Vriendin wilt niks weten van Fetish

30-04-2020 17:39 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ondertussen nu bijna 2 jaar samen met mijn vriendin en vond het tijd om een van mijn fetishes te laten weten.

Ik heb een fetish voor dominante vrouwen (Femdom) en voor crossdressing/Sissyfication.
Dit houd in het kort in dat een van mijn fetishes is gedomineerd worden door een vrouw, terwijl ik gekleed ben als een sletterige vrouw/slaaf

Mijn vriendin vind dit totaal niets en wilt er niets van weten.
Nu zit ik met een vreemd gevoel, omdat dit altijd een geheim van me geweest is en ze er direct fel op tegen staat.

Wat moet ik doen
Alle reacties Link kopieren
Prima als je één of meerdere fetishes hebt, maar als je hier iets mee wil doen is het handiger om het aan het begin van de relatie te vertellen zodat je weet of je met een gelijkgestemde te maken hebt. Wat mij betreft hoeft dat niet op de tweede date, maar als duidelijk is dat jullie een relatie met elkaar willen, samen met andere onderwerpen waar het op stuk zou kunnen lopen.

"Goh, wil je later in een dorp wonen?"
"Ja, lekker groen!"
"Leuk! Ik ook! Sta je er voor open om me zo nu en dan te domineren?"

Zoiets...
Alle reacties Link kopieren
EsterInside schreef:
30-04-2020 21:15
Sletterige slaaf..? Gast! :rofl:
:rofl:

Dit somt het wel een beetje op.
Am Yisrael Chai!
Ik moet wel glimlachen om alle reacties. Ik sluit me aan bij eerdere reacties. Eerder zeggen ja zeker als het voor jou een grote rol speelt in je leven. Verder denk ik was je actief erin of al de tijd in de relatie niet? Kun je zonder en wil je zonder deze fetisj? Ben je bang dat je het buiten de deur gaat zoeken? Had je een meesteres?
Waarom ben je niet lid van een bdsm club waar bijeenkomsten zijn en je gelijken ontmoet?

https://vssm.eu/nl/
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe to en nogal sappige openingspost....
Tel 1 en 1 op ......
Trol?
Alle reacties Link kopieren
Rapunzelreallife schreef:
01-05-2020 00:19
Trol?
Beetje lastig om het land binnen te komen met de huidige restricties
granny71
vrijdag 1 mei 2020 om 00:30

Rapunzelreallife schreef: ↑01-05-2020 00:19
Trol?
Beetje lastig om het land binnen te komen met de huidige restricties.
:rolling: hahaha
Alle reacties Link kopieren
Daar kwam je dan wel rijkelijk laat mee, vind ik. Nu hebben jullie al 2 jaar een relatie opgebouwd en dan blijkt dat jullie seksueel gezien niet goed passen. Ik kan me voorstellen dat zij het daar moeilijk mee heeft.
Alle reacties Link kopieren
jaap70 schreef:
30-04-2020 21:42
Dit is ook niet niks eerlijk gezegd. Ben benieuwd of je vriendin je vriendin blijft.
Dit!
Mocht mijn vriend daar na 2 jaar mee afkomen dan zou ik achterover vallen. En afknappen.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
30-04-2020 22:24
een normale vrouw wil niet meer gedomineerd worden anno 2020

Dat wil hij dan ook helemaal niet. Goed lezen blijft lastig voor sommigen...
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
30-04-2020 23:29
Dat doe je dan netjes op de tweede date, niet pas na 2 jaar.
Een andere optie is er mi niet. In het geval van de partner van TO zou ik me belogen en bedrogen voelen. En dat zou mijn reden zijn om hem gedag te wensen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
retrostar schreef:
30-04-2020 22:24
Zou mij ook enorm tegenstaan. Als je man bang is van vuurwerk of honden is dat nog grappig als hij zich voor de rest van de tijd normaal krachtig en assertief gedraagt dus dat is dat acceptabel, maar je man met vrouwenkleren en dan ook nog gedomineerd worden (een normale vrouw wil niet meer gedomineerd worden anno 2020) is gewoon een weerzinwekkend gedoe.

Gedrag wat je voor jezelf afkeurt ga je zéker niet fijn vinden van een man.

Ik ging uit van een vrouw-vrouw relatie eerlijk gezegd
Is TO wel een hij? Kan ik er niet duidelijk uit opmaken.
Alle reacties Link kopieren
Sugar¹ schreef:
01-05-2020 09:29
Is TO wel een hij? Kan ik er niet duidelijk uit opmaken.
Maakt dat iets uit dan?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Sugar¹ schreef:
01-05-2020 09:29
Is TO wel een hij? Kan ik er niet duidelijk uit opmaken.
'crossdressing' hoe wil je dat doen dan?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het iemand die gewoonlijk gekleed gaat in tuinbroek met bloempotkapsel en Jezus-nikes.

Stel dat diegene nu ineens in Japanse schoolmeisjes outfit wil lopen, zou dat dan ook onder cross-dressing vallen?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Moreina schreef:
30-04-2020 22:20
Mijn hemel.

Ga in therapie in plaats van je vriendin mee te willen slepen in een bizarre fetish.
100% dit. Het slechte nieuws is alleen dat geen enkele therapie hem van een fetish zal genezen. Hij kan er gedisciplineerd mee leren omgaan, that's it.
Alle reacties Link kopieren
Of is het toch een "zij"?
Alle reacties Link kopieren
Puz_n_Boots schreef:
01-05-2020 10:21
Of is het toch een "zij"?
Maakt voor mijn mening niet uit.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het gewoon erg rauw op haar dak gevallen is na zo'n twee jaar out of the blue. Ik zou het zelf ok niks vinden maar goed, ieder zijn voorkeur hoor, daar oordel ik helemaal niet over. Kan me voorstellen dat dit eventjes slikken is en ze vast niet alles meteen zou accepteren maar wie weet idd een gulden middenweg, Zij wat dominanter en dan kijken of je het rollenspel kan uitbreiden als je de eerste stappen beide leuk vindt? Zo niet als je echt niet zonder het uitvoeren van deze fantasie kan leven (je hebt het al 2 jaar volgedhouden dus zo er nijpend is het ook weer niet) kijken hoe open je vriendin voor andere oplossingen is buiten de relatie. Heeft zij geen bepaalde fantasie? wie weet kun je daar eerst mee instemmen
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ken ook zo’n man. In het dagelijks leven een dominante persoonlijkheid, maar houdt in de privesfeer van femdom en kuisheidsgordels. Overigens weten zijn vrouw en kleine kinderen daar niets van. Volgens mij kun je dit soort fetish-en maar beter bij jezelf houden.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
30-04-2020 23:29
Dat doe je dan netjes op de tweede date, niet pas na 2 jaar.


Precies, hier ben je rijkelijk laat mee.
Kan mij voorstellen dat dit schrikken is.
Maar volgens mij is dit geen fetish maar gewoon roleplay.
En dan speel je de submissive etc.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Alle reacties Link kopieren
Best een extreme fetish, dat zul je toch moeten inzien. Daarom ook niet verwonderlijk dat zij hier niets van wil weten. Dat dit pas 2 jaar naar boven komt, is wel raar.

Je had beter op bdsm sites e.d. op zoek kunnen gaan naar een gelijkgestemde partner. Of dit alsnog doen en de relatie verbreken ... .
Alle reacties Link kopieren
Waarom stel je deze vraag? Het antwoord wist je zelf toch al lang? Want als je jouw fetish enigszins acceptabel had geacht, had je toch geen twee jaar gewacht met dit voorstel?
Het probleem van jouw fetisj is dat er maar heel weinig vrouwen zijn die daarvoor in zijn. De meeste vrouwen hebben liever een dominante man in bed, of een gewone.

Dit is ook de reden dat zogenaamde Meesteressen , of Dominatrixen, zeer goed kunnen verdienen door mannen te domineren. In de meeste gevallen houden die mannen hun fetisj geheim voor hun eigen vrouw. Want die zullen er dan snel vandoor gaan als ze erachter komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven