Vreemde sexmove

24-03-2020 17:23 593 berichten
Hi,

Een half jaar geleden heb ik mijn droomkerel online ontmoet, er was van meet af aan al een bijzondere klik en als we er allebei de tijd voor hadden konden we niet ophouden met chatten tot diep in de nacht. Stapelverliefd hebben we een afspraakje gemaakt waarna er nog meerdere volgden. Niet meteen met lichamelijk contact om de spanning erin te houden want ik zag 'm als serieus relatiemateriaal voor in de toekomst maar toen kwam het zover.
Eindelijk gingen we dan de nacht beleven van onze dromen en we verlangden zo naar elkaar dat we elkaar wel konden opvreten totdat
hij in bed een vreemde sexmove maakte, heel zwoel hing hij boven me en ging toen rondjes draaien met zijn heupen.
Nu hoef ik 'm niet meer, ben helemaal op 'm afgeknapt.

Is dit herkenbaar?


Liefs,

Roelie :lips:

p.s. andere afknappers in bed mogen ook gedeeld worden
RikM schreef:
31-03-2020 17:24
Sommige vrouwen schijnen die pijn zelfs lekker te vinden, maar die tref ik dan weer niet.
Zelfs mijn man vindt het vervelend, maar dat komt meer door de touwtjes van de mirena.
Alle reacties Link kopieren
babbeleo schreef:
31-03-2020 17:32
Dat is bij ons het mega-ingewikkelde codestopwoord: au. Dan kun je de hoek nog iets aanpassen, soms scheelt dat wat.
Of gewoon iets anders leuks gaan doen.
Wisselen van standje betekent het hier. Deze pijn lekker vinden kan ik me niet voorstellen. Het voelt ook zo gek, alsof iets kan losschieten. Brrrr.
RikM schreef:
31-03-2020 17:24
Sommige vrouwen schijnen die pijn zelfs lekker te vinden, maar die tref ik dan weer niet.

Ik moet er ook niks van hebben.
Sjulia schreef:
31-03-2020 17:43
Wisselen van standje betekent het hier. Deze pijn lekker vinden kan ik me niet voorstellen.
Precies! Of even pauzeren tot het terug beter gaat. Vaak gebeurt het verrassend, omdat je eenmaal al hard aan het stoten bent.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
31-03-2020 16:56
Het voelt alsof er iets geraakt wordt. En mijn vriend zegt zelf ook iets te voelen wanneer ik daar last van heb. Ik durf er (nog) niet zo goed mee naar de dokter.
Ik ben geweest, de dokter heeft gevoeld van binnen maar alles was ok. Dus ik denk dat het niks is.
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
31-03-2020 16:37
Nou, dat zeg ik niet ivm met mogelijke herkenbaarheid. Maar het was iets als, maar niet een van deze dingen: een grote harige pigmentvlek in de schaamstreek (1)forse brandwonden op de borsten (2), supergrote schaamlippen (3), een micropenis als clitoris (4). Iets waarvan het misschien handig is om je onwetende ONS-partner van tevoren even op de hoogte van te stellen.
Dus jij treft steeds vrouwen met ‘bijzondere’ kenmerken waar jij dus op afknapt? Misschien moet jij vooraf wat duidelijker zijn...
Alle reacties Link kopieren
Bij ons gebeurde het tijdens de beruchte reversed piledriver, en zijn pik knakte ook nog eens twee keer😕

Wacht ff, ik had hierbij een ander standje in beeld... We deden dus iets anders...
Elle1976 schreef:
31-03-2020 17:52
Dus jij treft steeds vrouwen met ‘bijzondere’ kenmerken waar jij dus op afknapt? Misschien moet jij vooraf wat duidelijker zijn...
Dat wordt wel vaker tegen hem gezegd..
Ik heb ooit een scharrel gehad die zijn penis de party baguette noemde :byee:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die diepe neukpijn wel lekker. Ik ben er dus "zoéén".
...
BosscheBol1984 schreef:
31-03-2020 18:07
Ik heb ooit een scharrel gehad die zijn penis de party baguette noemde :byee:
OMG 😂
BosscheBol1984 schreef:
31-03-2020 18:07
Ik heb ooit een scharrel gehad die zijn penis de party baguette noemde :byee:

Maar eigenlijk was het een pistoletje? :proud:
RikM schreef:
31-03-2020 18:39
Maar eigenlijk was het een pistoletje? :proud:
Een hotdogbroodje. :P
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
31-03-2020 18:34
Ik vind die diepe neukpijn wel lekker. Ik ben er dus "zoéén".
De normale neukpijn is lekker, maar die abnormale die ineens komt niet.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
31-03-2020 18:44
De normale neukpijn is lekker, maar die abnormale die ineens komt niet.
Ik heb een mirena, het inbrengen is ook een zeer onaangenaam gevoeletje, ik denk dat het daarmee te vergelijken is....
...
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
31-03-2020 16:37
Nou, dat zeg ik niet ivm met mogelijke herkenbaarheid. Maar het was iets als, maar niet een van deze dingen: een grote harige pigmentvlek in de schaamstreek, forse brandwonden op de borsten, supergrote schaamlippen, een micropenis als clitoris. Iets waarvan het misschien handig is om je onwetende ONS-partner van tevoren even op de hoogte van te stellen.
Dus ze had haar schaamhaar niet geschoren? :there:
JuriaanB schreef:
31-03-2020 16:37
Nou, dat zeg ik niet ivm met mogelijke herkenbaarheid. Maar het was iets als, maar niet een van deze dingen: een grote harige pigmentvlek in de schaamstreek, forse brandwonden op de borsten, supergrote schaamlippen, een micropenis als clitoris. Iets waarvan het misschien handig is om je onwetende ONS-partner van tevoren even op de hoogte van te stellen.

Nou, nou, dat zijn wel veel opvallende zeldzame oneffenheden onder de kleding.
Ik heb een filmpje gevonden van een echte helicoptermove, man draait 180° tijdens de daad maar ik denk niet dat ik 'm mag plaatsen van het Vivaforum.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee wat een echte helicoptermove is. Maar ik heb wel een filmpje waar zoiets in voorkomt, misschien is het het.
Het is een kunstproject van een video kunstenaar op vimeo.
Als het Kunst is mag het dan wel?
Rooss4.0 schreef:
31-03-2020 18:48
Ik heb een mirena, het inbrengen is ook een zeer onaangenaam gevoeletje, ik denk dat het daarmee te vergelijken is....
Hell no
Elle1976 schreef:
31-03-2020 17:52
Dus jij treft steeds vrouwen met ‘bijzondere’ kenmerken waar jij dus op afknapt? Misschien moet jij vooraf wat duidelijker zijn...
Is de formulering "het was iets als, maar niet een van deze dingen" nou echt zo lastig te begrijpen?
Alle reacties Link kopieren
Een clitoris zo groot als een micropenis had ik echt nog nooit van gehoord. Zou dat meerwaarde hebben, een grotere clitoris? Qua gevoel?
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
31-03-2020 21:34
Is de formulering "het was iets als, maar niet een van deze dingen" nou echt zo lastig te begrijpen?
Het zijn inderdaad wel hele vreemde voorbeelden.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
31-03-2020 21:38
Een clitoris zo groot als een micropenis had ik echt nog nooit van gehoord. Zou dat meerwaarde hebben, een grotere clitoris? Qua gevoel?
Een scharrel van mij had een vrij grote en ze claimde van wel.
Het zijn inderdaad wel hele vreemde voorbeelden.
Ja, dat was nou net mijn bedoeling. Het kenmerk waar het in die situatie om ging was zo bijzonder en de situatie zo genant en daardoor zo herkenbaar voor de betrokkene die hier héél misschien wel meeleest dat ik deze verzonnen maar gelijksoortige voorbeelden noemde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven