vraagje
maandag 16 september 2013 om 19:12
Ik denk dat het wel een leuke en spannende ervaring zal zijn. Heb je al gekeken op de website? http://www.kamasutrabeurs.nl/
maandag 16 september 2013 om 19:32
maandag 16 september 2013 om 19:37
Ik vond 't verre van erotisch, eerder nogal ordinair, zeker het grootste deel van het publiek.
't Is wel iets dat je een keer gezien moet hebben, gewoon voor de lol. Maar ik zou er niet heen gaan met het idee dat je je huwelijk een erotische oppepper kunt geven. Dan kom je van een koude kermis thuis.
Tenzij je tot de categorie publiek behoort die ik hierboven beschreef
't Is wel iets dat je een keer gezien moet hebben, gewoon voor de lol. Maar ik zou er niet heen gaan met het idee dat je je huwelijk een erotische oppepper kunt geven. Dan kom je van een koude kermis thuis.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 16 september 2013 om 20:29
maandag 16 september 2013 om 20:50
maandag 16 september 2013 om 20:55
Wij liepen tegen een sm show aan. Alleen waren dit gewoon twee mensen die daar niet zoveel kaas van gegeten hadden (zo uit het publiek gepikt)
Toen de mevrouw een te kleine penisring om de halve erectie van haar man probeerde te schuiven trok itsman wit weg
En voor de rest hebben we vooral gelachen maar wat lady voldamort al zei. We lachten nog harder op de 9 maanden en huishoudbeurs
Toen de mevrouw een te kleine penisring om de halve erectie van haar man probeerde te schuiven trok itsman wit weg
En voor de rest hebben we vooral gelachen maar wat lady voldamort al zei. We lachten nog harder op de 9 maanden en huishoudbeurs
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 16 september 2013 om 21:05
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 september 2013 @ 19:37:
Ik vond 't verre van erotisch, eerder nogal ordinair, zeker het grootste deel van het publiek.
Da's waar, moet er niet heen met het idee je huwelijk ff op te peppen en tegenwoordig is het zeer commercieel en zijn shows nep
Maar als je nog nooit in een seksshop bent geweest, niet weet wat er allemaal is te koop ( letterlijk dus) dan zou ik gewoon gaan. Nogmaals, het kan niet meer dan tegenvallen toch?
Da's waar, moet er niet heen met het idee je huwelijk ff op te peppen en tegenwoordig is het zeer commercieel en zijn shows nep
Maar als je nog nooit in een seksshop bent geweest, niet weet wat er allemaal is te koop ( letterlijk dus) dan zou ik gewoon gaan. Nogmaals, het kan niet meer dan tegenvallen toch?
Je bent zelf een theepot
maandag 16 september 2013 om 21:10
eens met eerdere opmerkingen, het is eerder grappig dan sexy.
ben er jaaaaaren geleden eens geweest met een goeie vriend.amen met de trein zo'n 50 km verderop want we hadden thuis niet verteld waar we heengingen... Enorme lol gehad over de lui die daar rondliepen. Zien we werkelijk nog geen kwartier later zijn ouders binnenkomen! Hij schrok zich wild, die ouders ook. Maja als je 17 bent dan ga je er vanuit dat je ouders 1x geneuqt hebben om jou te maken en verder niks
ben er jaaaaaren geleden eens geweest met een goeie vriend.amen met de trein zo'n 50 km verderop want we hadden thuis niet verteld waar we heengingen... Enorme lol gehad over de lui die daar rondliepen. Zien we werkelijk nog geen kwartier later zijn ouders binnenkomen! Hij schrok zich wild, die ouders ook. Maja als je 17 bent dan ga je er vanuit dat je ouders 1x geneuqt hebben om jou te maken en verder niks
dinsdag 17 september 2013 om 22:58
quote:Summerdance schreef op 16 september 2013 @ 20:03:
Hilarisch!
Ik heb ooit op een podium een man een vrouw op zijn hondjes zien nemen.
En hij had er een blik bij alsof hij onbetaald aan het overwerken was.
Hoe had hij dan moeten kijken?
Ik peuter bij doggy altijd in mijn neus - ziet ze toch niet
Hilarisch!
Ik heb ooit op een podium een man een vrouw op zijn hondjes zien nemen.
En hij had er een blik bij alsof hij onbetaald aan het overwerken was.
Hoe had hij dan moeten kijken?
Ik peuter bij doggy altijd in mijn neus - ziet ze toch niet