Vrijgezel in parenclub

08-09-2017 16:34 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
He beste lezers, ik ga het eens via hier proberen.
Ben een vrijgezellen, vrij goed uitziende kerel van bijna 32 met een nogal hoog libido, fantasie en nieuwsgierigheid. Ben altijd wel nieuwsgierig geweest naar parenclubs maar nooit iemand langs me gehad die mee durfde. Nu ik vrijgezel ben zoek ik eigenlijk een vrouwe die gelijk mij wel een kleine verslaving heeft in sex. Maar nu dacht ik die tegen te komen in zo van die parenclubs op de dagen dat singel mannen en vrouwen welkom zijn. Dan heb ik mss twee vliegen in 1 klap nl een leuke meid ontmoet en een parenclubontmaagding hihi.
Heeft er hier iemand mss ervaring of ik mss een veel te naïeve gedachte heb, welke clubs het leukst voor een vrijgezelle man zijn en waar ik eventueel die vrouwe van ongeveer mijn leeftijd tegenkom?
Heel hartelijk bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Jarjar schreef:
08-09-2017 21:23
Ma Neen, die heb ik als ik wil, een sex vriendin. Ik zoek eigenlijk net hetgeen je met een sexpartner hebt dus stomende hete sex, elkaar bv opgeilen in een restaurant, sliploos weg gaan, masturberen in de auto langs me enz maar dat dan eigenlijk binnen een relatie... Eigenlijk zoek ik iemand die mijn gekheid en speelsheid heeft op sex vlak, op alle vlakken eigenlijk.
Aha, je wil dus eigenlijk gewoon een relatie, maar niet met iemand die 1 misschien 2x per week voorzichtige vanilleseks wil, maar met iemand die er wel pap van lust en in is voor wat spannender zaken.
Het lijkt me dat vrouwen die naar parenclubs gaan eerder van dat soort types zijn, maar ja, parenclub, ze zijn daar dus met hun partner. Dus dat schiet niet op voor jou. Naar die parenclub zou ik gaan als je die leuke vriendin hebt gevonden, als ik jou was.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Jarjar schreef:
08-09-2017 21:23
Ma Neen, die heb ik als ik wil, een sex vriendin. Ik zoek eigenlijk net hetgeen je met een sexpartner hebt dus stomende hete sex, elkaar bv opgeilen in een restaurant, sliploos weg gaan, masturberen in de auto langs me enz maar dat dan eigenlijk binnen een relatie... Eigenlijk zoek ik iemand die mijn gekheid en speelsheid heeft op sex vlak, op alle vlakken eigenlijk.

Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die dat wel willen hoor alleen niet op de tweede date. Ik snap op zich de gedachte dat je in een parenclub sneller iemand treft die er wel pap van lust maar de kans dat je sowieso een single vrouw vindt die jou ook nog leuk vindt en waarmee het ook op andere vlakken goed klikt is erg klein omdat er gewoon weinig single vrouwen komen. Ik denk dat je beter eerst via een datingsite of iets een vrouw kan ontmoeten en als er seks van komt eens kijken wat het wordt. Niet alles in een keer, begin eens met zonder slip uitgaan bijvoorbeeld en niet meteen met masturberen in de auto naast jou.

En dat vrouwe staat niet beleeft maar alsof je niet kunt typen of minstens 180 jaar bent. De meeste vrouwen worden niet opgewonden als je praat zoals hun opa..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Chocolotje schreef:
09-09-2017 07:54
Volgens mij wil jij net als veel andere mannen dat gelijk. Dat je amper namen hebt uitgewisseld en dan wil jij dat ik sliploos in auto kom zitten masturberen. Zo werkt dat niet.
Ik wil eerst iemand leuk vinden. Zodra hij me heeft geraakt ben ik vast gekker en speelser dan jij je kunt voorstellen.
Dat is dus mijn tip TO, zorg dat je eerst een vrouwe's hart een beetje verovert, dan krijg je daarna alle geslachtsorganen er gratis bij.
Natuurlijk weet ik ook wel dat die dingen die ik wil niet vanaf de eerste dates komen. Natuurlijk weet ik dat er eerst vanalles moet opgebouwd worden tussen twee personen, als er al überhaupt een klik is. Dat is de normale gang van zaken. En dat heb ik ook al dikwijls geprobeerd. Maar dan op sex vlak, vooral hetgeen rond de sex hangt dus het uitdagen enz, daar begint het na een tijdje te wringen. Door m'n fantasie begin ik dingen te verwachten en dan klopt het niet meer. Denk dat ik het mss langs de tegenovergestelde richting wil proberen dus eerst het lichamelijke en als daar een klik is elkaar echt leren kennen maar dat is natuurlijk een naïeve gedachte. Ik ken het gewoon niet dat ik verbaasd word door een vrouw op dat vlak en daar hunker ik naar. Maar als er iets is waar ik ook in geloof is het liefde. Ook al geloven veel mensen me hier niet. Ben heus niet een overgeobsedeerde maniak hoor. Vroeg me gewoon af waar ik zo een meisje kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
09-09-2017 09:00
Aha, je wil dus eigenlijk gewoon een relatie, maar niet met iemand die 1 misschien 2x per week voorzichtige vanilleseks wil, maar met iemand die er wel pap van lust en in is voor wat spannender zaken.
Het lijkt me dat vrouwen die naar parenclubs gaan eerder van dat soort types zijn, maar ja, parenclub, ze zijn daar dus met hun partner. Dus dat schiet niet op voor jou. Naar die parenclub zou ik gaan als je die leuke vriendin hebt gevonden, als ik jou was.
Dankjewel voor je leuke reactie en jup dat is dus hetgeen ik "zoek". Klinkt mss een beetje of ik het ergens in ne winkel moet gaan "zoeken" of achter ne boom maar bedoel dat natuurlijk zo niet he
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
09-09-2017 09:47
Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die dat wel willen hoor alleen niet op de tweede date. Ik snap op zich de gedachte dat je in een parenclub sneller iemand treft die er wel pap van lust maar de kans dat je sowieso een single vrouw vindt die jou ook nog leuk vindt en waarmee het ook op andere vlakken goed klikt is erg klein omdat er gewoon weinig single vrouwen komen. Ik denk dat je beter eerst via een datingsite of iets een vrouw kan ontmoeten en als er seks van komt eens kijken wat het wordt. Niet alles in een keer, begin eens met zonder slip uitgaan bijvoorbeeld en niet meteen met masturberen in de auto naast jou.

En dat vrouwe staat niet beleeft maar alsof je niet kunt typen of minstens 180 jaar bent. De meeste vrouwen worden niet opgewonden als je praat zoals hun opa..
Haha oke ik heb het begrepen over dat "vrouwe". Alleen maar respectvol bedoeld maar zal het dus niet meer doen 😊 Dankje voor de tip!

En je zegt dat er wel zo vrouwen zijn die die speelsheid doorheen de dag kunnen geven maar ook met z'n tweeën bv het huishouden doen (om iets dagdaags op te noemen) of diepe gesprekken hebben of ... Ik ben ze nog niet tegengekomen hoor.

Mijn probleem momenteel is gewoon dat ik alles wil binnen een relatie welteverstaan. Stomende uitdagende sex, passionele liefde, een luisterd oor, een danspartner, een tedere aanraking, ... Heb het allemaal al gehad maar niet in combi...
Alle reacties Link kopieren
TO,

Geduld is een schone zaak.

Je zult eerst die partner/liefde van je leven moeten vinden.
Daarna kun je jouw fantasieën samen met je partner opbouwen.

Een parenclub gaat niet werken.

Pas in een opbouwende relatie kun je uitvinden of al jouw fantasieën uitgevoerd kunnen worden.
Die super stomende seks maak je er zelf van met je vriendin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven