Wel vrouw erbij, geen man
vrijdag 11 mei 2018 om 22:06
Hoe kwam/ kom je er samen uit?
Manlief wil een vrouw erbij en geen man. Na wat lezen valt het mij op dat meerdere stellen dit op deze manier doen en de vrouwen er geen probleem mee hebben. Ikzelf vind een vrouw erbij prima, maar ik wil ook een man erbij. Hoe pak (te) jullie dit aan? Gene die nee zegt wint? Dus geen man dan ook geen vrouw in ons geval. Want geen man en wel vrouw wordt het niet voor mij. Maar ben benieuwd hoe jullie hier mee om (zouden) gaan,misschien bekijk ik het verkeerd.
Manlief wil een vrouw erbij en geen man. Na wat lezen valt het mij op dat meerdere stellen dit op deze manier doen en de vrouwen er geen probleem mee hebben. Ikzelf vind een vrouw erbij prima, maar ik wil ook een man erbij. Hoe pak (te) jullie dit aan? Gene die nee zegt wint? Dus geen man dan ook geen vrouw in ons geval. Want geen man en wel vrouw wordt het niet voor mij. Maar ben benieuwd hoe jullie hier mee om (zouden) gaan,misschien bekijk ik het verkeerd.
zaterdag 26 mei 2018 om 17:01
Dit is een lastig probleem, want als single man kun je het dus wel vergeten om met de vrouw van een stel te gaan neuken tenzij ze het verbergt voor haar vent en dat gaan ze dus meestal ook doen is mijn ervaring. To, als ik jou was zou ik het ook zo aanpakken. Laat lekker een vrouw erbij voor als hij zin heeft in wat anders, dan kun jij mooi in de gaten houden wat er gebeurt en zelf laat je je door een andere man pakken als je kerel niet kijkt. Win-win.
zondag 3 juni 2018 om 23:47
Wat een rare redenering Ricardo. Dus hij mag wel en zij niet, of alleen stiekem? Serieus? Dus de seksuele geneugten van haar zijn minderwaardig, want het moet stiekem. En wat hij wil moet maar gewoon geaccepteerd worden.
Mijn ding zou het niet zijn, maar as if, dan ga naar een parenclub en kies allebei wat leuks uit. Maar niet hij wel, zij stiekem of niet.
Mijn ding zou het niet zijn, maar as if, dan ga naar een parenclub en kies allebei wat leuks uit. Maar niet hij wel, zij stiekem of niet.
maandag 4 juni 2018 om 00:07
Geen extraatjes dus.
Meten met twee maten is een beetje kinderachtig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 4 juni 2018 om 15:15
Dat kan mijn erectie niet handelen. Van mij mag ze best me anderen naar bed, maar ik vind mannen heel erg onaantrekkelijk en moet er niet aan denken een erectie bij me in de buurt te hebben.
-
maandag 4 juni 2018 om 15:57
Seksperimentjes hebben voor mij weinig met "gelijke monniken gelijke kappen" te maken. Je kijkt wat je beiden geil vindt en daar acteer je naar als je dat wenst. Een keer een dame extra betekent in mijn optiek niet dat er dus dan ook maar een keer een man bij moet. Je kunt hierover praten, je wensen kenbaar maken en dan kijken wat er mogelijk is.
En kom je er echt niet uit dan zou ik dit soort experimenten lekker laten.
En kom je er echt niet uit dan zou ik dit soort experimenten lekker laten.
.
maandag 4 juni 2018 om 15:58

maandag 4 juni 2018 om 17:03
Tja je kunt wel zeggen 'gelijk oversteken' maar dat houdt eigenlijk in dat jij een vrouw er bij puur voor je vent zou doen of als ruilmiddel. Is op zich niets mis mee, maar als jij het ruilmiddel niet leuk genoeg vindt gaat de ruil niet door. En als jij het geil vindt met een vrouw er bij, maar hij niet met een man er bij, dan is er toch geen probleem?