wassen down under ;)
maandag 27 februari 2012 om 14:40
maandag 27 februari 2012 om 14:56
Aaaaahhhhh bah!!!! Niet iedere dag douchen! Ik douche iedere ochtend en iedere avond. Mijn bink ook. Zo zijn we altijd allebei lekker fris. Ben absoluut niet vies van hem en andersom ook niet, heb nog geen luchtje kunnen snuffelen bij hem.
Die kerel van je die niet iedere dag zich daar wast, verwacht die wel van jou dat je altijd fris bent??
Die kerel van je die niet iedere dag zich daar wast, verwacht die wel van jou dat je altijd fris bent??
maandag 27 februari 2012 om 15:01
Gadverdamme, hij wast z'n snikkel niet elke dag?? Niet elke dag douchen is nog tot daar aan toe (al douche ikzelf wel elke dag, voel me zo vies als ik dat niet doe!) maar een washandje over z'n zaakje lijkt me geen overbodige luxe. En dan wel verwachten dat jij lekker enthousiast gaat pijpen??
Misschien moet jij jezelf maar een 2 dagen niet wassen en met je poes op zijn hoofd gaan zitten, kijken hoe hij dat vind
met de mededeling ''elke dag wassen is inderdaad niet nodig''
Gadverdamme...
Misschien moet jij jezelf maar een 2 dagen niet wassen en met je poes op zijn hoofd gaan zitten, kijken hoe hij dat vind
met de mededeling ''elke dag wassen is inderdaad niet nodig''
Gadverdamme...
maandag 27 februari 2012 om 16:21
quote:vrouwke_theelepel schreef op maandag 27 februari 2012 16:16 En als je aangeeft dat je het fijn zou vinden dat het wat spontaner kan, als ie zich tenminste wel dagelijks wast, zou dat helpen?Dat heb ik allang gedaan.. heb t vaker met m besproken. Maar hij zegt dat ie toch weer gaat stinken na 1x plassen....
maandag 27 februari 2012 om 17:02
Iedereen heeft een lichaamsgeur en er zit echt wel wat tussen een frisgewassen pik en stank in. Ik vind het niet vies om 'hem' te proeven en een sekslul van de vorige nacht kan ik nog hebben bij ochtendseks. Doet toch wat af aan de slaperige magie op de vroege ochtend om eerst onder de douche te moeten stappen of met een washand in de weer te gaan.. Maar dat zijn voorhuid van de smegma aan elkaar plakt? Iehw!
En dat van dat plassen.. Dan knijpt hij hem maar beter af of hangt hij hem onder het fontijntje als hij sterk ruikt.
En dat van dat plassen.. Dan knijpt hij hem maar beter af of hangt hij hem onder het fontijntje als hij sterk ruikt.
maandag 27 februari 2012 om 17:03
Wat is vies? Wat is stinken? Ik begrijp best dat je niet wilt pijpen als de pik stijf staat van de smegma, maar elke pik zal na een tijdje gaan ruiken. Dat is de normale toestand, net als dat jouw doos een dozengeur heeft. Is dat vies? Welnee!
En net als bij vrouwen zal den ene man wat sterker ruiken dan de ander.
En net als bij vrouwen zal den ene man wat sterker ruiken dan de ander.
maandag 27 februari 2012 om 22:26
maandag 27 februari 2012 om 22:31
quote:janna86 schreef op 27 februari 2012 @ 13:18:
[...]
Hij wil niet iedere dag douchen, dat is in principe ook niet nodig.
Niet?
Oh hier wel hoor, het liefst 2x per dag, smorgens om wakker te worden, en voordat ik naar bed ga om de dag van me af te spoelen.
Persoonlijk vind ik het niet fris om ongedouched in mijn schone kleren te stappen, en ik vind het ook viezig om ongewassen in bed te duiken..
[...]
Hij wil niet iedere dag douchen, dat is in principe ook niet nodig.
Niet?
Oh hier wel hoor, het liefst 2x per dag, smorgens om wakker te worden, en voordat ik naar bed ga om de dag van me af te spoelen.
Persoonlijk vind ik het niet fris om ongedouched in mijn schone kleren te stappen, en ik vind het ook viezig om ongewassen in bed te duiken..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 27 februari 2012 om 22:35
quote:Summerdance schreef op 27 februari 2012 @ 22:31:
[...]
Niet?
+1
Ik ruik dat ook aan mensen, dat ze niet schoon zijn. Als je naast ze staat. Of kom eens op je werk een kamer in met ongewassen lijven, je gaat bekant over je nek :puke:
[...]
Niet?
+1
Ik ruik dat ook aan mensen, dat ze niet schoon zijn. Als je naast ze staat. Of kom eens op je werk een kamer in met ongewassen lijven, je gaat bekant over je nek :puke:
dinsdag 28 februari 2012 om 14:49
quote:Suy schreef op 27 februari 2012 @ 14:01:
[...]
Nou dan zou ik hem niet meer pijpen. Niet elke dag douchen vind ik al onfris maar je piemel 2 dagen niet wassen vind ik ronduit smerig om dan te pijpen.
wat een aanstellerij, ik douche ook om de dag.
Gisteren en artikel gelezen van een dermatoloog die 1 x per week douchet. Daarnaast heb jij een probleem als je stinkt als je een dag niet douchet...
Wel een islamitische vriend
[...]
Nou dan zou ik hem niet meer pijpen. Niet elke dag douchen vind ik al onfris maar je piemel 2 dagen niet wassen vind ik ronduit smerig om dan te pijpen.
Gisteren en artikel gelezen van een dermatoloog die 1 x per week douchet. Daarnaast heb jij een probleem als je stinkt als je een dag niet douchet...
dinsdag 28 februari 2012 om 18:38
Elke dag douchen is inderdaad niet nodig (niet minder dan 3 keer per week douchen), maar wel elke dag je penis of vagina wassen, schoon ondergoed en schone sokken.
Mannen moeten gewoon de voorhuid terugschuiven en eventuele smegma verwijderen. Ik vraag me wel af hoe vrouwen eigenlijk hun vagina wassen. Het wassen van je penis vind ik heel eenvoudig.
Een dermatoloog die één keer per week doucht? Dat vind ik raar, en eigenlijk heel vies.
Mannen moeten gewoon de voorhuid terugschuiven en eventuele smegma verwijderen. Ik vraag me wel af hoe vrouwen eigenlijk hun vagina wassen. Het wassen van je penis vind ik heel eenvoudig.
Een dermatoloog die één keer per week doucht? Dat vind ik raar, en eigenlijk heel vies.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 28 februari 2012 om 18:53
quote:Rooss4 schreef op 27 februari 2012 @ 11:40:
Als ik een date heb ga ik ervan uit dat de man in kwestie zich diezelfde dag uitgebreid heeft gepoedeld. Tussen het moment van schrobben en het daadwerkelijke "pijpmoment" mag best een paar uur zitten hoor. Een man met gore piemelriek ga ik niet in mijn mond nemen maar dat komt in de praktijk toch verdomd weinig voor is mijn ervaring.
Nog nooit een stinkpiemel meegemaakt.
Wel 'n x een piemel die steeds raar rook maar dat bleek aan het wasmiddel in combinatie met wasverzachter te liggen..
Als jouw vriend zich elke dag frist doucht, schoon ondergoed aantrekt en bij het toiletteren de zaak schoon en fris houdt zou ik niet aarzelen en gewoon doen!
Ja, misschien de eerste "hap" ergens in de verte een beetje zoutig; maar dat is zo over!
Je wordt er echt niet ziek van.
Als ik een date heb ga ik ervan uit dat de man in kwestie zich diezelfde dag uitgebreid heeft gepoedeld. Tussen het moment van schrobben en het daadwerkelijke "pijpmoment" mag best een paar uur zitten hoor. Een man met gore piemelriek ga ik niet in mijn mond nemen maar dat komt in de praktijk toch verdomd weinig voor is mijn ervaring.
Nog nooit een stinkpiemel meegemaakt.
Wel 'n x een piemel die steeds raar rook maar dat bleek aan het wasmiddel in combinatie met wasverzachter te liggen..
Als jouw vriend zich elke dag frist doucht, schoon ondergoed aantrekt en bij het toiletteren de zaak schoon en fris houdt zou ik niet aarzelen en gewoon doen!
Ja, misschien de eerste "hap" ergens in de verte een beetje zoutig; maar dat is zo over!
Je wordt er echt niet ziek van.
dinsdag 28 februari 2012 om 18:57
dinsdag 28 februari 2012 om 19:05
quote:Ksenija schreef op 28 februari 2012 @ 14:49:
[...]
Onder welke steen ben jij vandaan gekropen?
Er zijn ook longartsen die roken.
Je zou gelijk hebben als het gaat over douchen met zeep. Het is nergens voor nodig om je elke dag met zeep te wassen. Elke dag douchen hoeft ook niet maar je geslachtsdelen was je wel elke dag.
Ook die Islamitische vriend doet dat.
[...]
Je zou gelijk hebben als het gaat over douchen met zeep. Het is nergens voor nodig om je elke dag met zeep te wassen. Elke dag douchen hoeft ook niet maar je geslachtsdelen was je wel elke dag.
Ook die Islamitische vriend doet dat.
dinsdag 28 februari 2012 om 19:24
quote:mika77 schreef op 28 februari 2012 @ 19:05:
[...]
Ook die Islamitische vriend doet dat.Bepaal dat lekker voor jezelf.
[...]
Ook die Islamitische vriend doet dat.Bepaal dat lekker voor jezelf.