Womanizer, doe ik iets fout?

06-02-2019 19:17 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

ja ik heb speciaal voor deze vraag een account aangemaakt :').

Ik heb sinds kort de Womanizer Liberty in m'n bezit.
Na t lezen van vele recensies en gebruikersreviews was ik erg enthousiast en kon ik niet wachten m uit te proberen.

Wat een teleurstelling... Ik kwam niet eens in de buurt van een orgasme.
Nou kom ik niet heel gemakkelijk klaar, maar met m'n vingers en met bijv zo'n Wand lukt t me wel.

Vandaar de vraag: doe ik soms iets fout?
Zijn er hier meer dames die niet vanaf de eerste minuut vriendjes waren met de Womanizer?
Hebben jullie misschien tips over het plaatsen van dat ding?
Moet ik er stevig op drukken of juist heel licht?
Moet je echt je clit helemaal ontbloten en dat gaatje er recht op zetten zeg maar?
Als ik dan de lagere standen gebruik, voel ik vrij weinig, maar bij de hardere standen wordt t weer te gevoelig ofzo.

Ik snap er niks van.
Ben ik dan de enige vrouw die hier niet gillend en al dan niet spuitend van klaar komt? :(
Ik heb de goedkopere versie, de satisfyer, maar wat een genot!
Dus.. misschien die uitproberen? En ook lekker de tijd nemen om te kijken wat je lekker vind.
Ik heb afgelopen week toch maar eens de tijd genomen om mijn allernieuwste womanizer te gaan ontdekken, lag al weken in mijn nachtkastje en daar baalde ik flink van.
Ik dacht dat ie niet deed wat ie moest doen...stil zijn zonder aanraken...maar ik deed dus iets fout, hij doet t nu iig.

Ik kan melden dat ik toch wel om ben en ook met de allernieuwste womanizer blij ben, ik had al de Pro.
Wel heb ik het hoge opzetstukje nodig, de lage werkt echt niet.
Ik vind persoonlijk de autopilot wel heel erg lekker, helemaal als ik een filmpje kijkt en m tussen mijn benen klem o_o damn!
En een groot voordeel vind ik dat ie waterdicht is, hij kan dus lekker mee in bad en in de jacuzzi...lucky me!! :flirting:
Swinggirl schreef:
06-03-2019 15:29
Ik heb afgelopen week toch maar eens de tijd genomen om mijn allernieuwste womanizer te gaan ontdekken,
ik neem aan de inside-out?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
[quote=ouwewijsneus post_id=29564132 time=1549538418 user_id=352904]
Het blokkade probleem was hier ook (door medicijngebruik van mijn vrouw)
Op het dieptepunt van de ellende heb ik haar een magic wand met snoer en regelaar gekocht.

Bij mij lukte het niet met de womanizer, maar het is me wel gelukt met de satisfyer vandaag voor het eerst. Ik ben helemaal blij :cheer2:
Als klaarkomen zou lukken zonder vibrators zou ik helemaal happy zijn denk ik, maar dit is nog niet gelukt :(
Alle reacties Link kopieren
Mijn conclusie na de tip van de Magic wand .... afwisseling van womanizer en de wand.... 🤩 heel anders klaar komen en ook mn mannetje is intens verrast na de aankoop van de wand.. thanks voor de tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven