Vrouwen met korte rokjes

15-03-2012 14:11 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen met korte rokjes

Wij mannen kunnen erg opgewonden worden van vrouwen met korte rokjes.

Volgens mij stijgt bij het zien van mooie benen de testosteronspiegel (oerinstinct), en zorgt dit ervoor dat wij mannen opgewonden raken bij het zien van vrouwelijke benen.

Het maakt daarbij niet eens veel uit of er nu wel of niet een panty gedragen wordt. De vorm van de benen is al voldoende om de mannen visueel te prikkelen.

Je hebt borsten mannen, en je hebt billen mannen, maar naar mooie benen kijken we allemaal.

Namens vele mannen wil ik jullie nu al bedanken voor al het moois wat jullie ons komende zomer gaan bieden aan mooie benen en verleidelijke rokjes en jurkjes.

Willem kan haast niet wachten om te genieten van het mooie vrouwelijk schoon wat ons land te bieden heeft de komende zomer.

Hieronder alvast wat sfeerbeelden.

foto 1

foto 2

foto 3

foto 4
Haha iemand heeft de lente in zijn bol hier. Ennem, graag gedaan hoor
En toch zie ik liever een dame in een mooie billenbroek...
ik zou willen dat wij dat ook konden zeggen van de heren. maar helaas, wij moeten het doen met van die lelijke korte en driekwart :puke: broeken waar van die witte kuiten met wat haar onderuit steken.
quote:marijke1965 schreef op 15 maart 2012 @ 14:27:

ik zou willen dat wij dat ook konden zeggen van de heren. maar helaas, wij moeten het doen met van die lelijke korte en driekwart :puke: broeken waar van die witte kuiten met wat haar onderuit steken.Vergeet ook niet bij te melden met witte sportsokken aan
Wat is een billenbroek?
Wat is een billenbroek?
Überhaupt zijn vrouwen mooier om naar te kijken. En nee ik ben niet (les)bi.

Maar oa vanwege het haar en de vele niet zo goed gevormde mannenlijven. Vrouwen zijn gewoon mooier.
quote:vrouwke_theelepel schreef op 15 maart 2012 @ 14:28:

Wat is een billenbroek?een mooie billen broek.. 'T woord zegt het al... een broek waar je mooie billen in hebt.. dus geen baggy o.i.d.
Aan vrouwke_theelepel.

Ik denk dat b-100 strakke broeken wil zien.

Billenbroek?
Wat is de definitie van vrouwelijke benen?

Dunne? Dikke? Gespierde? Ranke enkels ofzo?
mannen hebben toch maar geluk.

wij vrouwen moeten naar het voetbalveld om mooie benen te zien...
wij slapen nooit.
@ marijke1965...helemaal met je eens maar als man zijnde is er ook niet echt een leuk / aantrekkelijk alternatief.

Of heb jij nog suggesties?
Geniet van het leven het duurt soms maar even.
quote:niceone schreef op 15 maart 2012 @ 15:12:

@ marijke1965...helemaal met je eens maar als man zijnde is er ook niet echt een leuk / aantrekkelijk alternatief.

Of heb jij nog suggesties?Kilt?
Voor willem:

http://www.pollsb.com/photos/o/15011-nice_legs.jpg
Is toch niet alleen voor Willem?
Nee, ook voor mezelf
Lang leve bi zijn!

Ik vind het heerlijk om naar vrouwen te kijken! Veel leuker dan naar mannen kijken, dat doe ik ook bijna nooit.

Maar ook ik zie ze liever in een mooie broek.

(Daar zie je 'het' beter in dan in een rokje, daar zijn de benen dan weer een eyecatcher)
Ik heb de mooiste.
Hehehe mooi topic! Moet eerlijk zeggen dat ik weinig mooie benen heb gezien lately...

Enne doorbitch: die battle wil ik met je aangaan!
Deal..!
Je bent weer lekker inspirerend bezig Willem. Ik ga morgen gelijk op jurkjesjacht.

En krijgen we de benen van twangel en doorbitch dan nog te zien? Dan kunnen we stemmen.

Ik mag de damesbenen ook graag zien hoor, maar om nou op de mannen af te geven ....Met de benen van mooie bruine mannen in zwembroek is toch ook niets mis?
quote:yomantha27 schreef op 15 maart 2012 @ 18:15:En krijgen we de benen van twangel en doorbitch dan nog te zien? Dan kunnen we stemmen.Als de plaatjes weer geplakt kunnen worden.
Willem is er ooit een minuut van de dag dat je niet obsessief/debiel bezig bent met rokjes, seks, vrouwen,benen, borsten etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven