Vriendin draagt bijna geen lingerie.

20-06-2011 13:45 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Het is volgens mij al meer dan een halfjaar geleden dat mijn vriendin een keer een lingeriesetje heeft heeft aangehad. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik het wel leuk zou vinden als ze weer eens iets spannends aan zou hebben. Dan zegt dat dat best wel eens geregeld kan worden en uiteindelijk gebeurd er nooit wat. Ik heb mijn best gedaan om haar te verleiden maar ben meerdere keren afgewezen of dan wil ze eerst nog even wat anders doen voordat wij seks hebben. Er zit dus weinig spontaniteit en spanning. Ik probeer meer variatie erin te brengen maar wij komen altijd weer op hetzelfde uit. Ik weet eigenlijk even niet meer hoe ik verder moet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen; koop zelf eens wat leuks voor haar.



Tip; ga niet voor de kruisloze teddy van hiernaast.
Alle reacties Link kopieren
" Ik zou het wel leuk vinden als ......... " versus " Ik krijg de indruk dat je geen zin hebt om het mij ook eens naar mijn zin te maken. Ik voel me niet meer zo geliefd/ begeerd als in het begin van de relatie en ik mis dat " .

Probeer die laatste insteek eens.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Precies, of neem haar mee naar een willekeurige lingeriewinkel en laat haar wat uitzoeken, als je bang bent niet de juiste maat te kiezen.
Alle reacties Link kopieren
En de stijvolle kanten teddy hiernaast is helemaal niet zo stijlvol.
Alle reacties Link kopieren
Moet je vriendin die spontaniteit en spanning inbrengen of is dat jullie beider verantwoordelijkheid? Als je het (terecht imho) ziet als jullie beider verantwoordelijkheid: vertellen dat je haar graag in lingerie ziet, is leuk. En daar zou zij inderdaad actie op kunnen ondernemen. Maar jouw deel stopt daar natuurlijk niet meteen: je kunt lingerie voor haar kopen, samen met haar lingerie kopen (naar de winkel, maar ook samen 'n catalogus doorkijken of op internet rondneuzen), samen met haar bekijken welke lingerie ze heeft.



Jij wil iets van haar. Die actie zal zij zelf moeten ondernemen. Maar jij kunt het klimaat scheppen waarin ze die actie makkelijker en sneller kan ondernemen. Of je gaat zitten afwachten, is ook een optie.
Alle reacties Link kopieren
Koop dan zelf een heel mooi setje voor haar. En dan zonder het bericht erbij dat je wil ze om 20:00 vanavond klaar ligt.



Wat bij de meeste vrouwen in mijn omgeving goed werkt is haar klusjes uit handen nemen, vervelende huishoudelijke taken, zodat ze naast haar werk eigenlijk niets meer hoeft te doen. En dan niet verwachten dat het direct die avond gebeurt, maar gewoon in het algemeen meer doen. Dan heeft ze meer de kans om te ontspannen en wie weet.
Alle reacties Link kopieren
Praten mr iemand



dat is de enige optie om er achter te komen waar je vriendin haar gebrek aan spontaniteit is gebleven.



Vele mensen "nemen aan dat" .enz enz.

De sex die jullie beleven lijkt mij belangrijker dan de "spannende"lingerie..



Misschien vindt jouw vriendin "het zelfde"wel het meest lekkerst en hoeft van haar al die variatie's niet.



Wat de sexy lingerie betreft, ms houdt ze daar helemaal niet van. dus zou ik zeggen gewoon er over praten.

succes.
Alle reacties Link kopieren
En ook, draag je zelf ook weleens wat leuks? En dan bedoel ik niet meteen een enge mannen-body, maar een man die thuis de hele dag in een joggingbroek met sokken met gaten loopt is ook niet zo aantrekkelijk en ik zou daarvoor dan ook geen lingerie aantrekken.
Alle reacties Link kopieren
Uit het eerste deel van je post maak ik op dat je het jammer vindt dat je vriendin nooit lingerie draagt, maar in de rest van je post schrijf je dat er weinig sponaniteit is wat betreft sex. Ligt dat probleem dan echt alleen gelegen in het feit dat je vriendin geen lingerie draagt?
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil ze juist wel geen lingerie dragen omdat ze geen behoefte heeft aan seks? Immers, als zij iets spannends draagt hoop jij ook op meer, toch? ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat haar uiterlijke verzorging voor jou betekent, betekenen woorden voor haar.



Vertel haar vaker met woorden dat je van haar houdt en waarom. Overdrijf het ook weer niet. Het belangrijkste is dat je meent wat je zegt.



Wees open in je communicatie en probeer je in haar te verplaatsen, hoe anders jullie ook zijn.



Ja jongen, je moet er echt zelf moeite voor doen! Maar succes verzekerd.
Alle reacties Link kopieren
Een leuk / spannend setje kopen voor je vriendin kan ook fout uitpakken.

"Je koopt dat voor jezelf" kan zomaar een reactie zijn die een enorme domper oplevert....

En dan hoeft het nog niet eens te gaan om een gewaagder iets dan spul uit een gewone lingeriewinkel....

Ik zou het eerst eens goed bij haar polsen of ze het wel zou kunnen waarden....
quote:man59 schreef op 21 juni 2011 @ 21:33:

Een leuk / spannend setje kopen voor je vriendin kan ook fout uitpakken.

"Je koopt dat voor jezelf" kan zomaar een reactie zijn die een enorme domper oplevert....

En dan hoeft het nog niet eens te gaan om een gewaagder iets dan spul uit een gewone lingeriewinkel....

Ik zou het eerst eens goed bij haar polsen of ze het wel zou kunnen waarden....Je koopt zoiets toch ook voor 50% voor jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Ben ik even blij dat mijn man een hekel aan lingerie heeft. Ik ook trouwens. Leve de hema onderbroek
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd heerlijk om mezelf in te pakken als een cadeautje en mezelf dan op bed te drapperen en te roepen lieverd kom je boven.....



Helaas heb ik niemand meer voor wie ik dat kan doen, en om nou voor mezelf als cadeau op bed te gaan liggen...nee.
Alle reacties Link kopieren
Trek zelf eens lingerie aan, moet je eens kijken hoe spannend het dan wordt bij jou thuis.
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf heb niet zoveel met lingerie. Ik vind het ook niet een toevoeging aan ons seksleven. Mijn man ook niet. Die is meer van: uit die handel....!



Maar dat neemt niet weg dat andere vrouwen en mannen een spannend setje juist spannend en een trigger vinden voor seks. Ik denk dat dat dus individueel gebonden is. En het is inderdaad wat problematisch als de man wel ginteresseerd is in lingerie en de vrouw niet (of andersom). Maar daar moet toch zijn uit te komen? Communicatie (hoe vaak is dat woord hier al niet gevallen...?) En een kwestie van nemen en (toe)geven....
Alle reacties Link kopieren
ik vind je draag niet alleen lingerie voor je partner ,

ik heb altijd leuke sexy lingerie aan ik vind het zelf ook mooi .

je kan proberen zelf iets te kopen voor haar ,
Alle reacties Link kopieren
Ik vind lingerie ook belangrijk voor mijzelf, een leuk setje aan en ik voel me een stuk beter, sexier en vrouwelijker. Ik zou gewoon eens haar verwennen met bijv. voor haar koken en niet verwachten dat je die avond seks krijgt dan zal het die week wel goedkomen
Alle reacties Link kopieren
quote:man59 schreef op 21 juni 2011 @ 21:33:

Een leuk / spannend setje kopen voor je vriendin kan ook fout uitpakken.

"Je koopt dat voor jezelf" kan zomaar een reactie zijn die een enorme domper oplevert....



Vrouwen die dat zo ervaren, vinden het blijkbaar een hele belasting dat er op ze gegeild wordt



Ik vind het heerlijk als mn vent op me geilt. Niet alleen voor hem, maar ook voor mezelf. Dat heeft fantastische dingen in bed tot gevolg.





Overigens hoop ik dat hij nooit wat speciaals met zn kleding gaat doen. Direct uit zn werkplaats, met de smeer nog onder zn nagels en een vaag luchtje van motorolie om hem heen, zo heb ik hem het liefst
vandaag een dagje zonder ook spannend!
Alle reacties Link kopieren
quote:isabon schreef op 21 juni 2011 @ 22:39:

Ben ik even blij dat mijn man een hekel aan lingerie heeft. Ik ook trouwens. Leve de hema onderbroek
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht aan je topictitel te lezen, dat ze sliploos door het leven gaat.



is natuurlijk ook een optie!
Alle reacties Link kopieren
Het is jammer, want lingerie vind ik in de eerste plaats vooral mooi om aan te hebben. Hoe is zij verder, want keuze voor lingerie ligt, vind ik, deels ook aan de persoonlijkheid van iemand en wijze van kleden. Iemand die op bergschoenen loopt en vooral praktisch kleedt, zal minder vaak lingerie onder die kleding aantrekken dan iemand die veel zorg aan dr kleding besteedt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven