Winterjassen schoonmaken

24-06-2026 16:32 31 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoihoi,

Ik heb een grote fetish voor het stofzuigen van winterjassen, en ik ben een beetje op zoek of mensen dit ook leuk vinden om te doen! Ik vind het leuk om elkaars ervaringen te delen, en gewoon een leuke chat te hebben. Niks meer eigenlijk!
madamzonderm schreef:
24-06-2026 20:52
bladblazer > stofzuiger
DeuxCents schreef:
24-06-2026 20:55
bladzuiger > bladblazer
madamzonderm schreef:
24-06-2026 21:32
stofblazer > bladzuiger

XD
Tjezus, wat vals
Maar hoe doe je dat dan ? Zo’n jas hangt toch meteen muurvast in die stofzuigermond ?
Sta je er dan op met een voet of zo om dat ding wat tegengewicht te geven ?
Hoe dan ?
Lila-Linda schreef:
24-06-2026 19:43
Ik had een buurman die zijn gras (geen kunstgras) stofzuigde. Dacht dat het niet raarder kon
Woonde je naast Rob Geus?
Edda schreef:
24-06-2026 18:19
Heb jij de winterjassen ook nog aan de kapstok hangen?
Ik wel, en ook van mijn man.
Ik zuig ze iedere dag even, en dan snuffel ik er aan, vooral zijn kragen.
Daar ga ik pas echt goed op.

Steeds wanneer hij ze wil wassen en in de kast boven wil hangen probeer ik hem af te leiden met iets.

Moet er niet aan denken dat ze weg zijn.

Ik heb meerdere stofzuigers, maar mijn Dyson is wel favoriet, het opvangbakje zet ik naast mijn bed.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Lady*Voldemort schreef:
24-06-2026 16:48
Ik werk bij een wasserij, en iedere keer als de lente aanbreekt en de mensen hun winterjassen in de was gooien is het bij ons weer een dolle boel!
Jaloers, jij hebt echt een top baan hoor, het zal nu wel rustiger zijn wat de winterjassen betreft.
Ik leef met je mee.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Ladylola2022 schreef:
26-06-2026 07:02
Jaloers, jij hebt echt een top baan hoor, het zal nu wel rustiger zijn wat de winterjassen betreft.
Ik leef met je mee.
Ja! Samen winterjassen zuigen en er nog voor betaald worden ook!

Maar waar is TO? TO zegt dat die wil chatten en er zijn veel geïnteresseerde forummers, maar TO kletst niet gezellig mee.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven