yasmin pil

05-12-2013 15:40 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik slik de yasmin pil en ben vergeten alles juist te plannen. Nu vroeg ik mij het volgende af. Ik moet nog 1,5 week slikken (tot 14 december) tot de stopweek. Eigenlijk wil ik niet ongesteld worden in de stopweek (de week van 16 december) en zit er aan te denken om dus de stopweek over te slaan. Normaal neem ik na een strip (3 weken) wel een stopweek. Is de kans erg groot op een doorbraakbloeding. Ik wil eigenlijk dus niet ongesteld worden in de week van de 16e en 6 januari, dus lijkt mij er niet veel anders op te zitten dan 2 keer de stopweek over te slaan. Of is het mogelijk om de pil dus 4 weken te slikken en dan een stopweek in te lassen? Ik zie mijn vriend erg weinig dus zou het fijn zijn dat wanneer ik hem zie, geen 'nee' hoef te zeggen...

Bedankt!
Gewoon door slikken en de strip afmaken en dan een stopweek inlassen.

Tja kans op doorbraakbloeding is er altijd. Maar als je hem al nooit door slikt zal het niet zo snel gebeuren.

Bij mij kwam er altijd pas na 8 maanden ongeveer een keer een doorbraakbloeding.
Ik heb wel wat sneller last van doorbraakbloedingen. Je kunt nadat je 1 strip hebt geslikt gewoon op elk gewenst moment stoppen, ook halverwege een strip.
Dankje !
Je lunt doorslikken zolang je wil. Doe ik ook altijd. Vaak krijg ik doorbraakbloedingen na 4 strips ofzo.

Je moet altijd tenminste 1 strip slikken, daarna maakt het niet uit wanneer je stopt, mag ook halverwege een strip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven