Wat voor cijfer?

03-06-2013 18:20 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:schouderklopje schreef op 04 June 2013 @ 01:38:

Welk seksleven?Inderdaad welk? Waar hebben we het eigenlijk helemaal over.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.
Hoe kun je getrouwd zijn en de sex met je partner lager waarderen dan masturberen? Dan loopt er toch iets niet helemaal lekker denk ik....
Hier was echt nog geen topic over?
hoe zo
quote:luckyjane schreef op 04 juni 2013 @ 00:58:

Seks met mezelf (zelfs na al die jaren): 9,5.

Seks met m'n man (ook na al die jaren) nog steeds: 8.5.O, dan zou ik toch kiezen voor seks met haar en niet met haar man Hoelahoeper :-)
Een hoger cijfer dan die van de meeste stellen die ik ken, en ik heb geen vaste relatie. (om TO opener tegemoet te komen, gemiddeld een 7,8 bij een schaal van 1 op 10 waarbij 10 staat voor uitmuntend)

En dan zou ik het graag nog frequenter doen met liefst eenzelfde persoon vanwege de vertrouwdheid om elkaars lichaam en wensen te kennen en die zekerheid te hebben.

Overtreffende trap. Een heel groot verbeterpunt zou zijn om het regelmatig te kunnen doen met een liefhebbende vaste partner.
Een seksleven... Wat was dat ook alweer?
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
7
Een 17. En nu? Mijn seksleven is zo ongeveer het enige wat nog klopt aan mijn huwelijk.
3b
5+ de laatste maanden...
Een 9,5. Omdat mijn vriend altijd zijn best doet en mijn genot belangrijker is dan dat van hem. Waardoor ik hem graag wil laten genieten
Cijfer: 20

Waarom?

Daarom!
quote:noah88 schreef op maandag 01 juli 2013 11:56 Een 9,5. Omdat mijn vriend altijd zijn best doet en mijn genot belangrijker is dan dat van hem. Waardoor ik hem graag wil laten genietenLeuk is dat eigenlijk hè! Die van mij doet precies hetzelfde, daardoor vind ik de seks ook veel niet en ben ik meer 'gemotiveerd' om hem ook te laten genieten :)!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven