Wat vind jij van de smaak van sperma?

13-06-2009 22:34 294 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vind jij nou eigelijk van de smaak van sperma..?
maar ik proef die smaak alleen al in het voorvocht!.. en daarvan walg ik eigelijk al een beetje..

maar me vriend vind het zo leuk als ik het nog een keer zonder condoom wil proberen.. (want pijpen met condoom aardbeien mag je me voor wakker maken) maar zonder condoom.. :S

Maar bedankt idd voor de tip Marianne.. Misschien dat het helpt ;) kan het altijd uittesten
Sperma? Ideaal om mee te gorgelen en die vieze smaak uit mijn mond mee weg te spoelen.
quote:Brummetje schreef op 13 juni 2009 @ 23:07:

Bitter. Vies. En het geeft zo'n naar gevoel in mijn keel als ik het heb doorgeslikt. Nee, dat doe ik niet meer.Nee, dat vind ik niet. Niet bitter en ook niet vies. Als ik dat wel zou vinden, zou ik het ook niet doen.
Ik vind voorvocht juist een beetje zoetig. Da lus ik wel
quote:Brummetje schreef op 13 juni 2009 @ 23:07:

Bitter. Vies. En het geeft zo'n naar gevoel in mijn keel als ik het heb doorgeslikt. Nee, dat doe ik niet meer.

Ow ja! dat was ik haast alweer vergeten dat het zoon raar gevoel geeft in je keel.. Naar mijn idee zo'n schraal en branderig gevoel.. beetje moeilijk te om schrijven.. maar ook niet echt fijn..

en het is idd erg bitter..
quote:Marianne1969 schreef op 13 juni 2009 @ 23:10:

Ik vind voorvocht juist een beetje zoetig. Da lus ik wel mag ik een beetje van je smaakpupillen ;)
quote:eevee118 schreef op 13 juni 2009 @ 23:02:

[...]

mm ja en nee, sperma blijft sperma en het blijft volgens mij gewoon echt die typische smaak houden..

Mijn ex proefde echt nog raziger dan razig! (maar die moest je ook idd wel onder de douche schoppen!.. en anders kon je zo proeven wat hij gedaan had op de wc.. :puke: )

en dan is mijn huidige vriend idd wel een uitkomst.. en proeft idd een stuk lekkerder!..

Maar het sperma.. sorry ik proef het verschil echt niet.. :S

dat is volgens mij bijna overal het zelfde.... misschien iets anders.. maar het houdt volgens mij wel die typische smaak..

Hmm mwoah....

Sarahman "smaakt" niet lekker. Maar ik heb wel eens een man geproefd die erg smaakvol was Dus ja ik proef wel verschil
Sarahman leest hopelijk niet mee
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ik vind dat het afhankelijk is van wat manlief gegeten heeft, goede/slechte weerstand, gezondheid etc.. De ene keer dus beter naar binnen te werken dan de ander.

Ik geloof wel dat het kwakje van de één de ander zijn kwakje niet is; voor zover ik mij kan herinneren (nou moet dit wel van heel ver weg komen, haha!) smaakt de ene man anders dan de andere. Zoals ongetwijfeld voor mannen (of vrouwen): de ene vrouw smaakt anders dan de ander.
anoniem_3220 wijzigde dit bericht op 13-06-2009 23:20
Reden: wat een spellingsfouten dit late uur!
% gewijzigd
Ik vind het ook vies...
quote:La Vie en Rose schreef op 13 juni 2009 @ 23:16:

Sarahman leest hopelijk niet mee Hij weet dat ik hem niet lekker vind smaken, dat scheelt dan weer he
Dat raar gevoel in de keel ken ik niet, tenminste niet van sperma.
Hahaha, en dat vinden ze dan toch best wel klote...als je hun kwakkie niet lekker vindt smaken.

Erger nog; als je die van een andere man wél lekker vond!

Oh..oh..oh..
Nou ja, ik wacht nog steeds op dat aardbeien smaakje.

Geloof er niet zo in eigenlijk...

Ik doe gewoon net alsof ik het lekker vind...soms.
Wellicht off topic: heeft iemand weleens een vleug urine bij het sperma gehad?

Ontdekte dat als ik manlief op een bepaalde manier pijpte dat zijn kwakje dan anders dan anders smaakte, alsof er urine (of wat het dan ook maar was) bij het kwakje zat. Sindsdien: als ik op die manier pijp slik ik niets door. Hoef dan ook niet in mijn mond: kom maar in de hand, zeg maar.

Herkenbaar voor iemand?
Niet echt lekker, maar het is wel voedzaam!
Geen idee hoe urine smaakt
quote:Amber83 schreef op 13 juni 2009 @ 23:26:

Niet echt lekker, maar het is wel voedzaam! Al die eiwitten die het zou moeten bevatten: je kunt gelijk na het klaarkomen toch ook lekker het eiwit van een gekookt eitje op eten?
Log toevallig net in, zie dit onderwerp voorbij komen, en moest gewoon even reageren...

Het zaad van mijn ex was in en in smerig, en zodra ik eraan denk voel ik gewoon weer die misselijkheid opkomen YAK!

Ook douchte hij zich minimaal,(ik moest hem zelfs dwingen tot een dagelijkse douchebeurt) maar ik zal je vertellen dat zijn geslachtsdeel zelfs ná het douchen nog enorm stonk :( om dan nog maar te zwijgen over zijn zaad brrrrrrr.

Mijn huidige vriend is superschoon en ruikt gewoon lekker fris, een verademing!
Gatver Baronessa... Gatver!
Baronessa, wat vreselijk! Gatver idd.... Zelfs nog een stank na het douchen..... :puke:
Baronessa, wat goor.

De smaak vind ik prima, maar geen delicatesse. Laat hem het liefste diep in mijn keel spuiten ipv op mijn tong, dan proef je er niets van.
Zou dat nou wel kloppen, van dat ananas en ander zoet fruit eten, dat dan de smaak van zaad verandert? Zoeter wordt dus, een vriendin van mij vond het niet veel verschil qua smaak, ze vond 't nog steeds zoutig smaken.

Of moet ik dan 1 kilo ananas per dag eten of zo?
yes i know kan helaas niet te veel details opnoemen want meneer leest en reageert ook op dit forum dus....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven