Wat is de truuk om klaar te komen tijdens het neuken?

07-08-2017 20:51 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog nooit klaar gekomen tijdens het neuken. En dat wil ik graag. Wat is de truuk ervoor? Ik kom alleen klaar door vingeren en beffen (wat mijn fwb bijzonder lekker doet). Ik vind neuken wel bijzonder lekker, maar klaarkomen lukt niet.

- niet als ik bovenop zit, cowboy style
- niet op zijn hondjes
- niet in missionaris (wat voor mij het lekkerste standje is)


Ik weet dat niet iedere vrouw het kan, maar laatste keer met neuken met mijn fwb voelde het net of ik nodig moest plassen (wat niet kon, omdat ik net was geweest). Kan ik het op een of andere manier alleen 'oefenen'? Moet ik iets aanspannen of juist niet? Bepaalde houding aannemen? Het lijkt mij geweldig als ik het wel kan. En nee, ik ben er niet door geobsedeerd, maar het is iets wat graag zou willen. Genieten van sex doe ik sowieso.
thanx schreef:
15-11-2017 09:10
Ja, het voelt gewoon anders.
En voir diegenegen bij wie het lukt: wees blij.

Maar ga niet roepen dat als het je niet lukt je dan maar in een lotgenotengroepje moet.

To: ik heb geen tip hoe het je moet lukken.
Sarcasme.....
Alle reacties Link kopieren
Sorry.... is nog vroeg. :@@:
de wereld wacht om ontdekt te worden
anoniem9817 schreef:
08-08-2017 18:48
Er is geen truc, de meeste vrouwen komen niet klaar tijdens de daad zelf. Aangezien de clitoris nou eenmaal aan de buitenkant van de vagina zit.
Niet waar. De clit is maar het topje van de ijsberg die je aan de buitenkant ziet. Maar vanbinnen loopt de clit door over een heel groot gebeid van de vagina. Eigenlijk is een deel van de vaginawand de onderkant van de clitoris.
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
16-11-2017 01:57
Niet waar. De clit is maar het topje van de ijsberg die je aan de buitenkant ziet. Maar vanbinnen loopt de clit door over een heel groot gebeid van de vagina. Eigenlijk is een deel van de vaginawand de onderkant van de clitoris.
En ik maar denken dat ik als beer van een vent enorm groot geschapen ben. Blijkt nu dat de gemiddelde clit nog groter is dan mijn berehap. :-o
_Amand schreef:
14-11-2017 20:44
Nee, niks daarvan. Ik heb begrepen, zoals eerder ook al door een ander in de vorm van een plaatje werd getoond, dat de clitoris zich uitstrekt vanaf wat wij de clitoris noemen aan de buitenkant tot in de vagina, in de vorm van een stemvork.

Ik vind het eigenlijk wel logisch ook; waarom zou OLH de moeite genomen hebben om zo dicht op elkaar, in het zelfde orgaan, niet één maar twee verschillende soorten genotscentra te ontwerpen en aan te leggen? Is gewoon efficiënt zoals het nu is lijkt te zijn. Hij had nog meer te doen die dag, weetjewel.
Nog meer mansplaining!
BeerVanEenVent schreef:
16-11-2017 11:00
Blijkt nu dat de gemiddelde clit nog groter is dan mijn berehap. :-o
Ik geloof dat dit je meeste oprechte antwoord ooit is....Je bedoelt het zichtbare deel van de clitoris toch?
Framberry schreef:
17-11-2017 23:21
Ik geloof dat dit je meeste oprechte antwoord ooit is....Je bedoelt het zichtbare deel van de clitoris toch?
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje late reactie , maar er is 1 standje waar ik zelf fan van ben :)
Als vrouw lig je op je rug met je benen tegen elkaar aan ( lijkt een beetje zoals het missionaris standje) alleen dan je benen dicht i.p.v. open.
Beetje lastig om hem erin te krijgen haha maar dan...
De penis glijd dan langs je Clitoris heen, als hij je penetreert.
Een echte aanrader voor de andere dames hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven