wassen down under ;)

27-02-2012 08:02 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het liefst dat mijn vriend zich wast voordat ik hem pijp. Dat vind ik toch wat aangenamer hoe zit dat bij jullie?!
Mijn vriend heb ik nog nooit hoeven vragen zich te wassen. Ook bij surprise sex is hij altijd fris. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me ook wel eens heb afgevraagd hoe hij dat voor elkaar krijgt. Hij is besneden, misschien dat dat verschil maakt?

Hij heeft wel een klein gastenhanddoekje op de badkamer (daar is onze enige toilet), dus misschien wast hij zich wel na ieder toiletbezoek.

Om op je vraag terug te komen, natuurlijk is het fijn als men (geldt voor m/v natuurlijk) schoon is. Maar als je letterlijk bedoelt dat hij zich voor of tijdens de vrijpartij gaat wassen, dan is dat natuurlijk wel een moodkiller.
Mijn vriend is verbazingwekkend genoeg altijd fris daar, zelfs als ik een surprise blowjob geef uit het niets (midden in de nacht, tijdens het tv-kijken, whatever)
Ik heb ooit een keer een ex een surprise blow - job gegeven en dat was zó vies! Het riekte echt... Dus eigenlijk heeft hij het verpest voor mijn huidige vriend, die zich ook altijd netjes wast daar beneden. Dus ja, alleen als hij zich heeft gedouched. Maar dat heeft meer met mij te maken dan met hem.
Is vieze seks niet het lekkerst?
Opvallend om te lezen dat jullie dat niet zo hebben als ik. Ik zou mijn vriend ook graag een suprise blowjob willen geven, maar zie daar echt van af :( terwijl hij zich toch goed verzorgd! hij is niet besneden, kan het daaraan liggen?
nee, wat mij betreft niet
Ik dacht dat dit topic over Australie ging.
quote:martin81 schreef op 27 februari 2012 @ 09:14:

Is vieze seks niet het lekkerst?...zei de wijze man die over zijn nek ging van remsporen in een slipje.
Mijn vriend en ik douchen ons altijd voor de orale seks. Anders moet ik er echt niet aan denken....
quote:zammm schreef op maandag 27 februari 2012 09:26 Ik dacht dat dit topic over Australie ging.oh ja, beetje onhandige titel van mij...
Lijkt me nogal triviaal. Ik vind: goeie seks mag best een beetje vies zijn, maar niet vies in de zin van gebrekkige lichaamshygiëne. Fatsoenlijk je pik wassen (en je hele lichaam trouwens) lijkt me vanzelfsprekend. Ik lik ook geen stinkende kut.
Mijn lief is ook altijd fris hoor en een sekspiemel (van de vorige avond bv.) vind ik ook geen probleem hoor.

Gebrekkige hygiëne vind ik weer een ander verhaal.
Als ik een date heb ga ik ervan uit dat de man in kwestie zich diezelfde dag uitgebreid heeft gepoedeld. Tussen het moment van schrobben en het daadwerkelijke "pijpmoment" mag best een paar uur zitten hoor. Een man met gore piemelriek ga ik niet in mijn mond nemen maar dat komt in de praktijk toch verdomd weinig voor is mijn ervaring.
Ik ga er trouwens sowieso vanuit dat mijn lief zich dagelijks doucht.
quote:vrouwke_theelepel schreef op maandag 27 februari 2012 11:59 Ik ga er trouwens sowieso vanuit dat mijn lief zich dagelijks doucht.dat doet mijn vriend niet; hij doucht om de dag.
maar ook al heeft hij zich gewassen/gedoucht, toch stinkt ie nog een klein beetje (niet dat ik daar nu flink zit te snuffelen hoor!). ik denk dat z'n voorvocht ook een sterke geur heeft ofzo...
Nou, ik zou sowieso vragen of hij zich iedere dag wil douchen en vergeet niet dat iedereen een bepaalde lichaamsgeur met zich mee draagt. Niemand is volkomen geurloos, jijzelf toch ook niet?
quote:_lupine_ schreef op maandag 27 februari 2012 12:40 Nou, ik zou sowieso vragen of hij zich iedere dag wil douchen en vergeet niet dat iedereen een bepaalde lichaamsgeur met zich mee draagt. Niemand is volkomen geurloos, jijzelf toch ook niet?

Hij wil niet iedere dag douchen, dat is in principe ook niet nodig. En tuurlijk is niemand geurloos ik verwacht ook niet dat t daar naar bloemetjes ruikt

Ik heb m wel gevraagd om, als hij zich niet doucht, of hij zich sowieso wil wassen, maar dat wil hij niet. Dat vindt hij onnodig.
Geur schijnt een nogal grote invloed te hebben op wie we verliefd worden, dus de lichaamsgeur van je partner zou in theorie niet moeten stinken.

Janna, is het echt alleen geur of zit er ook wel eens viezigheid?
Mijn vriend is besneden en ik merk wel dat hij daar frisser is in vergelijking met onbesneden exen.
quote:janna86 schreef op 27 februari 2012 @ 13:18:

[...]

maar dat wil hij niet. Dat vindt hij onnodig.Nou dan zou ik hem niet meer pijpen. Niet elke dag douchen vind ik al onfris maar je piemel 2 dagen niet wassen vind ik ronduit smerig om dan te pijpen.
Hier altijd even wassen voor orale seks. Ik lik geen ruikende piemels.. brr.
quote:janna86 schreef op 27 februari 2012 @ 13:18:

Ik heb m wel gevraagd om, als hij zich niet doucht, of hij zich sowieso wil wassen, maar dat wil hij niet. Dat vindt hij onnodig.

Tja ik ben absoluut niet van overdreven klinisch gedoe, maar iedere dag je pik wassen vind ik toch wel vrij normaal. Zeker als je niet besneden bent. Je wast de boel daar gewoon, met zeep (eventueel met huidvriendelijk spul zoals sanex ofzo als je gevoelig bent), ook goed onder je voorhuid en alles. De ene persoon zal een sterkere lichaamsgeur hebben dan de andere, maar een goed gewassen piemel stinkt niet, punt.

Hij vind het 'onnodig', da's lekker makkelijk zeg Hij vindt het ook niet nodig dat z'n zaakje fris ruikt wanneer jij hem pijpt? Nou andersom zou ik er niet aan beginnen hoor. Als een vrouw het niet nodig vindt om zich van onderen fris te houden, vind ik het niet nodig om haar te beffen.
Als je niet iedere dag douched, dan zorg je toch wel dat je je oksels en tussen je benen even wast? Getver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven