waarom ?

21-08-2011 23:55 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Denkt bijna iedereen toch dat ik homosexueel ben? Oké , ik strijk wel graag en kook ook het liefst , daarnaast wil ik ook graag constructief een gesprek tete a tete voeren , maar als ik dan iets meer wil zeggen de dames 'O , ik dacht dat je homosexueel was/bent' Help!! Tips!
Laat overal maar dan ook overal je haar staan

Zwaai niet met je handen

Besteedt niet teveel aandacht aan je kledingkast

Loop niet op hoge hakken

Zwaai niet met je kont

Maak een zware stem

Laat "ik ben geen homo" op je voorhoofd tatoeëren

Zorg er altijd en overal voor dat je een vrouw bij je hebt

Elimineer al je vrienden

Eeeeh... plemp hier een foto van jezelf, dan kunnen we nog meer tips geven!
Ai shogubo. Je treft het niet, mijn glazen bol is kapot dus kan niet even kijken waardoor het komt. Maar.... de eigenschappen die je van jezelf beschrijft klinken mij heel aantrekkelijk toe in een man (en ja ik ben een vrouw die op mannen valt), dus die zullen niet direct het probleem niet zijn.

Hoe vaak is dit je overkomen? En voor de beeldvorming: hoe oud ben je?

Misschien denk ik te makkelijk hoor maar... wanneer je een meisje leuk vindt dan kun je aan haar toch laten weten dat je heterosexueel bent? Wat alle anderen denken maakt toch eigenlijk niet uit?
Misschien spiegel je onbewust als je met iemand in gesprek bent? Als je dan een vrouw tegenover je hebt, kom je mogenlijk vrouwelijker over dan je zou willen.
Mijn man werkt niet meer de hele week. Doet bijna altijde de boods chappen en vindt strijken en het huishouden doen ook nog leuk.

Maar in bed merk ik weinig van een homoseksuele instelling. Integendeel....
Ik ben blij dat hij dit soort dingen leuk vindt.Ik IK heb er een gruwelijke hekel aan, HIJ niet. Alle partijen tevreden dus.....
quote:zeniiba schreef op 22 augustus 2011 @ 00:03:

Ai shogubo. Je treft het niet, mijn glazen bol is kapot dus kan niet even kijken waardoor het komt. Maar.... de eigenschappen die je van jezelf beschrijft klinken mij heel aantrekkelijk toe in een man (en ja ik ben een vrouw die op mannen valt), dus die zullen niet direct het probleem niet zijn.

Hoe vaak is dit je overkomen? En voor de beeldvorming: hoe oud ben je?

Misschien denk ik te makkelijk hoor maar... wanneer je een meisje leuk vindt dan kun je aan haar toch laten weten dat je heterosexueel bent? Wat alle anderen denken maakt toch eigenlijk niet uit?Voor de beeldvorming ben ik 34 , maar irl ben ik veel ouder , ik ervaar het niet echt als een probleem hoor , want met vrouwen kan ik sowieso beter matchen dan met kerels en toch vind ik het raar dat vrouwen dat over mij denken
Dat je strijkt en kookt boeit niet zoveel.

Het gaat om dat wat je uitstraalt.

Een supermannelijke uitstraling bij iemand die kookt en strijkt wordt gezien als schattig. Bij iemand die een vrouwelijkere uitstraling heeft wordt het gezien als homo
Iemand die graag strijkt en kookt noem ik een werkster.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
wij mensen hebben allemaal te maken met zowel de vrouwelijke als de mannelijke hormonen.

We kennen allemaal de "man"wijven (vrouwen).

We kennen allemaal de "vrouw"mannen.

Er worden te veel etiketten geplakt aan mensen.

maar hoe kom je over op je medemens??

Als men denkt dat je homo bent omdat..........

lijkt mij dat hun probleem,niet het jouwe.

het feit dat je als man strijkt,kookt en eventueel het gehele huishouden doet,is naar mijn inziens totaal niet van toepassing.

Blijf je zelf,dat is het meest belangrijke.
quote:shogubo schreef op 21 augustus 2011 @ 23:55:

Denkt bijna iedereen toch dat ik homosexueel ben? Oké , ik strijk wel graag en kook ook het liefst , daarnaast wil ik ook graag constructief een gesprek tete a tete voeren

Van mijn ex, die ik in bed leerde kennen als een geweldige minnaar, werd ook wel beweerd dat hij homo zou zijn. Hij had inderdaad een opvallend hechte vriendschap met een andere man; weliswaar raakten ze elkaar nooit aan, maar ze hadden aan een half woord genoeg om elkaars grappen te kunnen afronden. Hun vertrouwdheid was voor mannen uitzonderlijk.

Mijn ex was ook zeldzaam oncompetetief. Mannen zijn toch een beetje strebers, moeten andere mannen vliegen afvangen, durven niet over hun gevoelens te spreken uit angst dat hun vliegen afgevangen zullen gaan worden. Ook zijn zorgzaamheid deed feminien aan.

Kortom, ik kon me voorstellen dat mensen hem als homo beschouwden, en hij speelde dat graag mee om zijn ouders op de kast te krijgen.

(Nu ik dit schrijf denk ik: wat een leuke gozer was het toch eigenlijk. We waren allebei behoorlijk idealistisch, maar helaas waren onze idealen niet te combineren. Misschien moet ik hem toch weer eens bellen.)
Het heeft vast niet met koken enzo te maken, maar met je houding, stemgebruik, manier van communiceren.
Misschien ook je woordkeuze? Zoals tete-a-tete, ik begrijp het, maar wellicht komt het een beetje tuttig over?

Doet mij denken aan een aflevering van 'ik vertrek' Daarin zat ooit een echtpaar waar ik (maar volgens mij heel nederland) met verbazing naar zat te kijken, die man was zo overduidelijk homosexueel, alleen wisten hij en z'n vrouw het nog niet..

Ik gaf het toen maar de voordeel vn de twijfel..

Later zijn ze wel gescheiden (maar ik heb geen idee of hij nu homo is of niet..)

Ik heb het even opgezocht en ik zou zeggen, kijk naar de lichaamstaal en de manier van praten.

Ik zeg niet dat jij zo bent/doet, maar kan misschien wel verduidelijken waarom mensen toch een beeld krijgen door bepaalde gedragingen.

http://www.ikvertrek.nl/uitzendingen/familie-renkema
Ik ben (door een handicap ) een huisman. Ik kook ik doe de was verzorg onze zoon etc. ik rijdt in een piepklein autootje die zelfs klein is naast de boodschappenauto's van de dames en toch word ik niet , althans niet in mijn gezicht, als homo bestempeld. Zelfs niet als ik met een vriend van me die duidelijk homo is over straat ga of samen dichttegen elkaar zittend in zijn eend ergens heen gaan.

Op school trok ik al meer met de meiden op en toch ben ik net zoals jij zegt op en top hetero.

Wat hierboven al gezegd wordt zou het aan je manieren kunnen liggen. Voorbeeld: drink je je thee of koffie met je pink omhoog van het kopje af = homo. Loop je iets te sierlijk = homo en zo kan je nog wel even doorgaan met wat beeldvorming doet.

Leef lekker je leven en benut dit nadeel als een voordeel. "homo's"mogen vaker lekker bij de vrouwen meekletsen dan hetero's dus zit er een leuke meid tussen ben jij al dichtbij en heb je een voorsprong op de "echte" mannen
quote:jjcjc schreef op 22 augustus 2011 @ 09:05:

Leef lekker je leven en benut dit nadeel als een voordeel. "homo's"mogen vaker lekker bij de vrouwen meekletsen dan hetero's dus zit er een leuke meid tussen ben jij al dichtbij en heb je een voorsprong op de "echte" mannen zijn imago is een regelrechte chick-catcher dus
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very.Cherry schreef op 22 augustus 2011 @ 09:19:

[...]

zijn imago is een regelrechte chick-catcher dus Noem het een soort undercover aktie
Veldhuis en Kemper hebben een fijn liedje over jouw 'problematiek': grensgeval
Als antwoord op iemand anders hier: die van Ik vertrek is inderdaad homo gebleken. Pas interview van op tv gezien (bij top 25 van leukste/gekste, etc.).

En TO: nog single dus? Ideale vent voor mij dan!
Echte mannen koken niet en doen niet aan huishoudelijke taken.

Echte mannen drinken heel veel bier.
Hoe erg is het dat iemand anders denkt dat je homo bent?
quote:blogger schreef op 23 augustus 2011 @ 01:02:

Echte mannen koken niet en doen niet aan huishoudelijke taken.

Echte mannen drinken heel veel bier.

zo'n echte man zou ik niet willen hebben.Deze bovengenoemde omschrijving vind ik erge egoïstische oudbollige mannen.

komop zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven