Vrouw begint seksuele winterslaap

19-10-2009 19:05 28 berichten
De sekszin van vrouwen blijkt geen constant gegeven. Uit een rondvraag van 100% NL Magazine blijkt dat het libido zelfs van seizoen tot seizoen verschilt.

Het huidige seizoen, de herfst, blijkt voor de minste wilde nachten te zorgen. Op de vraag in welk jaargetijde zij seksueel het meest actief zijn, koos slechts 14 procent de herfst.

Opvallend is dat ook de lente, een seizoen bij uitstek van hernieuwde energie, de vrouw als het gaat om het hebben van seks maar weinig kan bekoren. Slechts een op de vijf (19 procent) kiest voor dit jaargetijde.

Een derde (34 procent) geeft aan dat zij tijdens koude winteravonden hun partner vaker dan normaal opzoeken onder de dekens.

De zomer werkt echter het meest zinnen prikkelend. Maar liefst 56 procent van de ondervraagden geeft aan dat zij in dit jaargetijde het vaakst intiem zijn met hun partner.

Aha!.. dus jullie houden een winterslaap!.. Dat verklaart een hoop..
Alle reacties Link kopieren
Hihihi, uitzonderingen bevestigen de regel was het toch?

Normaal is mijn libido niet zo super hoog, maar nu ben ik niet te temmen lijkt het wel.... Eerdere jaren geen last van gehad volgens mij
Seizoenverschillen heb ik nog nooit een verandering in gemerkt, heb bijna altijd wel zin.....
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
quote:

[...]

Eens even kijken of ik het snap:

zomer 56 %

winter 34 %

lente 19 %

herfst 14 %

---------------

totaal 113 %, waarvan dan nummer 2 wordt geassocieerd met een winterslaap...

Ik vraag me af of het libido van dit genie gelijke tred houdt met zijn rekenkunsten Jij let veel te goed op
Clowns to the left of me..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven