Vriendin wil geen sex (meer)

27-09-2017 23:32 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben nu 2.5 jaar samen met mijn vriendin en de sex begint naar een behoorlijk dieptepunt te zakken.

En met dieptepunt bedoel ik 1 keer in de maand soms zelfs 2 maanden

Ik heb echt vannalles geprobeerd, ik probeer haar te stimuleren door te strelen, zachte kusjes op haar rug of andere lichaamsdelen, gewoon zoenen op de mond maar steeds "wijst ze me af" zeg maar. S'avonds sex is sowieso al een absolute nee volgens haar dat vind ze niet fijn omdat ze dan moe is en dan is het niet voor de volle 100% vindt ze. Dit vind ik zelf al erg jammer, ik hou er namelijk van om haar in de slaapkamer eens tegen de muur te drukken en haar verleidelijk te zoenen en zo de weg naar bed te vinden en haar uit te kleden.

Maar helaas...

Dan s'ochtens.. sowieso al moeilijk om te beginnen... (normaal gezien op een zondag morgen als we uit kunnen slapen) dan liggen we vaak wat te knuffelen en probeer ik haar wat te strelen of op andere manieren te verleiden maar dan is het ofwel te vroeg en wil ze rustig wakker worden ofwel is het bijna 1w uur en wil ze opstaan...

Ik heb me al rot gezocht op dit forum en sommige zeggen dat het aan het uiterlijk kan liggen.
Ik ben 1.83 m, helder blauwe ogen, goed verzorgd: baard wordt 2 keer per week gemillimeterd, ligt behaarde borst etc, ben niet overdreve gespierd maar wel een sixpaxk en stevige armen en schouders... ook geeft ze regelmatig de intentie dat ze me nog aantrekkelijk vind.

Ik zou dus graag wat meer sex hebben heb haar ook al gevraagd van waarom ze geen zin of weinig zin heeft en dan zegt ze dat ze het niet weet. Ook heb ik gevraagd waar ze (volgens haar) opgewonden van raakt of wat ze fijn vindt maar dat kon ze me ook niet zeggen

Mochten we sex hebben doen we natuurlijk ook aan een voorspel ect. Ze wil mij wel niet pijpen maar ik lik haar meestal wel.
Doordat we zo weinig sex hebben kom ik meestal wat vroeg klaar en dan stopt het voor haar direct ik zou haar graag bevredigen en stel voor dat ik dat oraal doe of dat we het een 2e keer doen maar dat vindt ze niks.. (als we een 2e keer doen hou ik het gemakkelijk uit tot ze 2 tot 3 keer haar hoogtepunt bereikt)

Ik wordt hier erg onzeker van en heb haar dit ook gezegd ze zegt wel dat het niet aan mij ligt maar het blijft toch maar door mijn hoofd spoken. Heeft iemand tips/meningen of suggesties?
anoniem_355417 wijzigde dit bericht op 28-09-2017 18:28
1.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
28-09-2017 10:50
Pardon? We neuken na 3,5 jaar nog steeds dagelijks de sterren van de hemel hoor.

TO ze klinkt gewoon als iemand die niet geïnteresseerd is in sex. Ze wil ook niet pijpen, niet in de avond want blabla allemaal smoesjes. Mijn relatie zou het niet zijn. Je bent pas 21! Zo wil je toch niet je hele leven verder?
+1, meer kan ik er ook niet van maken.
TO kijk hier eens op het topic "laag libido partner"...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Ach lieverd, je bent 21 jaar, je hebt nog maar zo'n korte relatie en eens per 1 a 2 maanden sex? Nee, dat is niet bij elke andere vrouw normaal. Ik ben bijna vijf jaar samen met mijn man en we hebben bijna iedere dag sex. Natuurlijk ook wel eens periodes dat het even minder is, maar ook wel eens periodes waar eens per dag niet genoeg is en we elkaar wel op kunnen vreten. Ik hou van sex, moet er niet aan denken zo te leven als jij.

Maar weet je, het doet er eigenlijk niet toe hoe het sexleven van andere forummers eruit ziet. Waar het om gaat, is dat jouw behoeften anders zijn dan die van jouw vriendin. Ik denk niet dat je daar iets aan kunt veranderen, aangezien ze dat niet wil. Jij kunt immers jouw behoeften ook niet aanpassen aan die van haar. Ik denk dat je twee keuzes hebt: of accepteren dat je de rest van jouw relatie (hoe lang of kort die ook moge duren) heel weinig sex hebt, of je zoekt een vrouw die beter aansluit bij jouw behoeften. Ik zou voor het laatste kiezen, je bent hier in mijn optiek nog veel te jong voor.
Alle reacties Link kopieren
Nav__ schreef:
28-09-2017 21:53
Ach lieverd, je bent 21 jaar, je hebt nog maar zo'n korte relatie en eens per 1 a 2 maanden sex? Nee, dat is niet bij elke andere vrouw normaal. Ik ben bijna vijf jaar samen met mijn man en we hebben bijna iedere dag sex. Natuurlijk ook wel eens periodes dat het even minder is, maar ook wel eens periodes waar eens per dag niet genoeg is en we elkaar wel op kunnen vreten. Ik hou van sex, moet er niet aan denken zo te leven als jij.

Maar weet je, het doet er eigenlijk niet toe hoe het sexleven van andere forummers eruit ziet. Waar het om gaat, is dat jouw behoeften anders zijn dan die van jouw vriendin. Ik denk niet dat je daar iets aan kunt veranderen, aangezien ze dat niet wil. Jij kunt immers jouw behoeften ook niet aanpassen aan die van haar. Ik denk dat je twee keuzes hebt: of accepteren dat je de rest van jouw relatie (hoe lang of kort die ook moge duren) heel weinig sex hebt, of je zoekt een vrouw die beter aansluit bij jouw behoeften. Ik zou voor het laatste kiezen, je bent hier in mijn optiek nog veel te jong voor.
Amen to that :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Statistiek is voor de meeste mensen moeilijk toepasbaar
Alle reacties Link kopieren
Nav__ schreef:
28-09-2017 21:53
Ach lieverd, je bent 21 jaar, je hebt nog maar zo'n korte relatie en eens per 1 a 2 maanden sex? Nee, dat is niet bij elke andere vrouw normaal. Ik ben bijna vijf jaar samen met mijn man en we hebben bijna iedere dag sex. Natuurlijk ook wel eens periodes dat het even minder is, maar ook wel eens periodes waar eens per dag niet genoeg is en we elkaar wel op kunnen vreten. Ik hou van sex, moet er niet aan denken zo te leven als jij.

Maar weet je, het doet er eigenlijk niet toe hoe het sexleven van andere forummers eruit ziet. Waar het om gaat, is dat jouw behoeften anders zijn dan die van jouw vriendin. Ik denk niet dat je daar iets aan kunt veranderen, aangezien ze dat niet wil. Jij kunt immers jouw behoeften ook niet aanpassen aan die van haar. Ik denk dat je twee keuzes hebt: of accepteren dat je de rest van jouw relatie (hoe lang of kort die ook moge duren) heel weinig sex hebt, of je zoekt een vrouw die beter aansluit bij jouw behoeften. Ik zou voor het laatste kiezen, je bent hier in mijn optiek nog veel te jong voor.
:kneel:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Nav__ schreef:
28-09-2017 21:53
Ach lieverd, je bent 21 jaar, je hebt nog maar zo'n korte relatie en eens per 1 a 2 maanden sex? Nee, dat is niet bij elke andere vrouw normaal. Ik ben bijna vijf jaar samen met mijn man en we hebben bijna iedere dag sex. Natuurlijk ook wel eens periodes dat het even minder is, maar ook wel eens periodes waar eens per dag niet genoeg is en we elkaar wel op kunnen vreten. Ik hou van sex, moet er niet aan denken zo te leven als jij.

Maar weet je, het doet er eigenlijk niet toe hoe het sexleven van andere forummers eruit ziet. Waar het om gaat, is dat jouw behoeften anders zijn dan die van jouw vriendin. Ik denk niet dat je daar iets aan kunt veranderen, aangezien ze dat niet wil. Jij kunt immers jouw behoeften ook niet aanpassen aan die van haar. Ik denk dat je twee keuzes hebt: of accepteren dat je de rest van jouw relatie (hoe lang of kort die ook moge duren) heel weinig sex hebt, of je zoekt een vrouw die beter aansluit bij jouw behoeften. Ik zou voor het laatste kiezen, je bent hier in mijn optiek nog veel te jong voor.
+1
Alle reacties Link kopieren
[quote=SweetChili post_id=27601451 time=1506608992 user_id=354502]
Dus ik ben een uitzondering, omdat ik na tien jaar nog wel regelmatig seks heb met mijn man?


Ik ben al bijna 25 jaar samen met mijn man.
En wij hebben ook nog steeds regelmatig sex. Minimaal 2x per week ( helaas door drukte met werk en diensten lukt het niet altijd vaker).
Maar heel eerlijk; het is niet zoals het 1e jaar. Waar je niet van elkaar af kunt blijven en de hele dag geil rond loopt.
En dat elke dag ( bedoel, dat heb ik nu ook nog wel eens, maar niet 24/7).
Het 1e jaar hadden we gemiddeld wel 4 a 6 x sex per dag!
Tja, denk dat dat bedoeld word met dat het toch minder word naar verloop van tijd...
de wereld wacht om ontdekt te worden
Er kunnen zoveel redenen zijn waarom ze geen seks wil maar als zij ze niet weet, of niet wil delen, heb je er niks aan en kan je ook niks veranderen. Ik vind wel dat je mag duidelijk maken hoe dit voor jou is en dat je zo geen toekomst ziet. Ik was zelf een laatbloeier en kon seks eigenlijk pas echt goed waarderen en leuk vinden na mijn 20ste. Daarvoor zag ik het als taak, iets wat je moet doen. Wat ik met veel tegenzin deed en heb uiteindelijk om die reden ook een relatie verbroken. Want het werkte niet. En ik geloof niet dat een relatie zoals jij nu hebt kan slagen. Als je haar nog niet kan loslaten dan doe je dat toch nog niet? Als je echt klaar bent met een relatie kom je vanzelf op dat punt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het topic niet volledig gelezen, maar zit het op andere vlakken van jullie relatie wel goed? Voelt zij zich psychisch oké?
Dat telt ook mee of een vrouw wel of niet seks wilt.
Al zijn jullie 2.5 jaar samen, 1 x per 2 maanden seks lijkt erg weinig in mijn optiek.

Ik had ook 1 x per 2 maanden seks met mijn vriend. Dit omdat ik geen gevoel meer voor hem had en dus geen zin meer had.
Ik wil je niet bang maken, maar daarom vraag ik het bovenstaande.
Ik ben al bijna 25 jaar samen met mijn man.
En wij hebben ook nog steeds regelmatig sex. Minimaal 2x per week ( helaas door drukte met werk en diensten lukt het niet altijd vaker).
Maar heel eerlijk; het is niet zoals het 1e jaar. Waar je niet van elkaar af kunt blijven en de hele dag geil rond loopt.
En dat elke dag ( bedoel, dat heb ik nu ook nog wel eens, maar niet 24/7).
Het 1e jaar hadden we gemiddeld wel 4 a 6 x sex per dag!
Tja, denk dat dat bedoeld word met dat het toch minder word naar verloop van tijd...


Thanx: Ik vind dat echt heel veel 4 tot 6x seks op een dag. Hadden jullie dan geen werk of studie of andere verplichtingen?

Natuurlijk is het spannend als alles nieuw is, maar later in de relatie komt daarvoor terug dat je elkaar goed kent en goed op elkaar bent afgestemd. Geilheid vermindert iets, maar de intimiteit groeit.

Ik vind het dus zeker niet minder geworden, maar snap dat als je 6x op een dag seks hebt in het begin dat dit niet vol te houden is, dan kun je er bijna geen leven naast hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alles gelezen, maar komt ze klaar tijdens het voorspel en/of penetratie? Heeft ze hiervoor al andere bedpartners gehad?
Alle reacties Link kopieren
SweetChili schreef:
29-09-2017 11:40
Ik ben al bijna 25 jaar samen met mijn man.
En wij hebben ook nog steeds regelmatig sex. Minimaal 2x per week ( helaas door drukte met werk en diensten lukt het niet altijd vaker).
Maar heel eerlijk; het is niet zoals het 1e jaar. Waar je niet van elkaar af kunt blijven en de hele dag geil rond loopt.
En dat elke dag ( bedoel, dat heb ik nu ook nog wel eens, maar niet 24/7).
Het 1e jaar hadden we gemiddeld wel 4 a 6 x sex per dag!
Tja, denk dat dat bedoeld word met dat het toch minder word naar verloop van tijd...


Thanx: Ik vind dat echt heel veel 4 tot 6x seks op een dag. Hadden jullie dan geen werk of studie of andere verplichtingen?

Natuurlijk is het spannend als alles nieuw is, maar later in de relatie komt daarvoor terug dat je elkaar goed kent en goed op elkaar bent afgestemd. Geilheid vermindert iets, maar de intimiteit groeit.

Ik vind het dus zeker niet minder geworden, maar snap dat als je 6x op een dag seks hebt in het begin dat dit niet vol te houden is, dan kun je er bijna geen leven naast hebben.
Ik weet niet hoe dat bij Thanx was, maar toen ik 18-20 was zag ik mijn vriendje alleen in het weekend. En als we de kans kregen, dan seksten we in dat weekend heel vaak inderdaad. Het is op die leeftijd niet dagelijks he, maar een enkele dag per week, maar dan op zo'n dag wel meerdere keren.
Alle reacties Link kopieren
Destroy2 schreef:
30-09-2017 09:21
Ik heb niet alles gelezen, maar komt ze klaar tijdens het voorspel en/of penetratie? Heeft ze hiervoor al andere bedpartners gehad?
Ja ze komt klaar, en ja ze heeft 1 andere bedpartner gehad.

Maar de rest van de relatie zit alles goed enkel zo weinig sex. Samen douche vind ze zo nu en dan ook nog leuk maar sex blijkbaar niet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb precies het zelfde gehad met mijn ex, waarmee het recent is uit gegaan. Geloof me, hoe kut het ook klinkt, het gaat er niet beter op worden.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon vertrekken en een andere vrouw zoeken, dit wordt niet beter.
Ik zou er niet tegen kunnen 1 of 2 keer in de maand.

Als ze wil dat haar libido hoger word is het vaker doen de oplossing want door het te doen zal ze vaker zin hebben.

Maar het gevoel dat het moet is niet goed. Dat zorgt er weer voor dat iemand niet wil.

Ze zegt als je samen gaat wonen dat ze dan wel seks wel???
Dat is een hoop lulkoek om haar zin te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
zit met t zelfde dagmar laat me op n houtke kauwen nu t winter word
janneman78 schreef:
14-11-2017 01:50
zit met t zelfde dagmar laat me op n houtke kauwen nu t winter word
Gisteren zat je nog te jubelen over de 12 jaar jongere, naar seks ruikende liefde van je leven met de zaadvragende ogen en het hart van goud te jubelen. Waar is die ineens gebleven?
Grobbekuiken schreef:
14-11-2017 09:56
Gisteren zat je nog te jubelen over de 12 jaar jongere, naar seks ruikende liefde van je leven met de zaadvragende ogen en het hart van goud te jubelen. Waar is die ineens gebleven?
Die heeft hij gister gedumpt omdat ze geen kind wil :-D
Pluisi schreef:
14-11-2017 10:00
Die heeft hij gister gedumpt omdat ze geen kind wil :-D
Wow! That escalated quickly! :O

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
anoniem071120171312 schreef:
29-09-2017 11:40
Ik ben al bijna 25 jaar samen met mijn man.
En wij hebben ook nog steeds regelmatig sex. Minimaal 2x per week ( helaas door drukte met werk en diensten lukt het niet altijd vaker).
Maar heel eerlijk; het is niet zoals het 1e jaar. Waar je niet van elkaar af kunt blijven en de hele dag geil rond loopt.
En dat elke dag ( bedoel, dat heb ik nu ook nog wel eens, maar niet 24/7).
Het 1e jaar hadden we gemiddeld wel 4 a 6 x sex per dag!
Tja, denk dat dat bedoeld word met dat het toch minder word naar verloop van tijd...


Thanx: Ik vind dat echt heel veel 4 tot 6x seks op een dag. Hadden jullie dan geen werk of studie of andere verplichtingen?

Natuurlijk is het spannend als alles nieuw is, maar later in de relatie komt daarvoor terug dat je elkaar goed kent en goed op elkaar bent afgestemd. Geilheid vermindert iets, maar de intimiteit groeit.

Ik vind het dus zeker niet minder geworden, maar snap dat als je 6x op een dag seks hebt in het begin dat dit niet vol te houden is, dan kun je er bijna geen leven naast hebben.

Nee we hadden ook echt geen tijd voor andere dingen. We waren nog jong, zaten nog op school. Tijd zat dus. En het was niet elje dag he.
Maar dat was de 1e 3 tot 6 maanden. Daarna werd het wel wat minder.
Gelukkig op een normale regelmaat.

Was trouwens ook niet mijn post, wilde me er alleen bij aansluiten.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Schat, zit jij op het Viva forum?..

Haha nee denk niet dat jij m'n vriend bent, maar de situatie is wel erg herkenbaar voor mij, maar dan vanaf de andere kant.

Ik zou toch eens met haar gaan praten over de hele situatie. En dan niet verwijtend maar er achter proberen te komen waarom ze geen zin heeft. Is ze wel eens geil maar doet ze er vervolgens niks mee, is ze verlegen (over haar fantasien)? Doet ze wel zelf eens "handwerk"? Of is ze gewoon letterlijk nooit in een geile bui? al die vragen brengen je dichter bij de onderliggende oorzaak. En je kan hier aangeven dat het wel een dealbreaker voor jou zou zijn als hier niet serieus iets mee/aan gedaan wordt. Als ze dan nogsteeds met antwoorden als: 'weet ik niet' komt of verder niet in gaat op t gesprek weet je ook weer waar jouw belang staat.

ik lees dat ze aan de pil is en dat is wetenschappelijk gezien killer voor je libido. Haar lichaam is niet vruchtbaar, dus heeft haar lichaam geen behoefte aan seks, want het heeft er niks aan. Net als honger, als je lichaam behoefte heeft aan voedingsstoffen krijg je trek. Als je vol zit heb je geen behoefte aan eten. We blijven oermensen met het instinct om voort te planten, en wanneer je lichaam niet vruchtbaar is heeft het geen behoefte om hier wat mee te doen. Oftewel, je bent niet zomaar vanuit jezelf ineens geil. En geloof me, in het begin van een relatie is alles nog nieuw en spannend, dan 'maak' je wel zin, pubers en erg jong volwassenen zijn daarnaast een stuk geiler dan een 25 jarige. Jij zal denk ik in die tijd meer initiatief hebben genomen en hebt dit teruggeschroefd omdat er niet altijd even enthousiast wordt gereageerd? Zij initieert waarschijnlijk niet omdat de behoefte er niet is. Betekend niet dat ze het niet leuk vindt. Maar de lichamelijk behoefte aan seks is er gewoon daadwerkelijk niet.

Ik zou hier heel goed over praten, seks is een belangrijk deel van een relatie, maar er kan een hele simpele verklaring/ oplossing zijn. De volgende die je tegenkomt en ook aan de pil is heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem. Ik heb er ook last van en vind het verschikkelijk voor mn vriend, ik doe mn best maar ik heb gewoon geen 'trek' dus komen er ook geen speelse opmerkingen van mijn kant, of een spontane aanraking die verder kan gaan. Mijn lichaam wilt savond liever slapen dan seks en dat is, ook voor de vrouw, verschrikkelijk. Zeker als je vriend om deze reden de relatie verbreekt zonder er ook maar een goed gesprek over te hebben gehad en een kans hebt gegeven om er wat aan te doen.

Mijn vriend snapt dat ik hem aantrekkelijk vindt en geniet van seks, maar de kans dat ik het initatief neem is gewoon erg klein op het moment, ik voel die drang niet. Hij initieert wanneer hij er zin in heeft en hij weer echt wel hoe hij me in the mood krijgt. Maar voor we hierover hebben gepraat dacht hij dat ik seks niet lekker/leuk vond en initieerde ook niet meer.

Ooh ik weet ook nog wel dat voordat we hierover hadden gepraat, mijn vriend me ook inderdaad kusjes gaf een streelde e.d. maar ik wist dan direct wat hij wilde. Terwijl ik misschien die avond gewoon wat kusjes wilde en vastgehouden wilde worden zonder dat het ergens heen hoeft te gaan. Maar ik wist, als ik in ga op deze affectie gaat het verder met seks. De voorspelbaarheid en het tonen van affectie wat meteen gekoppeld werd aan seks was ook veel pressure om aan de verwachting van te voldoen, terwijl je eigenlijk geen zin hebt.

Gelukkig ben ik weer bijna van de pil af :D Toen ik een koperspiraal had werd ik ook gewoon geil, vriend wist niet wat hij mee maakte :')
Mijn andere tip: Druk haar een keer tegen die muur en zoen d,r kleed haar uit en gooi d'r op bed, spontaniteit doet erg veel en het geeft haar niet de kans om te denken: 'oh ik moet weer zin krijgen' wanneer je haar in bed ligt te strelen.
Alle reacties Link kopieren
Aan jouw de keuze om bij haar te blijven of te vertrekken. Leven zonder sex is geen pretje. En ik kan het zeggen 31 jaar getrouwd en de laatste 7 jaar geen sex.
Alle reacties Link kopieren
Yayo schreef:
05-01-2018 22:01
Aan jouw de keuze om bij haar te blijven of te vertrekken. Leven zonder sex is geen pretje. En ik kan het zeggen 31 jaar getrouwd en de laatste 7 jaar geen sex.
7 jaar geen sex met je partner....maar wel ergens anders denk ik???
Alle reacties Link kopieren
Nee Rick46 ik ga niet vreemd, zolang ik getrouwd bent blijf ik trouw aan mijn partner ondanks het gebrek aan sex.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven