Vriendin heeft seks gehad met mijn fuckbuddy

27-06-2020 21:49 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag Viva’ers,

Een paar dagen terug ben ik naar het terras gegaan met een vriendin. Later op de avond voegde mijn fuckbuddy zich bij ons toe voor een drankje. Zij zijn aan het einde van de avond ineens samen stom dronken verdwenen en naar zijn huis gegaan en hebben seks gehad, vertelde mijn vriendin de volgende dag. Ik bleef alleen achter op straat, heb ze meerdere keren geprobeerd te bellen, maar ze namen niet op.

Ik heb geen gevoelens voor mijn fuckbuddy, maar toch voel ik me al een paar dagen vervelend door de situatie. Ik zou zelf nooit seks hebben met bedpartners die vriendinnen hebben (gehad). Ongeschreven regel.

Zouden jullie deze vriendin vergeven en het voorval vergeten? Of is dit een no-go en einde vriendschap? (Ben nog niet heel lang bevriend met deze persoon, fuckbuddy ken ik nu een half jaar)
Alle reacties Link kopieren
Asociale actie van beiden. En dat ze allebei hun ☏ niet opnemen als je ze belt is echt niet ok.

Ik denk dat fwb misschien meer iets voor je is dan fb. Ik snap sowieso het hele principe van fb niet, maar moet je uiteraard zelf weten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb haar de volgende dag later op de middag een berichtje gestuurd met de vraag waarom ze ineens weg waren en of ze bij hem in bed beland was. Als reactie kreeg ik: ‘ja, we hebben seks gehad. Sorry’

Kort berichtje en moest er zelf naar vragen, na haar die avond ervoor 10x gebeld te hebben.
Alle reacties Link kopieren
zusjevanLady_Day schreef:
28-06-2020 10:11
Asociale actie van beiden. En dat ze allebei hun ☏ niet opnemen als je ze belt is echt niet ok.

Ik denk dat fwb misschien meer iets voor je is dan fb. Ik snap sowieso het hele principe van fb niet, maar moet je uiteraard zelf weten.
Maakt het iets uit hoe ik het noem?

Het is niet dat ik met deze persoon seks heb en dan weer vertrek. Wij hebben ook uren elkaar persoonlijke dingen verteld. Dus misschien is fwb een betere benaming, geen idee hoe dat zit tegenwoordig met al die termen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou op zoek gaan naar leukere vriendinnen als ik jou was.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Nou dat is dus geen vriendin en blijf ver weg van fuckbuddy’s. Die fucken namelijk iedereen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
"Ik heb geen gevoelens voor mijn fuckbuddy, maar toch voel ik me al een paar dagen vervelend door de situatie. Ik zou zelf nooit seks hebben met bedpartners die vriendinnen hebben (gehad). Ongeschreven regel."

jouw ongeschreven regel? En die moet meteen voor iedereen gelden?
Burrito25 schreef:
28-06-2020 10:11
Ik heb haar de volgende dag later op de middag een berichtje gestuurd met de vraag waarom ze ineens weg waren en of ze bij hem in bed beland was. Als reactie kreeg ik: ‘ja, we hebben seks gehad. Sorry

Zie, dus ze weet dondersgoed dat het niet chic is.
Eigenlijk is het wel grappig, de cafés gaan weer open en meteen worden er weer dit soort pre-quarantaineproblemen geopend.
Alle reacties Link kopieren
Hoi to, het is misschien zelfs zo dat hij voor jou een fwb is en dat hij vindt dat jullie fb’s Zijn.

Is voor mij een wezenlijk verschil en miss vr hem ook en kan best dat daarom het verschil in verwachtingen ontstaat tussen jullie.

Met fwb is er mi meer ‘veiligheid’ en kun je exclusiviteit afspreken. Bij fb is dat meestal niet het geval. Als je behoefte aan exclusiviteit hebt, wat ik heel goed begrijp, kun je beter fwb ‘nemen’.

Ook omdat ik denk dat je wel gevoel voor hem hebt, dat zou ik ook hebben. En dan doet t toch pijn als hij jou zo makkelijk inwisselt voor je vriendin.
lollypopje schreef:
28-06-2020 09:57
Dat hangt net van de situatie af, als het spontaan ontstaat ga ik niet eerst die vriendin bellen.
Vriendin was er bij, dus wat is er mis met even mee richting toilet : Ik word geil van Henk, vind jij het een probleem als ik vanavond met hem meega?
Alle reacties Link kopieren
grenada schreef:
28-06-2020 10:17
"Ik heb geen gevoelens voor mijn fuckbuddy, maar toch voel ik me al een paar dagen vervelend door de situatie. Ik zou zelf nooit seks hebben met bedpartners die vriendinnen hebben (gehad). Ongeschreven regel."

jouw ongeschreven regel? En die moet meteen voor iedereen gelden?
Nee, ik geef hier alleen mijn eigen mening hoe ik erover denk. Maar zie hier gemende reacties hoe anderen zouden reageren, daar was ik benieuwd naar.

En het feit dat zij ineens vertrokken zijn samen en mij in de steek laten, vind ik vervelender dan dat ze seks hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
27-06-2020 23:52
Dus toen deed je haar vader, gewoon voor het effect?
:mrgreen:
Gatver nee 😬
Alle reacties Link kopieren
Burrito25 schreef:
28-06-2020 10:30
En het feit dat zij ineens vertrokken zijn samen en mij in de steek laten, vind ik vervelender dan dat ze seks hebben gehad.
Ja, dat is ook heel vervelend, dat zou ik in geen enkele vriendschap pikken. En daar zijn de meesten hier het ook wel over eens. De meningen lopen echter uiteen over de vraag hoeveel aanspraak je kunt maken op iemand die je als fuckbuddy aanduidt en over de vraag of de sekspartners van vriendinnen taboe zijn.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een naaistreek van je vriendin, niet zo zeer dat ze sex heeft gehad maar wel dat ze hem zo waar je bij zit wegkaapt en vertrekt zonder gedag.

Even los van die jongen, je zegt normaal toch ook gedag? Ze peren hem als jij naar de toilet gaat.

Daarnaast vind ik de situatie een beetje raar, hij komt bij jullie op het terras, dus ik denk dat je zelf ook een beetje hoop dat hij dan met jou meegaat aan het einde en dan gaat ie er echt met een ander vandoor.

Had het ook wel anders gevonden als ze elkaar ergens waren tegengekomen, zonder jou en er met elkaar vandoor waren gegaan.

Ik zou wel klaar met beiden zijn.
Alle reacties Link kopieren
Vind het ook echt niet netjes, beetje er vandoor gaan als jij op de wc zit. Zou echt boos zijn daarom.
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
28-06-2020 10:22
Eigenlijk is het wel grappig, de cafés gaan weer open en meteen worden er weer dit soort pre-quarantaineproblemen geopend.

Heel bijzonder ja. Weer drie mensen die zich niet aan de 1,5 meter afstand houden...
Trotter schreef:
28-06-2020 11:10
Heel bijzonder ja. Weer drie mensen die zich niet aan de 1,5 meter afstand houden...
En dan maken vele zich druk of ze nog wel kunnen daten in deze tijd.
zo zie je maar ;-)
Alle reacties Link kopieren
Waarom spreek je af met een fuckbuddy én een vriendin? (Edit: zie dat fb er later bij kwam) Je zegt dat het je bedoeling was om met de fb mee te gaan.

Nu ben je door je fuckbuddy én je vriendin achtergelaten. Heb je geen fb meer, die gaat liever met iemand anders mee.
Ook geen vriendin meer zo lijkt het.
Alle reacties Link kopieren
fluttershy schreef:
28-06-2020 10:29
Vriendin was er bij, dus wat is er mis met even mee richting toilet : Ik word geil van Henk, vind jij het een probleem als ik vanavond met hem meega?
Helemaal eens.

Er lopen hier momenteel twee discussies door elkaar.

De eerste is: kun je het maken zonder iets te zeggen er zomaar met de fuckbuddy van een vriendin er vandoor te gaan? Dit is naar wat na wat meerdere posts van TO de situatie bleek.

De tweede is: kun je het überhaupt maken, ongeacht de situatie, seks te hebben met de fb van een vriendin. Op basis van de OP leek dit het probleem.

Op basis van situatie 1 zeg ik dat kun je niet maken. Want seks of niet je laat niet zomaar zonder iets te zeggen een vriendin achter als je samen op stap bent.

Op basis van situatie 2 zie ik geen probleem. Al blijkt in dit topic communicatie hierover wel vereist.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Helena_z schreef:
27-06-2020 22:31
Waarom is het een ongeschreven regel om geen seks te hebben met mensen waar vriendinnen seks mee (gehad) hebben?
Misschien was haar pen leeg, of ze had geen papiertje bij zich.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Ik heb het idee dat je vooral boos bent op je vriendin, maar hij heeft er net zo goed een aandeel in.
Trotter schreef:
28-06-2020 11:10
Heel bijzonder ja. Weer drie mensen die zich niet aan de 1,5 meter afstand houden...
:rofl: ja dat is het echte issue
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook omdenken.
De relatie met je vriendin is verdiept, je hebt dezelfde vent gehad.

Bij mannen is daar een woord voor: kutzwager :-D
When in doubt, the auditor is always right!
Ik mis de vraag: Kun je het als fuckbuddy maken om degene met wie je had afgesproken te laten zitten voor haar vriendin?

Zomaar weggaan en iemand achterlaten op de wc is een bijzonder lullige actie van beiden. Ben fiscale benieuwd wat fuckbuddy te zeggen had toen TO hem vroeg waarom ie zomaar was weggegaan.
[quote=zusjevanLady_Day post_id=31578672 time=1593332898 user_id=395754
Met fwb is er mi meer ‘veiligheid’ en kun je exclusiviteit afspreken. Bij fb is dat meestal niet het geval. Als je behoefte aan exclusiviteit hebt, wat ik heel goed begrijp, kun je beter fwb ‘nemen’.
[/quote]
Waarom zo je exclusiviteit afspreken met een fwb? Bij mij hoort exclusiviteit bij een relatie, iemand waarmee je oud wil worden. Een fwb is tijdelijk, dus door dan exclusiviteit af te spreken belemmer je jezelf en je fwb bij het vinden van de “ ware liefde”. Tenzij je zo hypocriet bent dat die exclusiviteit alleen voor de ander geldt en jij wel mag daten. Als je je sexpartner niet wilt delen, dan moet je de koe kopen en alleen monogame serieuze relaties aangaan.

En dan is het gewoon vreemdgaan als je partner met je vriendin neukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven