Vraagje

29-03-2020 19:18 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Een vraagje het is heel leuk met een jongen via tinder en we willen graag afspreken. We koen allebei niet in contact met mensen en wonen verder alleen.

Nou is nu met Corona alleen lastig want je kan nergens heen. Wandelen vind ik eigenlijk niet zo want het is koud en s avonds donker dus heeft niet m'n voorkeur.
Is het heel fout om direct bij hem thuis af te spreken? Waarom wel of niet zouden jullie dit doen?

Wat doen jullie aan op een eerste date?
Wat drink je wel of geen alcohol?

Ps,ik weet dat het niet heel corona proof is maar omdat we beide nergens komen en daarna toch allebei binnen zitten willen we dit doen. Ik weet dat het niet hoort maar zou het fijn vinden als jullie de vraag willen beantwoorden.
Bij een eerste date zou ik sowieso niet bij iemand thuis afspreken. Je weet niet meer wie je te maken hebt. Dus ook niet ten tijde van corona.
anoniem_63cc130a49eac wijzigde dit bericht op 29-03-2020 21:24
1.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je zegt: ' ik weet dat het niet hoort, maar beantwoorden jullie de vraag maar".

:facepalm:
Nee, natuurlijk spreek je niet thuis af op de eerste date.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk ga je niet gelijk thuis afspreken!
Je kunt toch gewoon een uurtje gaan wandelen?
Alweer?

Vorige keer zou je nog gaan neuken en nu is het ineens een eerste date.

Je wordt een beetje vervelend.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 29-03-2020 19:28
48.34% gewijzigd
Nou inderdaad

Meer van hetzelfde geneuzel
Alle reacties Link kopieren
Je opent voor ieder (klein) ding een nieuw topic..

Trek je eens niet zoveel aan van de eventuele mening(en) van anderen en doe wat JIJ wil.
Ga je leven inrichten zoals jij denkt dat het voor jou het best/fijnst is.
Maak zelf een beslissing.

Bevalt het toch niet? Over een andere boeg!
Lady*Voldemort schreef:
29-03-2020 19:27
Alweer?

Vorige keer zou je nog gaan neuken en nu is het ineens een eerste date.

Je wordt een beetje vervelend.

Wordt??
Je bent zo vervelend aan het worden. Dit is je zoveelste topic. En reageren doe je ook nooit. Gooi een fles wijn achter over, neuk hem en open geen topics meer wil je.
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor dat ik gewoon wat vragen heb.
Als jullie het niet willen beantwoorden hoef je niet te reageren.
Het is een forum waar je vragen kan stellen waar je mee zit daarom stel ik ook de vraag. UIteraard als ik je verveel ben je zeker niet verplicht antwoord te geven.

Ja, sorry dat ik me teveel aantrek van wat andere mensen van mij vinden. Ik wou dat het anders was.
In deze tijd zijn er mensen die elkaar kennen en al niet op bezoek bij elkaar gaan of iets anders afspreken.
Jij kent deze persoon al helemaal niet, dus ik zou me nog maar een hele tijd inhouden en geen gevaarlijke dingen doen.
Facetimen of skypen is niet gevaarlijk. Hou het daar voorlopig dan maar bij.
Gewoon klem zuipen en neuken zonder condoom.
Of je nou corona of chlamydia krijgt
Ik spreek graag bij iemand thuis af op de eerste date. Hij kookt dan voor mij en de rest is optioneel. Voor mij voelt dat goed.

Anderen doen dat vast anders. Eerst in een veilige omgeving een drankje doen. Tweede date ergens wat eten en de derde date thuis.

Het eerste is niet zoals jij dat noemt ‘fout’, maar dingen kunnen wel snel gaan. Als je dat niet ziet zitten of geen duidelijke grenzen aan kan geven dan ben je waarschijnlijk beter af met wat wandelen.

Mijn kledingadvies is dan wandelschoenen en makkelijke kleding. In het andere geval jurk en hoge hakken.
Alleen al aan de titel zag ik dat jij het was. Zet de hele boel gewoon even op een laag pitje en ga na deze hele toestand lekker daten en rustig opbouwen. Waarom nu deze obsessie met daten en seks?

En nee. Niet thuis bij iemand afspreken.
Alle reacties Link kopieren
LindaMerel323 schreef:
29-03-2020 19:34
Sorry hoor dat ik gewoon wat vragen heb.
Als jullie het niet willen beantwoorden hoef je niet te reageren.
Het is een forum waar je vragen kan stellen waar je mee zit daarom stel ik ook de vraag. UIteraard als ik je verveel ben je zeker niet verplicht antwoord te geven.

Ja, sorry dat ik me teveel aantrek van wat andere mensen van mij vinden. Ik wou dat het anders was.
https://lmgtfy.com/?q=eerste+date+thuis
LindaMerel323 schreef:
29-03-2020 19:34
Sorry hoor dat ik gewoon wat vragen heb.
Als jullie het niet willen beantwoorden hoef je niet te reageren.
Het is een forum waar je vragen kan stellen waar je mee zit daarom stel ik ook de vraag. UIteraard als ik je verveel ben je zeker niet verplicht antwoord te geven.

Ja, sorry dat ik me teveel aantrek van wat andere mensen van mij vinden. Ik wou dat het anders was.
Je gaat op deze manier geen nuttige antwoorden krijgen.

Bouw dingen gewoon een beetje rustig op. Het komt op me over alsof je erg weinig ervaringen hebt met daten en mannen. En misschien daarom ook nog niet echt inschattingsvermogen.

Zoals laatst dacht je dat je bijna zeker seks zou hebben dat weekend. Ik dacht dat je dus al een tijdje contact had met iemand. Nu blijkt dat weer niet zo te zijn en ga je weer op een eerste date met een wildvreemde. Hartstikke leuk, maar je komt niet over als iemand die haar mannetje staat als dat nodig is. Zeker als je erg hangt aan de mening van anderen. Breng jezelf dan niet in situaties waar je misschien moeilijk uit komt als je niet sterk in je schoenen staat.
Alle reacties Link kopieren
1. Ik zou niet met de eerste date (/meeting) meteen al bij diegene thuis afspreken. Dan maar een wandeling in de kou of wachten.
2. Op de eerste date doe ik iets leuks aan, maar wel iets waar ik mij comfortabel in voel.
3. Ik had niet gedronken tijdens de eerste date, wijntje prima. Maar ik vind het belangrijk dat je de controle niet verliest over jezelf.
Alle reacties Link kopieren
LindaMerel323 schreef:
29-03-2020 19:34
Ja, sorry dat ik me teveel aantrek van wat andere mensen van mij vinden.

Als dat zo was zou je nu natuurlijk niet op date gaan. Iets met social distancing, 1.5m afstand enzo.
Flavoredia schreef:
29-03-2020 21:07
Ik zou niet met de eerste date (/meeting) meteen al bij diegene thuis afspreken. Dan maar een wandeling in de kou of wachten.
Exact.
Maak een leuke wandeling buiten en bewaar de afstand tussen jullie. Plan je overigens onmiddellijk seks te hebben, TO? Vermits je dit onder de sekspijler post.
Charles_Gentle28 schreef:
31-03-2020 19:19
Exact.
Maak een leuke wandeling buiten en bewaar de afstand tussen jullie. Plan je overigens onmiddellijk seks te hebben, TO? Vermits je dit onder de sekspijler post.
Ja, gezien haar vorige vragen wel
Zelf weten of je bij iemand thuis afspreekt. Als ik voor een eerste date thuis afspreek doe ik dat altijd bij mij thuis en niet bij hem. Natuurlijk is het veiliger om ergens in het openbaar af te spreken, dat snapt iedereen. Ik heb gelukkig geen vervelende ervaringen met thuis afspreken, maar uiteraard moet je uitkijken. Misschien kan je iemand in je omgeving laten weten wat je hebt afgesproken.
Ik drink wel alcohol dan, maar het is handig om nog te weten wat je doet...

Als je met iemand thuis afspreekt komt daar vaak de eerste date seks van. Als je dat wilt is dat prima, als je dat zeker niet wilt kan je beter niet thuis afspreken.
Ik vind het helemaal niet fout om de eerste date thuis af te spreken, maar er zijn vast genoeg mensen die daar anders over denken... ik doe dat dus ook gewoon en heb dan meestal ook de eerste date seks. :cheer2:

Het is verstandiger in deze tijd om afstand van mensen te houden, maar ook hierbij moet je zelf de keuze maken. Begrijpelijk dat je wel wilt afspreken... Ik word ook niet blij van deze algehele onthouding.... :cry:
Alle reacties Link kopieren
Waarom open je twee dezelfde topics, bevielen de antwoorden op je vorige topic je niet?
trotter wijzigde dit bericht op 11-04-2020 10:20
Reden: Idioot banbeleid
53.60% gewijzigd
@Trotter Pas maar op, ik kreeg hier een waarschuwing voor.
Alle reacties Link kopieren
Serieus? :O De mods hebben toch zelf geconstateerd dat deze TO dubbelnickte?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven