Wat voor cijfer?
maandag 17 juni 2013 om 02:37
Een hoger cijfer dan die van de meeste stellen die ik ken, en ik heb geen vaste relatie. (om TO opener tegemoet te komen, gemiddeld een 7,8 bij een schaal van 1 op 10 waarbij 10 staat voor uitmuntend)
En dan zou ik het graag nog frequenter doen met liefst eenzelfde persoon vanwege de vertrouwdheid om elkaars lichaam en wensen te kennen en die zekerheid te hebben.
Overtreffende trap. Een heel groot verbeterpunt zou zijn om het regelmatig te kunnen doen met een liefhebbende vaste partner.
En dan zou ik het graag nog frequenter doen met liefst eenzelfde persoon vanwege de vertrouwdheid om elkaars lichaam en wensen te kennen en die zekerheid te hebben.
Overtreffende trap. Een heel groot verbeterpunt zou zijn om het regelmatig te kunnen doen met een liefhebbende vaste partner.
maandag 1 juli 2013 om 16:56
quote:noah88 schreef op maandag 01 juli 2013 11:56 Een 9,5. Omdat mijn vriend altijd zijn best doet en mijn genot belangrijker is dan dat van hem. Waardoor ik hem graag wil laten genietenLeuk is dat eigenlijk hè! Die van mij doet precies hetzelfde, daardoor vind ik de seks ook veel niet en ben ik meer 'gemotiveerd' om hem ook te laten genieten
!