We hebben geen seks meer.

30-09-2017 11:07 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een klein jaar heeft mijn vriend last van problemen met zijn erectie. Na wat aan te hebben geklungeld, zijn we beginnen praten. Na meerdere gesprekken kwam het eruit en bleek het dat hij eigenlijk niet zo tevreden is. Hier ben ik van geschrokken, ik had niets in de gaten. Hij noemde mij geremd, saai. Hij zei dat ik nooit initiatief nam, wat wel deels klopt. Ik weet zelf niet goed hoe ik initiatief moet nemen. Dit was nooit nodig want hij doet het meestal. Ik ben niet echt seksueel ingesteld, maar dat ben ik ook nooit geweest. Het gesprek was ontzettend pijnlijk, plotseling lagen alle problemen bij mij. Na dat ene gesprek, zijn er nog meerdere gevolgd. Meer dan onze klachten bij elkaar neerleggen, lukt niet echt. Naast de gesprekken, is ook de seks stilgevallen. We doen het al enkele maanden niet meer.
Ik heb geen flauw idee hoe we hier uit moeten raken.
Alle reacties Link kopieren
Dat hele seksleven in deze relatie klinkt krampachtig. Daar wordt hij niet meer geil van.
Alle reacties Link kopieren
😕
_Amand schreef:
30-09-2017 11:11
Uit elkaar gaan.
Goed idee, dit wordt niets meer.
_Amand schreef:
30-09-2017 11:52
Volgens mij heb je een erectieprobleem wanneer je retegeil bent en het object of your desire staat tot je beschikking en je kunt geen stijve krijgen of houden.

Je hebt geen erectieprobleem wanneer je geen stijve kunt krijgen van iemand waar je niet geil van wordt.
Goed punt
RubyRuby schreef:
30-09-2017 12:12
Wat kwetsend, dit.
Dat is ook heel kwetsend voor TO, maar liever de pijnlijke waarheid dan blijven geloven in iets wat niet meer terugkomt. Er zijn genoeg andere mannen op deze wereld, waarom blijven bij een man die niet meer opgewonden van je wordt (tenzij je 70+ bent ofzo). Het leven is daar te kort voor: iets in stand houden wat al 'dood' is.
Alle reacties Link kopieren
En dan altijd dat toontje, hij moet niet zeuren, hij heeft het maar te accepteren, oversexte hufter, in dit soort topics.

Echt, rood waas voor mijn ogen, iedere keer opnieuw als ik dat arrogante en egoïstische toontje weer lees. Hij gaat maar rukken, want vreemdgaan is verboden en hij went er maar aan dat ik preuts en asexueel ben.

Zum kotzen
Alle reacties Link kopieren
Waar lees jij dat. Volgens mij zit je je eigen frustratie een beetje te spiegelen.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
18-11-2017 17:36
Waar lees jij dat. Volgens mij zit je je eigen frustratie een beetje te spiegelen.
Ik lees dat in alles wat de TO schrijft. Maar dat ik dat lees, kan komen omdat ik iets herken dat jij niet herkent omdat je die ervaring niet hebt, het kan evenzeer komen omdat ik projecteer. We zullen het nooit weten, ook al zullen we dat wel denken.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic bestaat uit 3 pagina's met goede raad en spiegels richting TO en jij piept over "altijd dat toontje in dit soort topics" terwijl je enkel de (paar) postings van TO bedoelt. Beetje verwarrend.
...
Alle reacties Link kopieren
Op het zum kotzen na ben ik het wel een beetje eens met LeesMee eigenlijk.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Als het om TO gaat wel ja. Klagend en bijzonder onoplossingsgericht. De rest van de reacties is van een heel andere orde.
...
Dit is het zoveelste topic met min of meer hetzelfde probleem dat op deze manier verloopt. Een TO die kortaf en weinig mededeelzaam reageert. Steeds botter naarmate het topic vordert. Geen beweging in te krijgen ondanks het uitgebreide meedenken van de forummers. Bijzonder ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven