Vinden van (serieuze) sexpartners?

10-04-2013 11:34 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben single en net als ik (man) zullen er ook vrouwen zijn die op zoek zijn naar intimiteit/sex. Maar hoe vind je serieuze vrouwen? Er zijn veel dating/contact sites maar als je na zoeken reageert op een advertentie komt er een berichtje terug dat je je eerst moet aanmelden met het smoesje "ik heb geen computer dus neem contact op via deze site blabla". Commercie, oplichting? Er worden soms hele zielige verhalen gebruikt. Walgelijk!



Dus: hoe vind je serieuze vrouwen?

(ik heb geen zin hiervoor apart de kroeg in te gaan)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Kees een paar hele goede punten heeft.

Het is net als met solliciteren; als je dezelfde skills hebt als de andere kandidaten dan zal je sollicitatiebrief eruit moeten springen om in ieder geval uitgenodigd te worden voor een gesprek.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 10 april 2013 @ 19:54:

[...]





Wie zegt dan in hemelsnaam dat er diepe tekst naar voren moet komen? Dat maak jij ervan.

Jouw aanpak is niet gelijk aan willekeurig welke andere man dan ook, dus ook niet aan die vanTO.



Wat voor jou goed kan werken, werkt voor een ander wellicht voor geen meter. Snap je?Idd.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 april 2013 @ 19:55:

Ik denk dat Kees een paar hele goede punten heeft.

Het is net als met solliciteren; als je dezelfde skills hebt als de andere kandidaten dan zal je sollicitatiebrief eruit moeten springen om in ieder geval uitgenodigd te worden voor een gesprek.Of er een punt ook echt heel goed is dat weten we natuurlijk nog niet. Maar goed ik ga nu weg want ik lig dubbel om mijn eigen teksten en verder niemand...
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 10 april 2013 @ 19:54:

[...]Wat voor jou goed kan werken, werkt voor een ander wellicht voor geen meter. Snap je?

Ja, dat snap ik.

Maar de methode van de TO werkt in ieder geval niet. Dat geeft hij zelf aan.

Dus misschien zou hij eens een andere methode kunnen proberen.

Het is maar een gedachte.
quote:keesadam schreef op 10 april 2013 @ 20:00:

[...]



Ja, dat snap ik.

Maar de methode van de TO werkt in ieder geval niet. Dat geeft hij zelf aan.

Dus misschien zou hij eens een andere methode kunnen proberen.

Het is maar een gedachte.



Andere methode ja, daar kan ik het met je eens zijn. Alleen ga niet ineens jezelf profileren als iemand die je niet bent noch kan zijn/waarmaken.



En nogmaals, als TO van zichzelf een rustig, niet gelijk grofgebekt persoon is, een beetje moeite wil doen om de vrouw te leren kennenof in ieder geval ook normaal kan communiceren, dan zijn ook daar gerust vrouwen die dat wel waarderen.

Persoonlijke note: ik iig wel.
.
Alle reacties Link kopieren
Dib, je hebt wel een punt.

Ik hou van gevatte scherpe mails, als ik dan een gevatte scherpe mail krijg, ik dus geinteresseerd zou raken en de man ik kwestie blijkt een rustige teruggetrokken man te zijn....ja dan haak ik ook af...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:broekrok schreef op 10 april 2013 @ 20:00:

[...]





Eensch!



Maar het zou toch zo kunnen zijn dat er vrouwen juist wel door de door keesadam betitelde saaiheid aangetrokken worden?

Dan heeft hij enorme mazzel, want de punten die hij net opnoemde, die noemt waarschijnlijk haast iedereen. Dus waarom dan juist hij?



Tot nu toe heeft dutch1 het nog niet gehad over in welke bewoordingen hij zich op datingsites gemeld heeft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Summerdance schreef op 10 april 2013 @ 20:09:

Dib, je hebt wel een punt.

Ik hou van gevatte scherpe mails, als ik dan een gevatte scherpe mail krijg, ik dus geinteresseerd zou raken en de man ik kwestie blijkt een rustige teruggetrokken man te zijn....ja dan haak ik ook af...Daar hou ik ook van. Mijn eerste SV was daar heel goed in, en dat was wederzijds, het verbaal uitdagen. Tegelijkertijd was hij wel een rustig persoon, zeker niet teruggetrokken maar ooh, de dubbelzinnig- en gevatheid over en weer, heerlijk.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 10 april 2013 @ 20:09:

Dib, je hebt wel een punt.

Ik hou van gevatte scherpe mails, als ik dan een gevatte scherpe mail krijg, ik dus geinteresseerd zou raken en de man ik kwestie blijkt een rustige teruggetrokken man te zijn....ja dan haak ik ook af...Rustige en teruggetrokken mensen kunnen prima scherpe gevatte mails sturen, of bedoel je mails met een testosteronlaagje ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 10 april 2013 @ 20:05:

[...]

En nogmaals, als TO van zichzelf een rustig, niet gelijk grofgebekt persoon is, een beetje moeite wil doen om de vrouw te leren kennenof in ieder geval ook normaal kan communiceren, dan zijn ook daar gerust vrouwen die dat wel waarderen.

Persoonlijke note: ik iig wel.



Rustig en beschaafd en geinteresseerd zijn allemaal positief.

Maar hij zoekt een sexdate. Een van de moeilijkste opdrachten die een man zichzelf op kan leggen, zo weten we inmiddels uit diverse topics hier.

Wil je daarin dus succesvol zijn, dan zul je met kop en schouders boven de mannetjes uit moeten steken die gebruikelijk die sites bezoeken.

Dan is saaiheid (en zo noem ik zijn schrijfsels hier) niet iets waarmee je de dames hun hart sneller laat klopppen. Niet op een datingsite waar je op zoek bent naar sex tenminste.

Dan zul je toch wat van vuur, passie, gevatheid, flirterigheid moeten laten zien.



En niemand maakt me wijs dat TO zijn teksten op een datingsite een andere toon hebben dan die verzekerings-agent praatjes die ik hier van hem lees.

Dus ik schat zijn kansen in... zo'n beetje gelijk aan 0.

Kan voor de rest een prima gozer zijn, hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:innote schreef op 10 april 2013 @ 20:17:

[...]



Rustige en teruggetrokken mensen kunnen prima scherpe gevatte mails sturen, of bedoel je mails met een testosteronlaagje ;)

En precies daarom date ik niet meer via het wereld wijde web



Als ik iemand face to face zie dan zie ik gelijk wat voor vlees ik in de kuip heb
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
TO, kom je zelf ook nog meeschrijven?
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 10 april 2013 @ 20:18:

[...]



Maar hij zoekt een sexdate



Dan is saaiheid (en zo noem ik zijn schrijfsels hier) niet iets waarmee je de dames hun hart sneller laat klopppen



Dan zul je toch wat van vuur, passie, gevatheid, flirterigheid moeten laten zien.





Kan voor de rest een prima gozer zijn, hoor.Precies.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:keesadam schreef op 10 april 2013 @ 20:18:

[...]





Rustig en beschaafd en geinteresseerd zijn allemaal positief.

Maar hij zoekt een sexdate. Een van de moeilijkste opdrachten die een man zichzelf op kan leggen, zo weten we inmiddels uit diverse topics hier.

Wil je daarin dus succesvol zijn, dan zul je met kop en schouders boven de mannetjes uit moeten steken die gebruikelijk die sites bezoeken.

Dan is saaiheid (en zo noem ik zijn schrijfsels hier) niet iets waarmee je de dames hun hart sneller laat klopppen. Niet op een datingsite waar je op zoek bent naar sex tenminste.

Dan zul je toch wat van vuur, passie, gevatheid, flirterigheid moeten laten zien.



En niemand maakt me wijs dat TO zijn teksten op een datingsite een andere toon hebben dan die verzekerings-agent praatjes die ik hier van hem lees.

Dus ik schat zijn kansen in... zo'n beetje gelijk aan 0.

Kan voor de rest een prima gozer zijn, hoor.



Misschien wel, misschien niet. Ik denk ook dat niemand hier het evt. profiel van TO kent/heeft gelezen. Ik vind je nogal oordelen op basis van wat je hier leest, dat zegt nog steeds helemaal niets over hoe hij in het echt is, ja, het geeft een indruk af en die is nu eenmaal niet voor iedereen hetzelfde. En ja, soms 'moet' je daar een beetje doorheen zien te prikken, als je wil/geduld voor hebt. Ik haak zelf af als er bij een man niet meer dan een ja of nee of kweenie uitkomt (wie niet ). Of een zodanige brulmail schrijft dat ik denk, mijn hemel, doe ff normaal (opscheppen, gedichten, mails met schatje dit, lekkertje dat, ik ga dit en dit met je doen, en dat allemaal gelijk naar iemand als openingsmail?) Dat spreekt aan of niet nl.



Ja, als man is het idd wel pittiger om er bovenuit te steken, meer vrouwen dan mannen vaak op een site, welke site dan ook vermoed ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 10 april 2013 @ 20:32:

[...]Ik vind je nogal oordelen op basis van wat je hier leest, dat zegt nog steeds helemaal niets over hoe hij in het echt is. En ja, soms 'moet' je daar een beetje doorheen zien te prikken.



Maar dat doorheen prikken, daar heeft dus bijna niemand zin in.

Op een datingsite ben je wat je schrijft. De letters, de zinnen en de teksten, dat ben jij.

Daar wordt je op beoordeeld.

Geldt niet alleen voor een datingsite, maar ook zoals Bianca schreef bij een sollicitatie. Als jij denkt dat je geschikt bent voor een bepaalde functie, dan zal je de lezer moeten zien te overtuigen. En dat doe je niet door een tekst als "En ik hou van hard werken en vriendelijke omgang met mijn collega's"



Bij een datingsite waar je op zoek bent naar een sexpartner is het nog allemaal net een graadje moeilijker. Je moet concurreren met duizenden andere mannen. Dus dan denk ik dat je op een positieve manier moet opvallen.
Alle reacties Link kopieren
ik hoef geen praatjes op een sexdatingsite.

de foto moet me bevallen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldig topic is dit geworden. Aan de ene kant lig ik krom van het lachen, aan de andere kant wordt het onderwerp wel degelijk serieus besproken. Aan de derde kant wil ik natuurlijk een VVM met Dibbes en Summerdance, maar dit terzijde.



Ik hoop dat we TO niet hebben weggejaagd want hij is jurist en zou dus goed met strijdbare teksten om moeten kunnen gaan, de argumenten van de onzin kunnen scheiden en zijn eigen argumenten en meningen goed kunnen verwoorden in zowel woord als geschrift. Ik ben het overigens met KeesA eens dat TO in de eerste paar pagina's niet verder is gekomen dan wat clichematige uitingen over humor en verzorgd zijn en inderdaad nog geen bewijs van vermelde gevoel van humor ten toon heeft gespreid. Maar het is natuurlijk ook wat veel, 8 pagina's in 2,5 half uur. En we moeten TO nageven dat hij is niet door een brullende horde "hengelaar" roepende forumsters is weggejaagd noch door de moderatrices van het forum is gekieperd. Ik ben dan ook duidelijk van mening dat hij zeker nog een behoorlijke tijd het voordeel van de twijfel dient te genieten want welke hengelende man heeft dit alles voor elkaar gekregen?.



quote:keesadam schreef op 10 april 2013 @ 20:46:

[...]

Maar dat doorheen prikken, daar heeft dus bijna niemand zin in.

Op een datingsite ben je wat je schrijft. De letters, de zinnen en de teksten, dat ben jij.

Daar wordt je op beoordeeld.

Geldt niet alleen voor een datingsite, maar ook zoals Bianca schreef bij een sollicitatie. Als jij denkt dat je geschikt bent voor een bepaalde functie, dan zal je de lezer moeten zien te overtuigen. En dat doe je niet door een tekst als "En ik hou van hard werken en vriendelijke omgang met mijn collega's"



Bij een datingsite waar je op zoek bent naar een sexpartner is het nog allemaal net een graadje moeilijker. Je moet concurreren met duizenden andere mannen. Dus dan denk ik dat je op een positieve manier moet opvallen.



Grotendeels mee eens ik vind alleen niet zozeer dat je positief op moet vallen maar vooral goed moet kunnen verwoorden wie je zelf bent en wat je zoekt. Ik heb een aantal behoorlijk negatieve kanten maar mij lukt het wel en ik vermoed dat dat komt omdat ik goed kan laten zien wie ik ben en wat ik wil.



Verder nog een basale tip voor TO: dat je verzorgd bent, gevoel voor humor hebt, hoogopgeleid bent e.d. dat zijn dingen die moet je niet zeggen, die moeten blijken uit wat je schrijft. Alleen dan is het geloofwaardig. Het expliciet benoemen van dat soort dingen roept alleen maar de vraag op waarom je dat expliciet vermeld en daarmee het idee dat het misschien wel niet zo is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tedvrpl schreef op 10 april 2013 @ 21:04:

En we moeten TO nageven dat hij is niet door een brullende horde "hengelaar" roepende forumsters is weggejaagd noch door de moderatrices van het forum is gekieperd.

Nou.....dat zeg je nou wel Ted

Maar het zou wel verklaren waarom Dutch niet meer reageert
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:keesadam schreef op 10 april 2013 @ 20:46:

[...]





Maar dat doorheen prikken, daar heeft dus bijna niemand zin in.

Op een datingsite ben je wat je schrijft. De letters, de zinnen en de teksten, dat ben jij.

Daar wordt je op beoordeeld.

Geldt niet alleen voor een datingsite, maar ook zoals Bianca schreef bij een sollicitatie. Als jij denkt dat je geschikt bent voor een bepaalde functie, dan zal je de lezer moeten zien te overtuigen. En dat doe je niet door een tekst als "En ik hou van hard werken en vriendelijke omgang met mijn collega's"



Bij een datingsite waar je op zoek bent naar een sexpartner is het nog allemaal net een graadje moeilijker. Je moet concurreren met duizenden andere mannen. Dus dan denk ik dat je op een positieve manier moet opvallen.



En dat kan dus soms ook heel jammer zijn, dat je daardoor iemand mis kan lopen omdat een paar woorden je niet aanspreken, net zoals een foto dat kan doen. Niks menselijks is ons vreemd denk ik dan. Ik ben geloof ik nog wel rigoreuzer in het afkappen van een vleeswaar tonende foto/combinatie foute tekst dan ietwat terughoudende tekst/normale, leuke foto. Dat vond ik dus ook vaak het dubbele eraan, dat hele (seks)dating gebeuren.



Ik had geen geile profieltekst, noch gaf ik aan wat ik wilde doen met diegene. Ik had echter wel een paar mooie, subtiele foto's, schreef fatsoenlijk Nederlands, iets waar veel mannen kennelijk toch óók op letten, ja echt. En ja, het was saai, althans, het kwam saai over. Dat trok, wellicht in jouw ogen, de wat saaiere mannen aan, die in het echt geenszins saai bleken. Het is echt wat je zelf op prijs stelt. Die wat saaiere mannen bleken o.a. heel galant te zijn (ja, vind ik fijn en aantrekkelijk). Botte boeren heb ik niks mee.



En nogmaals, dat gaf ik ook al eerder aan in mijn vorige post, ja het zal voor de meeste mannen idd net wat lastiger zijn om een seksdate te regelen. Het vervelende is soms ook nog dat er veel mannen zijn die wel zéggen vaker af te willen spreken en bij wie het in de praktijk toch alleen om een ONS te doen is/was.

Het is idd als een soort sollicitatie. En wat voor de één wel goed past/werkt geldt voor een ander totaal niet.



Het is net het echte leven
Alle reacties Link kopieren
Zat nog even na te denken over de sollicitatie vergelijking



Als ik een reclameburo zou hebben dan zouden bij mij de "snelle" brieven mij opvallen.

Wel zonder spelfouten en haantjes gedrag



Maar als ik een directrice van een bank zou zijn (as if) dan zou ik ook voor de "koele zakelijke" benadering gaan



Dus ik ben het zeker eens met je laatste zin Dib!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En als we dan toch nog even terughaken op het aanmelden van alleen maar gecontroleerde profielen, Ted en ik worden dan wel de controleurs, wij kennen elkaar toch al
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 10 april 2013 @ 21:24:

En als we dan toch nog even terughaken op het aanmelden van alleen maar gecontroleerde profielen, Ted en ik worden dan wel de controleurs, wij kennen elkaar toch al Zal ik jullie diensten dan overnemen tijdens vakantie en feestdagen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven