Voel me erg slecht na de seks

02-12-2019 21:26 62 berichten
Zaterdagnacht heb ik helaas seks gehad met een jongen die ik al een tijdje ken van uitgaan, om precies te zijn nu iets van 2 jaar. We zijn altijd aan het dollen na het uitgaan en praten graag met elkaar en hebben veel lol , ik heb ook een paar keer bij hem thuis gechillt, geen seks alleen een beetje zoenen en gezellig praten. Op die zaterdagnacht zagen we elkaar bij een huisfeestje en praatten/dansten gezellig met elkaar, we hadden beiden flink wat gedronken (ik totaal wel 8 glazen ongeveer) dus ik voelde de alcohol goed. Op het huisfeestje waren we elkaar flink aan het plagen en hadden veel lol, na afloop reed ik met hem naar zijn huis, ik dacht oké ik kan wel 'even' mee naar binnen gaan want we hadden het echt leuk samen. We belandden al zoenend in zijn bed, op dat moment dacht ik al 'ow shit, eigenlijk wil ik dit niet' maar toch ging ik ermee door, ik begrijp mezelf nu eerlijk gezegd ook niet maar goed. Ik zei nog kom we gaan nu lekker slapen, maar hij bleef doorgaan met plagen en opgeilen waardoor ik echt gek werd. Om het verhaal kort te maken, we hebben dus uiteindelijk seks gehad maar de volgende dag had ik echt zo'n spijt en vandaag bijna alleen maar gehuild dat dit echt niet had mogen gebeuren, ik voel me ook echt slecht hierover en ik weet dat ik dan niet met hem mee naar huis had moeten gaan etc. etc. stomme alcohol denk ik soms ook, dat maakte me gewoon veel losser. Ik heb het vroeger ook met 3 andere jongens uit de stad gedaan en die weten dat ook, een jongen die helemaal gek op me was en dit van iemand hoorde (in de trand van.. oh ja zij heeft het ook met die en die gedaan) was hij helemaal op me afgeknapt en heeft me hierdoor gedumpt. Dit deed me zo ontzettend veel zeer en had echt maanden last van liefdesverdriet omdat ik ook echt gek op hem was. Ik voel me nu echt een slet eigenlijk als ik eerlijk ben. Nu na bijna één jaar geen seks meer te hebben gehad, is dit akkefietje me weer overkomen en ik wilde juist nu een keer met iemand seks hebben die echt voor de volle 100% voor mij gaat, maar ik had mijn gevoelens niet onder controle. Nu krijg ik denk ik weer een naam in de stad want bijna iedereen kent elkaar van het uitgaan en ik ga best vaak uit. Ik voel me zeer en zeer slecht op dit moment, omdat ik er echt verschrikkelijk veel spijt van heb en me nu echt een soort van slet voel ook omdat er ook zoveel gepraat wordt en hij het zeker aan zijn vrienden gaat vertellen wat we hebben gedaan (en die zijn nogal populair in de stad). Hebben jullie ook wel eens spijt gehad van seksuele ervaringen? en hoe zijn jullie ermee omgegaan? Of misschien iets soortgelijks meegemaakt? Ik hoop dat dit gauw los kan laten, want ik voel me op dit moment erg klote om het maar zo te zeggen.

Liefs! X
Alle reacties Link kopieren
MaddyAlbright schreef:
02-12-2019 22:35
Aangezien je altijd loopt te geinen met deze gast en veel lol met hem hebt en zélfs al een keer met hem gezoend hebt... Is hij niet gewoon heel leuk?

Is er misschien een andere reden dat je ervan baalt? Namelijk dat dat geinen en luchtig lol hebben nu over is?

Aangezien hij erg vaak naar jou toe trekt kan het zo maar zijn dat hij jou eigenlijk wel heel leuk vindt... Of zit ik ernaast?
+1
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Een jongen was boos op jou omdat je seks had gehad met een ander voor hem? Begrijp ik dit goed? Wat een loser! Zo iemand moet je niet eens willen Linalina.

Je hebt seks gehad en daar is absoluut niets mis mee. Al wil je elke week seks met iemand, daar is niets mis mee.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Linalina schreef:
02-12-2019 21:26
... maar ik had mijn gevoelens niet onder controle. ...
Volgens mij is dat ook een beetje de essentie van sex.

Je weet trouwens wat de definitie is van een 'slet'? Dat is een vrouw die met iedereen naar bed gaat behalve met jou.
Met andere woorden: Slet is vooral een veroordeling door mensen die het zelf he-le-maal niet erg zouden vinden om wild met je te sexen; het stoort ze vooral dat jij je eigen keuze maakt en dat zij dat niet zijn.
Het zegt dus nogal iets over degene die dat zegt.
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
SteunEndeToeverlaet schreef:
02-12-2019 22:53
Je weet trouwens wat de definitie is van een 'slet'? Dat is een vrouw die met iedereen naar bed gaat behalve met jou.
Deze moet ik onthouden.
Alle reacties Link kopieren
SteunEndeToeverlaet schreef:
02-12-2019 22:53
Volgens mij is dat ook een beetje de essentie van sex.

Je weet trouwens wat de definitie is van een 'slet'? Dat is een vrouw die met iedereen naar bed gaat behalve met jou.
Met andere woorden: Slet is vooral een veroordeling door mensen die het zelf he-le-maal niet erg zouden vinden om wild met je te sexen; het stoort ze vooral dat jij je eigen keuze maakt en dat zij dat niet zijn.
Het zegt dus nogal iets over degene die dat zegt.
Je kan het mooi vertellen maar een slet is gewoon een vrouw die met veel mannen het bed heeft gedeeld en die dus geen huwelijksmateriaal meer is.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
03-12-2019 00:09
Je kan het mooi vertellen maar een slet is gewoon een vrouw die met veel mannen het bed heeft gedeeld en die dus geen huwelijksmateriaal meer is.

Maar wat nou als je niet wil trouwen?
Zo.
SteunEndeToeverlaet schreef:
02-12-2019 22:53
Volgens mij is dat ook een beetje de essentie van sex.

Je weet trouwens wat de definitie is van een 'slet'? Dat is een vrouw die met iedereen naar bed gaat behalve met jou.
Met andere woorden: Slet is vooral een veroordeling door mensen die het zelf he-le-maal niet erg zouden vinden om wild met je te sexen; het stoort ze vooral dat jij je eigen keuze maakt en dat zij dat niet zijn.
Het zegt dus nogal iets over degene die dat zegt.
Dus als een vrouw een andere vrouw een slet zou noemen, wil ze er eigenlijk gewoon stiekem seks mee? :wtf:
Linalina schreef:
02-12-2019 21:26
etc. etc. stomme alcohol denk ik soms ook, dat maakte me gewoon veel losser.

Dan drink je voortaan niet of minder.

Ik heb het vroeger ook met 3 andere jongens uit de stad gedaan en die weten dat ook, een jongen die helemaal gek op me was en dit van iemand hoorde (in de trand van.. oh ja zij heeft het ook met die en die gedaan) was hij helemaal op me afgeknapt en heeft me hierdoor gedumpt.

Wees daar maar blij mee. Iemand die zo snel en om die reden over je oordeelt, is je niet waard.


Ik voel me nu echt een slet eigenlijk als ik eerlijk ben. Nu na bijna één jaar geen seks meer te hebben gehad, is dit akkefietje me weer overkomen en ik wilde juist nu een keer met iemand seks hebben die echt voor de volle 100% voor mij gaat, maar ik had mijn gevoelens niet onder controle. Nu krijg ik denk ik weer een naam in de stad want bijna iedereen kent elkaar van het uitgaan en ik ga best vaak uit.

Het overkomt je niet, je kiest er zelf voor om veel te drinken, terwijl je weet dat je dan dingen doet waar je later spijt van krijgt. Wat niet zou moeten overigens, want seks hoort bij het leven en je gelooft toch zeker niet dat de mensen van wie je een naam krijgt, nooit seks hebben?
Alle reacties Link kopieren
TO, als je het niet had gewild had je het niet gedaan. Je hebt bewust en met je volle verstand gekozen om het wel te doen. Dus: zeur niet zo.
Alle reacties Link kopieren
"Stomme alcohol" schrijf je TO. Alcohol is op zich niks, het zit in een drankje in een fles. Het wordt pas stom als jij er teveel van gebruikt. Stop daar mee en hou op met piepen over wat je onder invloed van alcohol voor stomme dingen hebt gedaan, waar je later spijt van hebt. Hoe eenvoudig kan het zijn?
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
03-12-2019 00:09
Je kan het mooi vertellen maar een slet is gewoon een vrouw die met veel mannen het bed heeft gedeeld en die dus geen huwelijksmateriaal meer is.
De Victoriaanse tijd belde. Ze willen je stelling terug.

Afbeelding
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
03-12-2019 01:09
Dus als een vrouw een andere vrouw een slet zou noemen, wil ze er eigenlijk gewoon stiekem seks mee? :wtf:
Onbegrijpelijk als vrouwen elkaar slet noemen.

TO wil je zelf niet verder met die jongen, jullie vinden elkaar leuk toch?
En als het echt een leuke jongen is praat hij er niet over hoor. Moet je zelf ook niet doen, niet omdat je ervoor zou moeten schamen, maar seks is iets tussen 2 mensen, dat doe je samen en kletst daar niet over met derden. Is echt een stuk chiquer. Hij vindt het ook vast niet leuk als jij het tegen al je vriendinnen gaat vertellen, dus waarom zou hij het doorvertellen?
MaddyAlbright schreef:
02-12-2019 22:35
Aangezien je altijd loopt te geinen met deze gast en veel lol met hem hebt en zélfs al een keer met hem gezoend hebt... Is hij niet gewoon heel leuk?

Is er misschien een andere reden dat je ervan baalt? Namelijk dat dat geinen en luchtig lol hebben nu over is?

Aangezien hij erg vaak naar jou toe trekt kan het zo maar zijn dat hij jou eigenlijk wel heel leuk vindt... Of zit ik ernaast?
Ja vind het wel een leuke jongen ja vooral omdat we zo kunnen lachen en er een connectie is, hij trekt vaak naar me toe ja als hij me ziet.. alleen weet ik ook dat hij helemaal niet serieus is....voel me nu een beetje goedkoop of iets, lastig uit te leggen. maarja het is gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
03-12-2019 00:09
Je kan het mooi vertellen maar een slet is gewoon een vrouw die met veel mannen het bed heeft gedeeld en die dus geen huwelijksmateriaal meer is.
een Slet is een Ontuchtige vrouw

Het zegt helemaal niks over je huwelijkskansen
Eigenlijk alleen, dat je een leuk mens bent, dat snapt dat seks een lekker spelletje is
Alle reacties Link kopieren
Linalina schreef:
03-12-2019 21:09
Ja vind het wel een leuke jongen ja vooral omdat we zo kunnen lachen en er een connectie is, hij trekt vaak naar me toe ja als hij me ziet.. alleen weet ik ook dat hij helemaal niet serieus is....voel me nu een beetje goedkoop of iets, lastig uit te leggen. maarja het is gebeurd.
En wat is hij dan? Fan? Groupie?
Jij vind hem leuk en hij jou. Have fun!
T is niet zo dat t een voor 1keertje seks is want jullie draaien al 2 jaar om elkaar heen.
Een player heeft niet zo'n lange adem.

Waarom zou t niet serieus kunnen zijn?

Was t lekker en voor herhaling vatbaar? Zaterdagochtend appen: 'Hoi, t kussen naast me is leeg en ik had nog wel wat lekkers voor t ontbijt gewild. Koffie toe? Tot zo :bigkiss: '

:yum: :yes:
Been there, done that, got the T-shirt.
S-Meds schreef:
02-12-2019 21:28
je bent geen slet, doe even normaal. je hebt seks gehad net zoals miljoenen andere mensen.
Ja daar heb je wel gelijk in, maar heb wel een gevoel dat ze me zo zien in de stad.. ik heb nu al met een vierde jongen iets gedaan uit de stad en er wordt heel veel geroddeld altijd en voel me ook gewoon slecht omdat het in een dronken bui was en ik het nu niet zomaar zou doen omdat het voor hem niet zoveel betekend ook denk ik.... maar goed
lilalinda schreef:
02-12-2019 21:29
Minder drinken!

enne... leuke mannen zitten echt niet met wat voor 'naam' je hebt
ja dat vraag ik me dus af, ik denk dat mannen soms wel kijken of je een 'naam' hebt of niet... althans naar mijn ervaring wel
Alle reacties Link kopieren
Linalina schreef:
03-12-2019 22:43
Ja daar heb je wel gelijk in, maar heb wel een gevoel dat ze me zo zien in de stad.. ik heb nu al met een vierde jongen iets gedaan uit de stad en er wordt heel veel geroddeld altijd en voel me ook gewoon slecht omdat het in een dronken bui was en ik het nu niet zomaar zou doen omdat het voor hem niet zoveel betekend ook denk ik.... maar goed
Wat het meest telt is denk ik wat je over jezelf denkt. Velen, net als ik, denken dat je geen slet bent. Hopelijk jijzelf ook.
Wat nog helpt is als je je in het echte leven kan omringen met mensen die denken dat je geen slet bent. Zeker dan maakt het niet uit wat die jaloerse mensen in de stad over je denken. Die kunnen ook man zijn, ik denk (ook) dat ze (m/v) er zijn.
madamzonderm schreef:
04-12-2019 00:18
Wat het meest telt is denk ik wat je over jezelf denkt. Velen, net als ik, denken dat je geen slet bent. Hopelijk jijzelf ook.
Wat nog helpt is als je je in het echte leven kan omringen met mensen die denken dat je geen slet bent. Zeker dan maakt het niet uit wat die jaloerse mensen in de stad over je denken. Die kunnen ook man zijn, ik denk (ook) dat ze (m/v) er zijn.
Maar wat heeft het met jaloezie te maken dan?
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
04-12-2019 00:24
Maar wat heeft het met jaloezie te maken dan?
Ik denk dat iemand die doet om iemand te kwetsen of beledigen die niet iemand anders iets verkeerd doet jaloers is op iets uit het leven van diegene dat die zelf niet heeft.
Alle reacties Link kopieren
Linalina schreef:
02-12-2019 21:26
Zaterdagnacht heb ik helaas seks gehad met een jongen die ik al een tijdje ken van uitgaan, om precies te zijn nu iets van 2 jaar. We zijn altijd aan het dollen na het uitgaan en praten graag met elkaar en hebben veel lol , ik heb ook een paar keer bij hem thuis gechillt, geen seks alleen een beetje zoenen en gezellig praten. Op die zaterdagnacht zagen we elkaar bij een huisfeestje en praatten/dansten gezellig met elkaar, we hadden beiden flink wat gedronken (ik totaal wel 8 glazen ongeveer) dus ik voelde de alcohol goed. Op het huisfeestje waren we elkaar flink aan het plagen en hadden veel lol, na afloop reed ik met hem naar zijn huis, ik dacht oké ik kan wel 'even' mee naar binnen gaan want we hadden het echt leuk samen. We belandden al zoenend in zijn bed, op dat moment dacht ik al 'ow shit, eigenlijk wil ik dit niet' maar toch ging ik ermee door, ik begrijp mezelf nu eerlijk gezegd ook niet maar goed. Ik zei nog kom we gaan nu lekker slapen, maar hij bleef doorgaan met plagen en opgeilen waardoor ik echt gek werd. Om het verhaal kort te maken, we hebben dus uiteindelijk seks gehad maar de volgende dag had ik echt zo'n spijt en vandaag bijna alleen maar gehuild dat dit echt niet had mogen gebeuren, ik voel me ook echt slecht hierover en ik weet dat ik dan niet met hem mee naar huis had moeten gaan etc. etc. stomme alcohol denk ik soms ook, dat maakte me gewoon veel losser. Ik heb het vroeger ook met 3 andere jongens uit de stad gedaan en die weten dat ook, een jongen die helemaal gek op me was en dit van iemand hoorde (in de trand van.. oh ja zij heeft het ook met die en die gedaan) was hij helemaal op me afgeknapt en heeft me hierdoor gedumpt. Dit deed me zo ontzettend veel zeer en had echt maanden last van liefdesverdriet omdat ik ook echt gek op hem was. Ik voel me nu echt een slet eigenlijk als ik eerlijk ben. Nu na bijna één jaar geen seks meer te hebben gehad, is dit akkefietje me weer overkomen en ik wilde juist nu een keer met iemand seks hebben die echt voor de volle 100% voor mij gaat, maar ik had mijn gevoelens niet onder controle. Nu krijg ik denk ik weer een naam in de stad want bijna iedereen kent elkaar van het uitgaan en ik ga best vaak uit. Ik voel me zeer en zeer slecht op dit moment, omdat ik er echt verschrikkelijk veel spijt van heb en me nu echt een soort van slet voel ook omdat er ook zoveel gepraat wordt en hij het zeker aan zijn vrienden gaat vertellen wat we hebben gedaan (en die zijn nogal populair in de stad). Hebben jullie ook wel eens spijt gehad van seksuele ervaringen? en hoe zijn jullie ermee omgegaan? Of misschien iets soortgelijks meegemaakt? Ik hoop dat dit gauw los kan laten, want ik voel me op dit moment erg klote om het maar zo te zeggen.

Liefs! X
Niks aan de hand hoor !
Je bent er geen slechter mens door geworden.

Ik snap nooit waarom een vrouw een 'slet' genoemd wordt en een vent een 'echte vent'
Ik zou het eerder om willen draaien ;-)
Welkom in de tropen
Alle reacties Link kopieren
Laat het een les zijn en besluit verder om dit je niet verder te laten beinvloeden.
Het is zoals het is, het is gebeurt en jij gaat gewoon weer lol hebben als je uit gaat.
Own it up, hou je rug recht en ga gewoon voort
Linalina schreef:
03-12-2019 22:43
Ja daar heb je wel gelijk in, maar heb wel een gevoel dat ze me zo zien in de stad.. ik heb nu al met een vierde jongen iets gedaan uit de stad en er wordt heel veel geroddeld altijd en voel me ook gewoon slecht omdat het in een dronken bui was en ik het nu niet zomaar zou doen omdat het voor hem niet zoveel betekend ook denk ik.... maar goed
4 is helemaal niet veel!! Ik geloof er niks van dat jij nu een slechte naam krijgt omdat je met 4 mannen seks hebt gehad. Dat is namelijk niet veel.
Alle reacties Link kopieren
Linalina schreef:
03-12-2019 23:41
ja dat vraag ik me dus af, ik denk dat mannen soms wel kijken of je een 'naam' hebt of niet... althans naar mijn ervaring wel
opzoek naar leukere mannen
Alle reacties Link kopieren
Pak 10 euro uit je portemonnee. Ga er op staan en veeg je schoenen er aan af, laat 5 mensen hun schoenen er aan afvegen. Pak het op, veeg het schoon en wat is het waard? Nog steeds 10 euro.

Je bent niet minder waard omdat je een seksleven hebt.
Je bent niet minder waard omdat je een casual seksleven hebt.

De minderwaardigheid bestaat alleen in je eigen hoofd en omdat je je te veel aantrekt van anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven