Vinden van (serieuze) sexpartners?

10-04-2013 11:34 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben single en net als ik (man) zullen er ook vrouwen zijn die op zoek zijn naar intimiteit/sex. Maar hoe vind je serieuze vrouwen? Er zijn veel dating/contact sites maar als je na zoeken reageert op een advertentie komt er een berichtje terug dat je je eerst moet aanmelden met het smoesje "ik heb geen computer dus neem contact op via deze site blabla". Commercie, oplichting? Er worden soms hele zielige verhalen gebruikt. Walgelijk!



Dus: hoe vind je serieuze vrouwen?

(ik heb geen zin hiervoor apart de kroeg in te gaan)
quote:Eydis_ schreef op 15 april 2013 @ 19:45:

Ik twijfel ook om me op te geven bij een site voor het vinden van een tijdelijk vriendje (om het maar netjes uit te drukken) maar zie niet veel hoopvolle verhalen langs komen. Ik zag het zelf als daten met een wat duidelijker doel . En nee, er hoeft niet gelijk op de eerste date seks van te komen. Tenminste, niet erg als het wél gebeurde maar gewoon eerst wat drinken kan prima.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eydis_ schreef op 15 april 2013 @ 19:45:

Ik begrijp wel wat Hans bedoelt... vrouwen hebben de macht. We zijn gewend aandacht te krijgen en dat de man naar je toe komt en dat je na een paar drankjes toch nog 'nee' kunt verkopen. Gelukkig kunnen we zelf ook op jacht gaan, maar dan ligt weer het initiatief bij ons vrouwen....en in dat geval kan de man eventueel "nee" verkopen, als hij geen interesse heeft. Dan heeft hij de macht. Ik heb vroeger weleens meegemaakt dat de vrouw teleurgesteld of woedend is (in geval van woedend, heb ik een reden te meer haar af te wijzen). Zou het daarom zijn dat vrouwen niet graag mannen versieren, zelfs als het een man is die zij erg leuk vindt of wel voor een relatie ziet zitten?
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 15 april 2013 @ 20:47:

[...]



...en in dat geval kan de man eventueel "nee" verkopen, als hij geen interesse heeft. Dan heeft hij de macht. Ik heb vroeger weleens meegemaakt dat de vrouw teleurgesteld of woedend is (in geval van woedend, heb ik een reden te meer haar af te wijzen). Zou het daarom zijn dat vrouwen niet graag mannen versieren, zelfs als het een man is die zij erg leuk vindt of wel voor een relatie ziet zitten?



Zou kunnen. Ik vind het een wisselwerking hebben naar elkaar toe. Om ervan uit je plaat te gaan vind ik niet nodig, niet als man noch als vrouw. Accepteer gewoon een nee. Klaar.

En als je elkaar wél leuk vindt, valt volgens mij het wie-flirt-met-wie niet zo hard meer op .
quote:beelicious schreef op 15 april 2013 @ 21:20:

[img]http://img824.imageshack.us/img824/2777/imagemsbu.jpg[/]Die zag ik vandeweek voorbij komen op mijn FB
quote:hans66 schreef op 15 april 2013 @ 20:47:

[...]



...en in dat geval kan de man eventueel "nee" verkopen, als hij geen interesse heeft. Dan heeft hij de macht. Ik heb vroeger weleens meegemaakt dat de vrouw teleurgesteld of woedend is (in geval van woedend, heb ik een reden te meer haar af te wijzen). Zou het daarom zijn dat vrouwen niet graag mannen versieren, zelfs als het een man is die zij erg leuk vindt of wel voor een relatie ziet zitten?Ik ben toch een beetje bang dat de man het niet wil en zou me dan heel erg afgewezen voelen. Dat zijn wij vrouwen wrs ook niet echt gewend, en mannen wrs wel... Dus ik doe het heel voorzichtig en als ik bijna zeker weet dat het de goede kant op gaat...
Alle reacties Link kopieren
Eydis, ik denk dat de situatie vrouwen afschrikt. Daarnaast ben ik niet de stoere ideaalman die men blijkbaar voor vrijen zoekt maar een slank gevoelsmens die een lang voorspel minstens zo leuk vindt als de finale. Laat ik het zo zeggen, mij vind je leuk op het tweede gezicht en de meeste vrouwen hebben daar geen oog voor. Zeg ik uit inmiddels jarenlange ervaring helaas. Maar goed, er zijn ook andere vrouwen, ik weet het zeker.
Uiteraard. Als je op een datingsite staat, wordt er gekeken naar je foto en tekst. Maar ja, je kan nog een kop als Clooney en een perfecte tekst hebben, maar als je bij een date zo kil als een koelkast bent schiet je er nog niets mee op natuurlijk. En als je via zo'n specieke site een date hebt gedaan voelen vrouwen zich ook verplicht om je gelijk een antwoord te geven; daar ga je geen vijf dates aan besteden. De klik zou best later kunnen komen als ieder wat relaxter is.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-02-2018 16:45
Reden: Spam
98.56% gewijzigd
Oud topic.
Alle reacties Link kopieren
Paiq werkt niet en voor sommige mannen die het zoeken kunnen ook verlegen zijn in de kroeg en internet date werkt niet vaak genoeg gezeur dat ze je willen kennen en vaak zeggen dat ze je nummer of email niet kunnen lezen dan denk ik als de vrouw het zelfde zoekt kan je toch mailen is goed koper dan credits kopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven