niet zal gaan pijpen
Ik had het volgende in gedachten : ik koop deze met afstandsbediening en zet het als cadeautje klaar op tafel, terwijl ik nog niet thuis ben, samen met een kaartje en de boodschap dit 'te passen' (in te brengen) voordat ik thuiskom... (kan je hiermee rondlopen ??) De afstandbediening hou ik bij me, om deze dan te gebruiken wanneer we samen zijn...
Neem een oplaadbare
Dat vind ik dan wel weer een leuk idee sicnarf.

En om antwoord te geven op je vraag, ja je kunt prima rondlopen met zo'n ei in. Geen probleem.
Kennelijk is het vrij normaal om als vrouw met zo'n ei in rond te lopen

Ik moet hierbij nu wel opeens aan kippen denken. Maar die hebben dan weer geen op afstand bestuurbare.....
Je idee is leuk, maar probeer je vriendin eerst een beetje uit te horen en koop een goede!

Heb zelf zo'n ding, maar om nou te zeggen dat ik het geweldig vind.....euh nee.

Ik vind het niet echt opwindend, je merkt er weinig van.

En dat is erg zonde van je geld.
Hoi , Ben ik nou de enige die het begrijpt ?

Ik vind het erg geil om onverwachts een tril ei of andere vib bij mijn

vrouw in te brengen. ik snap alle flauwe reacties niet zo goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven