Vraag over anale seks aan de dames met ervaring
zondag 29 september 2013 om 21:58
Er zijn eerder topics gepubliceerd over anale seks, maar deze is puur gericht op de dames die daar ervaring mee hebben: anale seks bij mannen kan stimulerend werken (de prostaat .....), maar ik zou graag willen weten hoe vrouwen dat ervaren: is het fysiek lekker (en wat voelen jullie dan ?), of zit het meer in de psyche (de partner vindt het lekker en dat veroorzaakt een bepaalde opwinding bij jullie), of vinden jullie het uitsluitend lekker / geil wanneer bijv. de clitoris tegelijk wordt gestimuleerd ? Hoe zit het concreet bij jullie ?
zondag 29 september 2013 om 22:09
quote:Fame schreef op 29 september 2013 @ 21:59:
De topicstarter begint zelf is de regel.Ja, maar ik ben een man, lieve Fame. En voordat een hele berg garbage over deze topic stroomt door dames die van alles en nog wat denken dat niet is: dit is een oprechte vraag van iemand die werkelijk belangstelling heeft in wat jullie voelen.
De topicstarter begint zelf is de regel.Ja, maar ik ben een man, lieve Fame. En voordat een hele berg garbage over deze topic stroomt door dames die van alles en nog wat denken dat niet is: dit is een oprechte vraag van iemand die werkelijk belangstelling heeft in wat jullie voelen.
zondag 29 september 2013 om 22:24
quote:nona_Acy schreef op 29 september 2013 @ 22:16:
Clitoris stimuleren is bij mij geen must. Orgasme is wel heftiger dan bij vaginaal.
Waarom en hoezo kan ik je niet vertellen. Maar het is niet zo dat ik dus anaal prefereer ofzo.Dus (als ik het goed begrijp) krijg jij wel een orgasme van anaal seks, zonder verdere (clitoris) stimulatie ?
Clitoris stimuleren is bij mij geen must. Orgasme is wel heftiger dan bij vaginaal.
Waarom en hoezo kan ik je niet vertellen. Maar het is niet zo dat ik dus anaal prefereer ofzo.Dus (als ik het goed begrijp) krijg jij wel een orgasme van anaal seks, zonder verdere (clitoris) stimulatie ?

zondag 29 september 2013 om 22:46
Anale seks is gewoon spannend. Fysiek vind ik het niet heel prettig. Het is pijnlijk in het begin en het duurt lang voordat het echt tot stoten komt. Zelf ga ik graag bovenop zodat ik zelf kan bepalen hoe ver hij naar binnen kan. Traag en cm voor cm. Met mijn partner heb ik dan het oogcontact en zijn reactie is eigenlijk het lekkerste van alles. Hij vind het geil en is afhanklijk van hoe ver ik het laat gaan.
zondag 29 september 2013 om 23:21
anaal bij mezelf is een no-go.. .. Heb wel eens vriendinnen gehad die er een vinger in proberen te stoppen, maar dan grijp ik meteen in, want dat vind ik een heel vervelend en niet geil gevoel..
Heb wel anale seks met vriendinnen gedaan.. maar dat is dan inderdaad meer het geile idee en het feit dat het lichtelijk taboe is dan het gevoel..
Heb wel anale seks met vriendinnen gedaan.. maar dat is dan inderdaad meer het geile idee en het feit dat het lichtelijk taboe is dan het gevoel..
zondag 29 september 2013 om 23:34
quote:SuzanneSuus schreef op 29 september 2013 @ 23:30:
Ik snap het niet
Je schrijft in de TP over anale seks dat mannen kan stimuleren en later dat het gaat over vrouwen als ontvangende partij
Zeg nou even duidelijk wat je wil weten en pas je ooeningsvraag dan aan
Jij bent nog altijd de gezelligheid zelve he?
Anale sex bij mannen stimuleert de prostaat en TO is benieuwd naar waar de stimulatie bij vrouwen uit bestaat (gezien het ontbreken van de prostaat) en of die lichamelijke stimulatie eigenlijk wel ervaren wordt door vrouwen of dat het meer tussen de oren zit. Zo ingewikkeld zit die OP echt niet in elkaar hoor.
Ik snap het niet
Je schrijft in de TP over anale seks dat mannen kan stimuleren en later dat het gaat over vrouwen als ontvangende partij
Zeg nou even duidelijk wat je wil weten en pas je ooeningsvraag dan aan
Anale sex bij mannen stimuleert de prostaat en TO is benieuwd naar waar de stimulatie bij vrouwen uit bestaat (gezien het ontbreken van de prostaat) en of die lichamelijke stimulatie eigenlijk wel ervaren wordt door vrouwen of dat het meer tussen de oren zit. Zo ingewikkeld zit die OP echt niet in elkaar hoor.
zondag 29 september 2013 om 23:50
quote:Chartreuse schreef op 29 september 2013 @ 23:34:
[...]
Ik ben heel gezellig, soms. Soms meestal
Na 3x de TP te hebben gelezen snap ik de vraag en ik ben niet eens een bouwvakker.
[...]
Na 3x de TP te hebben gelezen snap ik de vraag en ik ben niet eens een bouwvakker.
Je bent zelf een theepot
zondag 29 september 2013 om 23:59
Nee, niet psychisch, maar fysiek opwindend (bij mij althans, kan niet voor andere vrouwen spreken). Mits niet heel pijnlijk, want dan werkt het averechts.. met beleid dus, en moet wel een beetje passen
Opwindend en kan ook lekker aanvoelen (eenmaal gewend), maar kom er niet van klaar (of nog niet meegemaakt iig).. wel een extra stimulans om daarnaast dan (sneller) clitoraal klaar te komen. Die gebieden staan toch met elkaar in verbinding, zelfde erogene zone of zo..
Maar als een vrouw er zelf niks mee heeft, dan kan ze ontspannen zijn wat ze wil, maar dan is en blijft het waarschijnlijk onprettig. Denk dat dat van vrouw tot vrouw verschilt, net als dat niet iedere vent het kan waarderen dat zijn prostaat geprikkeld wordt. Maar hangt ook af van de grootte of dikte van penis, is niet zo rekbaar en vochtig als de vagina natuurlijk..
En los daarvan is er waarschijnlijk ook een positief extra mentaal element van "stout" (of mensen die ervan walgen juist, het tegenstaat, dus negatieve associatie). Je staat ervoor open of niet, denk ik.
Opwindend en kan ook lekker aanvoelen (eenmaal gewend), maar kom er niet van klaar (of nog niet meegemaakt iig).. wel een extra stimulans om daarnaast dan (sneller) clitoraal klaar te komen. Die gebieden staan toch met elkaar in verbinding, zelfde erogene zone of zo..
Maar als een vrouw er zelf niks mee heeft, dan kan ze ontspannen zijn wat ze wil, maar dan is en blijft het waarschijnlijk onprettig. Denk dat dat van vrouw tot vrouw verschilt, net als dat niet iedere vent het kan waarderen dat zijn prostaat geprikkeld wordt. Maar hangt ook af van de grootte of dikte van penis, is niet zo rekbaar en vochtig als de vagina natuurlijk..
En los daarvan is er waarschijnlijk ook een positief extra mentaal element van "stout" (of mensen die ervan walgen juist, het tegenstaat, dus negatieve associatie). Je staat ervoor open of niet, denk ik.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
maandag 30 september 2013 om 12:29
quote:SuzanneSuus schreef op 29 september 2013 @ 23:50:
[...]
Bedankt voor de duidelijke en constructieve reacties tot nu toe.
@youcansitwithus : ik zou natuurlijk net zo stom kunnen reageren, doe ik niet, het brengt niets op. Als je maar één ding gelooft (en ik denk dat anderen dat eerder hebben aangegeven bij soortelijke opmerkingen: als ik mij wilde afrukken op anaal seks, dan zou ik denk ik eerder naar geile plaatjes en films gaan googelen, lijkt mij efficienter en geiler. T'as pigé ?
@SuzanneSuus: ik geef eerlijk toe dat mijn topic in eerste instantie een beetje werwarrend was, en ik verheug mij er op dat je het nu (eindelijk) begrijpt
[...]
Bedankt voor de duidelijke en constructieve reacties tot nu toe.
@youcansitwithus : ik zou natuurlijk net zo stom kunnen reageren, doe ik niet, het brengt niets op. Als je maar één ding gelooft (en ik denk dat anderen dat eerder hebben aangegeven bij soortelijke opmerkingen: als ik mij wilde afrukken op anaal seks, dan zou ik denk ik eerder naar geile plaatjes en films gaan googelen, lijkt mij efficienter en geiler. T'as pigé ?
@SuzanneSuus: ik geef eerlijk toe dat mijn topic in eerste instantie een beetje werwarrend was, en ik verheug mij er op dat je het nu (eindelijk) begrijpt
maandag 30 september 2013 om 12:47
Ik vind t fysiek prettig..het balanceert tussen heel fijn gevoel en een "drukkend" gevoel. Ik kan t niet hele lange tijd volhouden, wat met vagniale sex wel lukt
Maar hoe lang hangt af van partner en mate van stoten en lust.
Psychisch vind ik t prettig omdat ik doggystyle al heel geil vind en t liefst anaal ook zo doe. En omdat ik t heel intiem vind.
Partners tot nu toe vinden t geil omdat t erg strak voelt (concreter kan ik t niet maken).
Beetje een idee nu?

Psychisch vind ik t prettig omdat ik doggystyle al heel geil vind en t liefst anaal ook zo doe. En omdat ik t heel intiem vind.
Partners tot nu toe vinden t geil omdat t erg strak voelt (concreter kan ik t niet maken).
Beetje een idee nu?
maandag 30 september 2013 om 13:59
quote:Vrouwzondernaam schreef op 30 september 2013 @ 12:47:
Ik vind t fysiek prettig..het balanceert tussen heel fijn gevoel en een "drukkend" gevoel. Ik kan t niet hele lange tijd volhouden, wat met vagniale sex wel lukt
Maar hoe lang hangt af van partner en mate van stoten en lust.
Beetje een idee nu?
Ja hoor. Sterker nog, ik begon zelf iets te voelen ...
Thanks.

Beetje een idee nu?
Ja hoor. Sterker nog, ik begon zelf iets te voelen ...
Thanks.
maandag 30 september 2013 om 19:08

maandag 30 september 2013 om 20:54
quote:_Gayl_ schreef op 30 september 2013 @ 20:13:
Ook ik vind het gevoel heel intens, kom er ook niet van klaar, tenminste niet alleen van anale seks.
Ik word er wel enorm opgewonden van!
Gevoel heel intens: dat is fysiek, neem ik aan
enorm opgewonden van: en dat is psychisch
Heb ik het goed ?
Kan je misschien wat meer zeggen over "het gevoel heel intens" ?
Ook ik vind het gevoel heel intens, kom er ook niet van klaar, tenminste niet alleen van anale seks.
Ik word er wel enorm opgewonden van!
Gevoel heel intens: dat is fysiek, neem ik aan
enorm opgewonden van: en dat is psychisch
Heb ik het goed ?
Kan je misschien wat meer zeggen over "het gevoel heel intens" ?
dinsdag 1 oktober 2013 om 04:34