Wie heeft ervaring met sexdatingsites?

02-10-2009 23:31 552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag weten of er nog forumers zijn die ervaringen hebben met sexdatingsites? (dus niet de "gewone datingsites") of die mischien tips hebben om aan een ONS/SV te komen buiten het uitgaansleven om??



(gelieve geen "vrienden"vezoeken van mannelijke forumers met als doel een date svp, wil graag anoniem blijven op dit forum!)
mutsje78 wijzigde dit bericht op 24-10-2009 00:09
Reden: "vrienden"verzoeken waar ik niet op zit te wachten
% gewijzigd
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
op zich vreemd dat er voor homo's stellen en lesbiennes wel chatsites zijn waarin de nadruk echt wel op daten ligt maar dat het bij hetero's kennelijk dan overspoelt met opdringerige mannen.
Koffie??
Ik heb het jaren geleden één keer gedaan. Ik kan me de naam van de site niet meer herinneren, maar volgens mij was de internet seks dating net in opkomst. Ik had al redelijk snel contact met iemand, waarmee het klikte. We hebben dezelfde middag gebeld en 's avonds is hij bij mij thuis geweest en is ook blijven slapen. Ik zou het laatste niemand aanraden en ook zelf zou ik dit nooit (meer) doen. Ik heb me geen moment onveilig of onprettig gevoeld, maar thuis afspreken is wellicht niet het slimste om in dit geval te doen. Al met al was dit voor mij een zeer fijne ervaring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven