Wie helpt mij hier aan te wennen!?!?

13-03-2008 15:07 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik had al een paar keer op een ander topic gereageerd, maar open er nu een voor mezelf, om steun te krijgen ( hoop ik) en eventueel goede tips en om het topic van iemand anders niet te vervuilen met mijn eigen sores.

Verwijder in verband met mogelijke herkenning
tintin_au_meridien schreef op 09 juli 2008 @ 11:14:

Het is niet omdat je zelf geen behoefte hebt aan seks, dat je dit je partner (die daar wel behoefte aan heeft) moet ontzeggen?

Doe jij nooit iets enkel en alleen om je partner te plezieren (en dat hoeft helemaal niet alleen om seks te draaien)?
Tuurlijk kun je een ander wel eens plezieren, maar wat als seks je werkelijk tegenstaat? (Die indruk kreeg ik van de man van Beukenootje.) Moet het dan ook?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Verwijderd in verband met mogelijke herkenning
Hoera voor Beukenootje!

Ik hoop van harte voor je dat deze oplossing inderdaad voor beiden bevredigend is. Alleen al het idee dat je mag en kunt zonder je schuldig te voelen, is al veel waard. Dat gevoel zou ik toch ook hebben.

Maar het blijft natuurlijk sneu dat je dit niet met je eigen partner kunt beleven...
Eind goed al goed zeg maar?! Succes met vissen.
Clowns to the left of me..
Beukenootje zoekt een minnaar.
Wat fijn voor je Beukenootje. Ik ben blij voor je, geniet ervan wat het ook op je pad mag brengen :) .
Ik denk dat hele lekkere sex op haar pad komt.....
Krijg je tegenwoordig soms een glazen bol bij een abonnement cadeau in plaats van een vieb?? X-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven