Wacht ik al te lang?

09-12-2017 23:32 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb al 2,5 jaar een vriendin. Ik ben onlangs 18 geworden en zij is al een tijdje 16. Ik wil graag een volgende stap maar ik merk dat mijn vriendin weinig tot niets durft. Ik krijg nog net een kusje op school en alleen een zoen voordat ze weggaat naar huis. Ik wacht dus al 2,5 jaar om echt seks te hebben en dit maakt me erg onzeker. Is ze misschien bang dat ze niet goed genoeg is voor me ( wat ze wel is ) of denkt ze dat het pijn zal doen etc. Ik vind het ook zielig om het uit te maken want we hebben al zo lang een relatie maar ik wordt ook volwassen en ben ook een keer toe aan meer. Lang verhaal kort wat moet ik doen.

Anoniem.
Als je vindt dat je volwassen wordt, ga dan in gesprek met haar.
Niemand hier heeft enig idee waarom ze geen initiatief neemt.
Misschien wordt ze niet geil van je, misschien denkt ze dat jij niet wil, misschien is ze wel lesbisch. Alles kan.
Sophiever schreef:
10-12-2017 01:55
:sarcastic: Wat dan?
Tongzoenen, zoenen in de nek, voelen en friemelen bijvoorbeeld.

Misschien kan TO daar voorzichtig een beginnetje mee maken en aftasten waar de grens ligt.
Alle reacties Link kopieren
Er wordt niet voor niets gesproken over:
First base, second base, third base and home-plate.

TO, jullie onderlinge contact hangt nu amper rondom first base. Ga samen met haar daar eens verder op in, puur op het samen zoenen.
Want zolang jij haar het gevoel geeft dat jij meteen een homerun wilt halen, zal zij jou echt niet verder laten gaan.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Ik citeer:
"Ik vind het ook zielig om het uit te maken want we hebben al zo lang een relatie maar ik wordt ook volwassen en ben ook een keer toe aan meer".

Als ik dit zo lees dan lijkt het alsof het "uitmaken" wel door je heen gaat? Je wacht al 2,5 jaar, dat is zo'n beetje de hele relatie? Als het hebben van seks voor jou echt zo belangrijk is dan zou ik (hoe lullig ook gezegd) verder zoeken.

En als je echt om haar geeft, en van haar houdt dan wacht je tot ze er klaar voor is..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven