vindt jouw man glad lekkerder dan niet geschoren?

15-12-2007 20:24 240 berichten
Mijn mannetje vind het heerlijk om mij te beffen en ik vind het ook heerlijk, maar ik merk dat hij zodra ik me even niet geschoren heb daar beneden, een stuk terughoudender is.

Maar ja, ik heb niet de tijd om me elke dag te scheren (ik sta elk dag om kwart over 6 op en ga om kwart over 7 de deur uit, ik heb om kwart over 6 's ochtends tijdens het douchen echt geen tijd een geen zin om de boel te scheren) maar sex vind ik toch ook wel belangrijk. En om eerlijk te zijn, zou het toch ook niet zo belangrijk moeten zijn? Ik ben erg benieuwd wat jullie (zowel mannen als vrouwen) daar van vinden. Oke, ik kan me voorstellen dat je haartjes in je mond niet plezierig vindt, maar in het heetst van de strijd mag dat toch niet uitmaken? Als je zin in sex hebt , ga je ervoor. Dat doe ik bij hem ook, dan laat ik me echt niet weerhouden door wat plukken schaamhaar. Wat vinden jullie? Moet ik me elke dag scheren voor man-lief of moet hij er maar genoegen mee nemen dat er soms wat stoppeltjes in de weg zitten? Ik vind het zo raar dat vroeger een bosje schaamhaar geen enkel probleem was, maar dat nu opeens kaal de norm is.
Alle reacties Link kopieren
zozoe schreef:
25-10-2017 15:45
Ben geen schat van je, allerminst, of ga je ook een recensie over mij schrijven als ik je schat terug noem?

En... Het verhaal komt een beetje ongeloofwaardig over.
nee, ik ken je niet, ik noem gewoon vaker mensen schat. Sorry.

Tja, het is toch echt waar, kon ook niet geloven dat er nog jongeren zijn met een jaren 80 bos schaamhaar.
-
Alle reacties Link kopieren
K ben van mening dat we ons niet moeten hechten aan wat voor mode dan ook. Veel mensen sluiten zich aan bij de grote groep.
Het mooiste is wanneer je je echt vrij voelt van welk keursmerk dan ook. En doet wat je bevalt of mooi vindt. Geloof me het kaal gaat ook echt weer "uit de mode"

Ik kan het mooi rebels vinden om te zien dat een vrouw voor ongeschoren kiest.

K zeg vrouw omdat k een man ben.
anoniem_352859 wijzigde dit bericht op 25-10-2017 17:24
Reden: toevoeging
16.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jonkheer schreef:
25-10-2017 17:21
K ben van mening dat we ons niet moeten hechten aan wat voor mode dan ook. Veel mensen sluiten zich aan bij de grote groep.
Het mooiste is wanneer je je echt vrij voelt van welk keursmerk dan ook. En doet wat je bevalt of mooi vindt. Geloof me het kaal gaat ook echt weer "uit de mode"

Ik kan het mooi rebels vinden om te zien dat een vrouw voor ongeschoren kiest.

K zeg vrouw omdat k een man ben.
Ik denk echt niet dat ongeschoren uit de mode gaat. Heel lang schaamhaar is bij orale seks gewoon niet fijn.

Helemaal kaal zou misschien uit de mode kunnen gaan, maar bijgehouden/getrimd lijkt me toch een blijvertje.

Het is inderdaad rebels om het te laten zien, maar geil is anders. :)
-
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
25-10-2017 17:26

Het is inderdaad rebels om het te laten zien, maar geil is anders. :)
gelukkig gaat de selectie niet middels de vagina :sun:
Alle reacties Link kopieren
Jonkheer schreef:
25-10-2017 17:29
gelukkig gaat de selectie niet middels de vagina :sun:
hmmmmm de eerste selectie niet nee, maar een vervolg...?
-
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin heeft tijdens onze inmiddels 15 jarige relatie zeker 80% van de tijd een volle bos. Gewoon ongeschoren lange haren, met af en toe een beetje de bikinilijn bijgewerkt. Incidenteel heeft ze het eens kaalgeschoren omdat dat ook wel eens leuk is. Toen ik haar leerde kennen had ze zich nog nooit geschoren of ook maar bijgewerkt. Door de jaren heen vanalles geprobeerd en ook wel eens een half jaar kaal geweest maar uiteindelijk zijn we beide gelukkig met haar volle bos! Bij beide bevallingen gewoon een volle bos gehouden, geen probleem daarmee!

Ze is geen groot fan van beffen maar die keren dat ik dat mag doen kan ze er wel van genieten en ik ga dan zeker niet klagen over die haren! Sterker nog ik vind het erg fijn om daar in te duiken!
Wij houden beide niet van haar in onze mond, dus hier alles netjes gewaxed en geschoren :high5:
Alle reacties Link kopieren
Jonkheer schreef:
25-10-2017 17:21
K ben van mening dat we ons niet moeten hechten aan wat voor mode dan ook. Veel mensen sluiten zich aan bij de grote groep.
Het mooiste is wanneer je je echt vrij voelt van welk keursmerk dan ook. En doet wat je bevalt of mooi vindt. Geloof me het kaal gaat ook echt weer "uit de mode"

Ik kan het mooi rebels vinden om te zien dat een vrouw voor ongeschoren kiest.

K zeg vrouw omdat k een man ben.
Ergens op internet gelezen:
"Een beetje haar is niet erg
als het perkje maar netjes is
en de slootkantjes maar keurig bijgepunt.
Om dan uiteindelijk te eindigen
met je neus in het gras
en met je bek in de sloot... lekkuh"

:proud:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
25-10-2017 17:17
nee, ik ken je niet, ik noem gewoon vaker mensen schat. Sorry.

Oh, vervelend :wtf:
Dit is mijn motto
Voor de mensen die scheren heb ik een vraag: hoe vaak doe je dat en doe je dan met de groeirichting mee of juist er tegenin?
Ik scheer zelf tegen de richting in 1x per week. Want als ik dat tussentijds nog eens doe gaat mn huid stuk... is niet sexy. Doe ik iets fout?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou willen dat ik kon scheren / waxen of wat dan ook.
Helaas heb ik zo'n gevoelige huid dat het bij mij altijd uitdraait op irritatie tot flinke ontstekingen.. Ook niet heel erg sexie.. o_o
Als er iemand de ultieme tip heeft, hoor ik dat graag.
tot die tijd hou ik het bij trimmen.

Jilzzz
Jilzzz schreef:
08-11-2017 14:26
Ik zou willen dat ik kon scheren / waxen of wat dan ook.
Helaas heb ik zo'n gevoelige huid dat het bij mij altijd uitdraait op irritatie tot flinke ontstekingen.. Ook niet heel erg sexie.. o_o
Als er iemand de ultieme tip heeft, hoor ik dat graag.
tot die tijd hou ik het bij trimmen.

Jilzzz
Gebruik een super!!scherp scheermesje en een goede scheergel.
Gel goed in masseren en pas na 1 minuutje scheren.
eventueel met een goede verzorgende crème na behandelen.
(de vrouw had hier dezelfde problemen)
http://www.cosmopolitan.com/health-fitn ... kini-line/

Succes ;-)
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
08-11-2017 14:56
Gebruik een super!!scherp scheermesje en een goede scheergel.
Gel goed in masseren en pas na 1 minuutje scheren.
eventueel met een goede verzorgende crème na behandelen.
(de vrouw had hier dezelfde problemen)
Helaas, werkt niet. Al geprobeerd..
Probleem ontstaat als de haartjes weer beginnen te groeien.
Dank je wel voor het meedenken trouwens.

Jilzzz
Ja ik vraag me ook echt af hoe vrouwen dit doen. Ik heb altijd minstens een half uur nodig en nog zijn er vergeten haren en stoppels. Daarna ontzettend jeuk in de liezen en onderhuidse ontstekingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij Jillzzz en Honingbijtje: Ernstige irritatie, jeukende liezen, schurende randjes van mijn onderbroek, daarna al meteen weer stoppels, puistjes en ingegroeide haartjes. Met een splinternieuw, scherp mesje en zachte scheergel. Ik doe het niet meer! Beetje bijwerken af en toe.
Vriend vindt het geen probleem, trimt zelf niks.
Laatst voor het eerst een andere partner, die vroeg of ik het wilde overdenken. Hij had zelf trouwens alles kaal, ik vond het lelijk.. en kleine stoppeltjes die schuurden..
Alle reacties Link kopieren
Kaal heeft toch wel mijn voorkeur ja bij een vrouw. Erg kort getrimd ook mooi!
Zelf trim ik het heel kort
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
ilumination schreef:
25-10-2017 18:50
Mijn vriendin heeft tijdens onze inmiddels 15 jarige relatie zeker 80% van de tijd een volle bos. Gewoon ongeschoren lange haren, met af en toe een beetje de bikinilijn bijgewerkt. Incidenteel heeft ze het eens kaalgeschoren omdat dat ook wel eens leuk is. Toen ik haar leerde kennen had ze zich nog nooit geschoren of ook maar bijgewerkt. Door de jaren heen vanalles geprobeerd en ook wel eens een half jaar kaal geweest maar uiteindelijk zijn we beide gelukkig met haar volle bos! Bij beide bevallingen gewoon een volle bos gehouden, geen probleem daarmee!

Ze is geen groot fan van beffen maar die keren dat ik dat mag doen kan ze er wel van genieten en ik ga dan zeker niet klagen over die haren! Sterker nog ik vind het erg fijn om daar in te duiken!
mee eens :)

als vrouwen minder van me houden vanwege hoe IK het haar wil op mn lichaam... dan is het snel afgelopen
Alle reacties Link kopieren
Kaal is niet het belangrijkst. Beetje haar mag best, maar dan wel lekker verzorgd, en niet van zodanige lengte of stugheid dat ik achteraf een dag bezig ben met haartjes tussen mijn tanden vandaan te plukken.
Zelfs bij een volle bos is het me nog nooit gelukt om haar tussen mijn tanden te krijgen...ik vermoed dat dat alleen maar gebeurd met een zeer speciale techniek????
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
25-10-2017 17:26
Ik denk echt niet dat ongeschoren uit de mode gaat. Heel lang schaamhaar is bij orale seks gewoon niet fijn.

Helemaal kaal zou misschien uit de mode kunnen gaan, maar bijgehouden/getrimd lijkt me toch een blijvertje.

Het is inderdaad rebels om het te laten zien, maar geil is anders. :)
Ik roep het al jaren, dat kaal uit begint te raken. En nu zie je het hier langzaam kantelen.
Waarom raakt kaal uit? Omdat in de nieuwste seksfilmpjes de vrouwen weer haar hebben. Streepje, driehoek, maakt niet uit. Maar kaal zie je minder en minder. En dus hobbelt heel Nederland er weer achteraan. Omdat het zo hoort.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die stoppels van 1 dag maar niks. Niet dat het me in het heetst van de strijd tegen houd hoor.
Maar ik heb bij een man liever mooi kort. Niet prikkerig.
Voor mijzelf graag een streepje en de rest kaal.
Ik merk wel dat ik zelf geremd ben als ik merk dat ik een dag niet geschoren heb. Ik vind het dan voor mijn man niet fijn, hoewel het hem ook niks uit maakt. Is meer iets van mij zeg maar.
Elke dag scheren is geen optie, want: rode bulten en ingegroeide haartjes.
Tis wat he
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Ik ben biseksueel en het maakt mij niet uit of een vrouw zich scheert of niet. Dat moet ze zelf weten. Bultjes en stoppels zijn ongelofelijk irritant voor de persoon zelf en voor de partner voelt het soms ook aan als schuurpapier. Hoeveel haar je hebt daar beneden heeft ook niks te maken met hygiëne, dat zijn twee verschillende dingen. Mijn ex-partner (man) dacht er overigens precies hetzelfde over. Dat mensen zich soms scheren snap ik heel goed, dat doe ik zelf ook wel eens, maar het is absoluut geen afknapper als het niet gebeurd is (of een jaar al niet gebeurd is) :biggrin:
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Alle reacties Link kopieren
Framberry, ik heb jouw tip ter harte genomen.
Heel hartelijk dank hiervoor! Ook namens partner ;)
ziet er namelijk naar uit dat het werkt!

Jilzzz
Jilzzz schreef:
26-11-2017 11:57
Framberry, ik heb jouw tip ter harte genomen.
Heel hartelijk dank hiervoor! Ook namens partner ;)
ziet er namelijk naar uit dat het werkt!

Jilzzz
Super om te horen!
Heb trouwens bij mezelf een kleine aanpassing gedaan door eerst te scrubben met mix van suiker en olijfolie.
Babyolie irriteerde toch iets meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven