Vriend niet durven pijpen

09-04-2021 13:09 47 berichten
Ik heb maar een nieuw account aangemaakt omdat ik mij toch wel schaam ofzo.
Maar zoals de titel het al zegt durf ik mijn vriend niet te pijpen.

Ik heb nu bijna 3 jaar een relatie met mijn vriend maar heb hem nog nooit gepijpt. Ik weet van hem dat hij dat wel een keer graag zou willen, maar omdat ik het niet durf dat hij ermee heeft leren leven. Ik wil hem graag een keer verassen en hem pijpen. Maar hoe kom ik over de angst heen of kan ik er rustig naar toe werken?

Ik heb in het verleden meerdere nare ervaringen met seks gehad waardoor deze angst is gekomen. Ik heb het allemaal achter mij gelaten en seks zelf met mijn vriend is super maar als ik op het punt ben dat ik denk van nu wil ik hem pijpen, dat ik dan toch weer bevries ofzo? Misschien zijn er ideeën of tips zodat ik hem het toch eens een keer kan geven?
Alle reacties Link kopieren
1. dan doe je het niet. Of Nog niet, pas als je het echt wil
2. begin dan eens met alleen wat kussen, likken. En ga pas een stapje verder, als je je veilig genoeg voelt
Alle reacties Link kopieren
Durf je al wel met je gezicht in de buurt van zijn penis te komen?
En dan steeds een stapje verder als dat geen belemmering meer is.
.
Alle reacties Link kopieren
Dan heb je het nog niet helemaal achter je gelaten.

Waar zit je angst hem in heb je dat helder? Ben je bang dat het vies proeft of dat hij te diep gaat of dat hij komt in je mond? Dan kun je daar eventueel goede afspraken over maken.
Dan voel je je misschien veiliger?
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Waar ben je precies bang voor?
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt me niet waar je hem mee kunt verrassen, dab moet je een andere penis hebben om op te oefenen en wordt de verrassing wel heel groot :-D
Ik zou het er open met hem over hebben en hem als oefenmateriaal gebruiken. Hij vind vast alles goed wat je probeert, dus gewoon met heeel kleine stapjes beginnen en afspreken dat hij stil blijft liggen en niet pusht. Geen idee waar bij jou precies het trauma zit natuurlijk, maar begin eens met dat ding van dichtbij te bekijken of kusjes eromheen te geven. Trek je hem wel af? Anders is dat ook nog een stapje waar je kunt beginnen. En alleen als jij het die dag wil natuurlijk!
Je bent zeker niet de enige die door eerdere nare ervaringen hetzelfde ervaart.

Stapje voor stapje is de enige manier. Je kunt ook je gezicht dicht bij brengen en hem met je hand bewerken.
Alle reacties Link kopieren
Dan niet, ik zie het probleem niet zo.
Once upon a time you dressed so fine
Threw the bums a dime in your prime, didn't you?
Alle reacties Link kopieren
Lisanne72 schreef:
09-04-2021 14:07
Dan niet, ik zie het probleem niet zo.
Het gaat dan ook niet om jou :)
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
ik ben geen man, dus misschien sla ik de bal wel mis - maar volgens mij zou je vriend het zelfs raar vinden als je opeens van 0 naar 100 zou gaan ?
dit lijkt me juist iets wat je samen rustig kan opbouwen of ontdekken
en dan op een speelse manier - het moet geen huiswerk worden
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
zoetjerminder schreef:
09-04-2021 14:12
Het gaat dan ook niet om jou :)
Wat is dat nu voor een lullige (om in de terminologie te blijven) reactie.

TO stelt een probleem en er wordt hier geantwoord dat je niet verplicht bent om die actie te doen. En dat het helemaal niet erg is als je dat niet doet.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
09-04-2021 14:32
Wat is dat nu voor een lullige (om in de terminologie te blijven) reactie.

TO stelt een probleem en er wordt hier geantwoord dat je niet verplicht bent om die actie te doen. En dat het helemaal niet erg is als je dat niet doet.
Omdat het voor TO dus schijnbaar wel een probleem is dus dan kan je beter doorvragen, tips geven, wat dan ook in plaats van aan te geven dat je het probleem niet ziet.

Gevalletje: Ik heb een probleem en wil daar over praten. Reactie: Ik vind het geen probleem
koekies zijn lekker
mammezel schreef:
09-04-2021 14:32
Wat is dat nu voor een lullige (om in de terminologie te blijven) reactie.

TO stelt een probleem en er wordt hier geantwoord dat je niet verplicht bent om die actie te doen. En dat het helemaal niet erg is als je dat niet doet.
Tenzij vriend het heel graag wil.
Alle reacties Link kopieren
Midnight-Blue schreef:
09-04-2021 14:41
Tenzij vriend het heel graag wil.

En/of TO het heel graag wilt maar niet durft en dus tips zoekt
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
montblanc schreef:
09-04-2021 13:59
Dit lijkt me niet waar je hem mee kunt verrassen, dab moet je een andere penis hebben om op te oefenen en wordt de verrassing wel heel groot :-D
:)
Alle reacties Link kopieren
Midnight-Blue schreef:
09-04-2021 14:41
Tenzij vriend het heel graag wil.
Wat vriend wil, is niet zo belangrijk. Het gaat om TO
als vriend pijpen heel belangrijk vindt en TO wil het niet, dan staat het hem vrij andere verkering te zoeken.
lilalinda schreef:
09-04-2021 14:58
Wat vriend wil, is niet zo belangrijk. Het gaat om TO
als vriend pijpen heel belangrijk vindt en TO wil het niet, dan staat het hem vrij andere verkering te zoeken.
Klopt maar ik denk niet dat TO dat een oplossing voor haar probleem vindt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste echte verkering hing hem in de Fanta.
Dat lustte ik namelijk wel, de rest volgde langzamerhand.
:-D
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Midnight-Blue schreef:
09-04-2021 15:02
Klopt maar ik denk niet dat TO dat een oplossing voor haar probleem vindt.
en waarom niet?
als je sexueel niet matcht, kun je beter niet aanmodderen

Maar goed, daar gaat het niet om. To wil het graag wel doen. En het is te leren.
Stapje voor stapje de drempel over.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
09-04-2021 15:20
Mijn eerste echte verkering hing hem in de Fanta.
Dat lustte ik namelijk wel, de rest volgde langzamerhand.
:-D
vriendin van mij nam een mond vol pepermunt voor het pijpen
Bedankt voor de tips hier heb ik wat aan.

Mijn vriend heeft er gelukkig geen moeite mee dat ik het niet doe, dus pijpen is zeker niet belangrijk voor hem. Weet alleen van begin van onze relatie dat hij noemde dat hij het wel lekker vind en hij er geen moeite mee heeft dat ik het niet doe.

Toen ik net een relatie met hem had was ik bang dat het zelfde zou gebeuren als in het verleden dat ik ongewenst in mijn mond geduwd kreeg. Erna was het meer van niet goed genoeg zijn, of bang om toch te bevriezen. En als ik dan van vriendinnen verhaalde hoorde over hun vriend pijpen dacht ik meteen van laat maar.

Ik trek hem wel af en met mijn gezicht in de buurt komen heb ik ook geen problemen meer mee. Misschien is het inderdaad wel een goede eerste stap om eerst kusjes te geven en dan langzaam op te bouwen met likken.
Alle reacties Link kopieren
amateur529 schreef:
09-04-2021 15:29


Ik trek hem wel af en met mijn gezicht in de buurt komen heb ik ook geen problemen meer mee. Misschien is het inderdaad wel een goede eerste stap om eerst kusjes te geven en dan langzaam op te bouwen met likken.
en vertel hem, waar je angst zit. Dus, dat hij vooral niets moet forceren. En dat hij waarschuwt als hij klaar gaat komen
Komt wel goed hoor!
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
09-04-2021 14:12
Het gaat dan ook niet om jou :)
Dat klopt. Maar ik snap niet zo goed waarom je iets tegen je zin zou doen, of hoe je iemand kunt adviseren dit wel te doen. TO geeft ook niet aan dat haar vriend hier problemen mee heeft.
Once upon a time you dressed so fine
Threw the bums a dime in your prime, didn't you?
@lilalinda
Dankjewel, hij weet waar nu de angst zit waarom ik het niet doe en geloof ook dat hij het niet zal forceren. Dat hij mij waarschuwt is een goed idee.

@lisanne72
Dat ik het niet durf heeft nu niks te maken dat ik het tegen mijn zin in doe. Ik wil zelf graag stapje voor stapje het opbouwen.
Alle reacties Link kopieren
Een wijntje nemen om te ontspannen?
Hem vastbinden zodat je hem niet achter in je keel gedrukt krijgt als foute verrassing?
Eerst er een kus op doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven