Wat vinden jullie van wappen?

24-07-2007 23:23 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben hier erg nieuwsgierig naar.

Doe je dit met zijn tweeen of altijd met andere mannen/vrouwen/stellen erbij.

Wat zijn jullie ervaringen? Positief? Negatief?

Wil dit waarschijnlijk binnenkort wel gaan doen
Daar heb je gelijk aan loomij, maar hebben we ook allemaal niet een klein beetje in ons van "na mij de zondvloed"?
Best een aardige discussie hier, maar ik word wel een beetje moe van de vergelijking tussen xtc en ghb enerzijds en alcohol en tabak anderzijds. Een soort van appels-en-peren-vergelijking. Bovendien gaat dit topic -voor zover mijn ogen mij niet bedriegen- over wappen en daarmee hebben alcohol en tabak niks van doen.
kan zijn Q maar voor mij heeft het wel meegespeelt dat met elkaar te vergelijken. Ik ben daardoor er ook wel anders tegen aan gaan kijken dus voor mij was en is die vergelijking wel relefant en zeker als je het onderzoek van David Nutt erop naslaat.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Een wijntje drink ik vooral omdat ik wijn zelf lekker vind, het resultaat is een leuke bijwerking. Tot zover zou ik het dus niet kunnen vergelijken.
nee maar daarin zat mijn vergelijk ook niet. Ik lust al geen wijn dus dat gaat voor mij niet op. Ik heb al eerder uitgelegd waarin het wel zat.
Nou, laat dat wappen maar lekker zitten voor mij, ik ga nog liever parachutespringen. Daar krijg je ook een enorme kick van en dan heb je tenminste nog een reserve als het misgaat ...
Tja......totdat blijkt dat iemand je chute niet goed heeft opgevouwen en je reserve koordje afbreekt..........
Je zult de eerste niet zijn Bronny die zich een dwarslesie springt. Ik bedoel maar he...
Maar wel legaal...
Bronny, je hebt helemaal gelijk...... Ga jij maar lekker parachute springen......
Dat snap ik goed Bronny maar je geeft wel een goed voorbeeld, want mij lijkt het doodeng om uit dat vliegtuig te springen. Die hoogte en dan jezelf vermannen en springen. Ik geloof wel dat het heel mooi kan zijn om dan die vrijheid te ervaren maar tevens zou ik denken aan hoe kom ik op de aarde? Hang ik niet in een boom straks of een electriciteitskabel? Kom ik goed terecht of breek ik iets? En al die gevaren geven mij dan iets van "zo leuk lijkt het me nou ook niet want wat als......" Dat was wat ik bedoelde dat we allemaal die dingen hebben die we laten voor het mogelijk gevaar en vaak ook omdat we er integenstelling tot de gene die het doen niet echt de lol van in zien.

Ik hoef niet zo nodig uit een vliegtuig te springen. zegt men dan "ik heb zo ook wel plezier."
ok, weer back to topic...

ik heb alleen ervaring met blowen. deed dat met mijn vriendje af en toe voor de sex, echt heerlijk, alles is gewoon veel intenser en ik ben dan helemaal relaxt, waardoor ik me helemaal kan laten gaan.

totdat we op vakantie ginggen met z'n tweetjes, hebben een week lang heel veel sex gehad altijd in combinatie met blowen, een heerlijke week! maar.... kon daarna bijna niet meer zonder ;) hebben het nu weer afgebouwd tot af en toe
Foxy, in het boek uit je bol staat beschreven dat je ws. niet afhankelijk wordt van de wiet, maar van de combi met tabak.... Eigenlijk is blowen jammer van de wiet: de werking wordt door de tabak grotendeels teniet gedaan.

Mooier is om er bijv. thee van te trekken.......mjam!
is dat te drinken rensenw? Lijkt me zo goor.
quote:doddie schreef op 08 april 2008 @ 10:29:

is dat te drinken rensenw? Lijkt me zo goor.

Ja idd, lijkt mij ook goor.

Je kunt het wel zonder tabak roken, je stopt het dan in een pijpje.
wij hebben een waterpijp. Dan komt er meer stoom uit en gebruik je ook geen tabak (wel appeltjestabak of noten tabak voor de ssmaak) daar dan wiet op en zo inhaleren. (ook tip gelezen in het boek uit jebol)

Toch heb ik het gevoel dat ik er weinig van merk ondanks dat het geen roken is. Ik krijg toch niet het gevoel wat ik me van een joint zou voorstellen. Neem wel eens een trekje en vind dat enorm vies. En zelden heb ik erna iets van wat geweldig.
Ow ja hoor, Als je eerst de wiet laat trekken (20 min) en je doet er daarna een gewoon theebuiltje in met een smaakje, honing of zo......... prima te pruimen hihi

Yep Sandra, zo'n pijpje heeft ook veel meer effect dan een joint....
ik bedoelde ook niet dat ik verslaafd was aan het blowen, maar sex in combinatie met wiet was zooo lekker, dat 'gewone' sex ineens tegenviel. werd daar veel minder opgewonden van omdat ik dat intense gevoel niet had...

waterpijp vind ik ook heel relaxt, en idd lekker met perziktabak ofzo. maar dat doen we meer met vrienden, samen gezellig bubbelen ;) thee zullen we ook nog wel een x proberen!
Ik vind het ook iets gezelligs hebben zo met elkaar rond die pijp en om de beurt leurken. Zeker omdat je al met elkaar op een matras zit. En voordeel is ook dat het zonder tabak kan en niet verbrand wordt. Je snuift de damp op gefiltert door het water. Rare is ook dat je dus geen rook in je mond krijgt maar een soort van stoom maar wel rook uitblaast.

Sex zonder kan inderdaad maken dat ik minder overmand wordt door emoties (tranen over mijn wangen van passie) al heb ik dat nuchter ook wel meegemaakt komt het moeilijker los, en ik spuit minder. Maar daarentegen heeft het ook weer veel voordelen als je het eens nuchter doet, omdat het weer anders is anders voelt maar zeker niet minder lekker. en zo blijft het ook iets bijzonders om wel iets te gebruiken, ik vind juist die combinatie het extra geven. Anders zou het te gewoon worden wat je voelt. Kijk je er niet meer naar uit als iets bijzonders om te beleven.

De ongeremdheid hebben we ook wel nuchter.
Oh, je moet wel een scheut melk of een klontje boter toevoegen aan de thee, anders lost de thc in de wiet niet op, en heb je minder effect.....
"en zo blijft het ook iets bijzonders om wel iets te gebruiken, ik vind juist die combinatie het extra geven. Anders zou het te gewoon worden wat je voelt. Kijk je er niet meer naar uit als iets bijzonders om te beleven."

helemaal mee eens!

wat trouwens ook lekker is: ipv water, drank in de waterpijp, geeft ook een extra smaakje
quote:doddie schreef op 08 april 2008 @ 10:40:

wij hebben een waterpijp. Dan komt er meer stoom uit en gebruik je ook geen tabak (wel appeltjestabak of noten tabak voor de ssmaak) daar dan wiet op en zo inhaleren. (ook tip gelezen in het boek uit jebol)

Toch heb ik het gevoel dat ik er weinig van merk ondanks dat het geen roken is. Ik krijg toch niet het gevoel wat ik me van een joint zou voorstellen. Neem wel eens een trekje en vind dat enorm vies. En zelden heb ik erna iets van wat geweldig.

Ik weet niet of dit mag, maar dan haal ik het meteen weer weg.

Maar ik rook een joint als de ghb op zn eind is, zeg maar na een uur en dan komt ie toch weer binnen, wil je niet weten!
Er zijn er meer die dat zo doen sandra maar beide zijn een downer en ik ben bang dat ik daar van in slaap ga vallen. Ik blijf er liever wat langer bij. En dat lukt me steeds beter de laatste tijd om de avond langer te genieten en dus minder downers te gebruiken. Wat tijden ertussen dat je nuchterder bent vind ik niet erg.
quote:renskenw schreef op 08 april 2008 @ 10:57:

Oh, je moet wel een scheut melk of een klontje boter toevoegen aan de thee, anders lost de thc in de wiet niet op, en heb je minder effect.....

Ik heb wiet thee zelf nooit geprobeerd, maar weet van vrienden dat het als je pech hebt heel fout kan vallen, omdat de doseering moeilijker in te schatten is. Nou weet ik ook wel dat je online recepten kunt vinden, o.a. op amerikaanse sites, maar kijk uit hoor, de wiet-kwaliteit daar is in de regel in geen verhouding met wat je hier in nederlandse coffieshops kunt kopen. Als, laat je dus goed voorlichten door je vriendelijke coffieshopmedewerker. Hetzelfde geld voor spacecake..... duurt langer voordat het opgenomen wordt, dus er wordt nog een stukje genomen, and bang..... dus niet doen, volgens mij. Vooral omdat het vaker gebruikt wordt door beginners die niet willen roken. Kan heel verkeerd vallen.

Maar sex en wiet kan inderdaad ontzettend lekker zijn. Vroeg mij deze week naar het lezen van doddie's verhaal ook nog wel af of het verschil tussen wat je gebruikt en het gevoel van de sex echt wel zo anders is. Maar zolang ik mijn kick nog steeds uit 'simple' wiet kan halen is er voor mij geen reden om iets anders te gebruiken. Wel is er tussen de verschillende wietsoorten voor mij dan veel verschil. Voor sex is en blijft White widow voor mij toch het lekkerste. Maar ook dit moet je niet elke avond doen, dan is de lol er snel af, het moet ook zonder lekker blijven.
Wat een gedoe allemaal voordat het leuk gaat worden
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven