Zoektocht casual seks

26-10-2021 17:25 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben wellicht meegelezen in mijn vorige topic. Ik heb oprecht veel aan de reacties gehad en daarom hierbij opnieuw iets wat ik eens zou willen voorleggen:

Sinds een paar dagen is bij mij het plan opgekomen om een tijdje vrijblijvend te gaan daten. M.a.w: fijne seks zonder gedoe eromheen. Me daarom aangemeld voor second love (leek me ivm privacy/ discretie wat fijner dan tinder e.d)

Na een halve dag een inbox die op ontploffen staat. Terwijl ik summiere info en niet eens een foto heb geplaatst. Leuke en minder inhoudelijke berichten ontvangen, maar vooral veel zonder foto en allerlei exotische usernames en vage omschrijvingen. Ook veel zelfde type reacties: De ‘ik ben eigen baas en heel flexibel qua mogelijkheden’ en de ‘ik ben masseur en weet hoe ik vrouwen kan verwennen’ (beide echt al 10+ x!!!)

Hoe scheid je hierin het kaf van het koren? Op welke zaken zou ik moeten letten? Wat is gebruikelijk? Is het raar dat ik ook de inhoud/ betrouwbaarheid belangrijk vind om fijn met iemand te kunnen seksen? (zonder dat het dan meteen relatiemateriaal moet zijn)

Wie heeft ervaring/ tips en wil hier wat delen?

(Ik weet dat casual seks niet iedereens voorkeur heeft, maar naar de “waarom geef je jezelf zo makkelijk weg?”-discussie ben ik niet direct op zoek)
Mogen we wel een discussie starten over neuken met bezette mannen?
Alle reacties Link kopieren
Open een topic zou ik zeggen, safrat
Alle reacties Link kopieren
Geen foto : exit.
Niet vooraf willen cammen : opzouten.

Dan houd je er nog maar een paar over, denk ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Oneliners gingen bij mij de kliko in en standaard mailtjes ook (die pik je er zo uit, diegene heeft je profiel niet gelezen).

Als ik terugmailde en er kwamen alleen maar antwoorden op mijn vragen (nooit een tegenvraag) dan was ik ook klaar, zo iemand is niet geinteresseerd in mij als persoon.

Geleuter over massages enzo, daar had ik helemaal niks mee al moet ik wel eerlijk zetten dat ik een keer een waan-zin-nige masseur heb getroffen maar hij had het in zijn profiel heel leuk en origineel omschreven.

En verder veel selectie op uiterlijk. Wij vrouwen hebben de keuze dus waarom zouden we niet voor een mooie vent gaan?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er even van uit dat je een vrouw bent?

Als vrouw op zoek naar casual seks heb je het voor het uitkiezen. Je mag en moet dus kritisch zijn. Ontploffende mailboxen als je nieuw op een site staat zijn me niet onbekend. Ik heb een tijdje als single vrouw in de swingerswereld vertoefd. Via sdc.com. Nadat ik eenmaal een beetje door had wat ik (wel en niet) zocht en me realiseerde hoe gewild je bent als single vrouw, heb ik me hier prima vermaakt.

Mijn strategie: een heel duidelijk profiel van mezelf, inclusief wat ik wel en wat ik niet zocht (en dus ook met eisen als: geen foto=geen reactie, mannen zonder 'recensies' date ik niet.) Dit zorgt al voor een stuk minder reacties en berichtjes van mannen die niet aan 'de eisen' voldeden maar toch reageerden belandden zonder pardon in de prullenbak.

Mijn ervaring? De leukste mannen vond ik zelf door goed te zoeken op de site.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zelf de kroeg sneller gaan, veel aanbod en kaf sneller van het koren
Ik vind het belangrijk dat uit een bericht blijkt dat iemand mijn profiel heeft gelezen en reageert op wat daar staat. Van die copy paste berichten gaan bij mij meteen naar de prullenbak.
Het lijkt me een pittige klus om dat aanbod door te worstelen.

Al die mannen daar zien eindelijk weer vers nieuw aanbod en duiken er massaal op af! "Misschien lukt het me bij deze wel!"

Niet heel aantrekkelijk...

Ik val in real life op de ' stille wateren met diepe gronden' , en die hebben op zo'n site vast moeite om tussen de mooipraters op te vallen. Ik zou me ergeren aan alle cliché's, mooipraat en glibberige oneliners.

Ik denk dat ik liever zelf zou gaan zoeken naar een fijn profiel en mijn inbox zou negeren.
Zodra je een berichtje wilt sturen naar een leukerd, en hij had jou al een berichtje gestuurd, dan zie je dat gauw genoeg.
Overal beleefd op reageren lijkt me ondoenlijk.


(Eigenlijk is dit gewoon een tvp om mee te lezen, want ik verwacht wel dat je over elke leuke spannende date een post maakt hier. Ik lees graag mee!!)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen 1 geile lekkere vent op secondlove kunnen vinden..
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Belangrijkste: als ze een fatsoenlijk gesprek kunnen aanknopen, zonder dat het direct over seks moet gaan. Ik zit weliswaar aan de andere kant van het scherm, maar ik denk dat het alsnog vergelijkbaar is.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar, heb een kik profiel en daar ontploft ook direct je mailbox als je een vrouw bent.
Direct verwijderd worden; openingsposten die bestaan uit dickpicks of de vraag “neuken?”, vervolgens alles wat meer dan tien jaar ouder is dan ik, alles wat meer woorden verkeerd spelt dan goed, ik wil eerst een beetje gezellig kunnen kletsen, opgeilen ect. dus het moet wel een beetje leesbaar zijn.
Hetgeen wat overblijft begin ik mee te kletsen en dan afhankelijk van hoe gezellig het is, merk je al snel of je redelijk op één lijn zit en zo niet, hop delete.
Als vrouw zijnde heb je het op dat soort sites echt voor het uitkiezen, dus alles wat niet bevalt, hop eruit.
Alle reacties Link kopieren
@koffiepot: Er waren een paar reageerders die vroegen verder te kletsen op kik. Wat is het precies?
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
26-10-2021 19:07
Ik heb nog geen 1 geile lekkere vent op secondlove kunnen vinden..
Dat snap ik.

De enige écht lekkere geile vent heb ik ingepikt.
...
Alle reacties Link kopieren
Hoedan schreef:
26-10-2021 19:18
@koffiepot: Er waren een paar reageerders die vroegen verder te kletsen op kik. Wat is het precies?
Een soort anonieme whatsapp die niet met een nummer werkt maar met een gebruikersnaam. Wordt ook vaak gebruikt door vreemdgangers.

Hoe je via kik date, geen idee. Het schijnt dat je jezelf ergens kenbaar kunt maken ofzo.
...
De echt lekkere kerels met afgetrainde lichamen zijn zeldzaam op zo'n site. Die hebben irl genoeg game. Mijn ervaring op secondlove is dat er vooral heel veel seksueel gefrustreerde en getrouwde mannen met dad bods op zitten. En als je je dan als vrouw blootstelt aan de gevaren van casual seks, dan wel graag met een lekkere vent ajb.
Alle reacties Link kopieren
Ik val niet op afgetrainde wasbordjes.

Wat nu?
...
Alle reacties Link kopieren
Hoedan schreef:
26-10-2021 19:18
@koffiepot: Er waren een paar reageerders die vroegen verder te kletsen op kik. Wat is het precies?
Kik is een soort whatsapp, maar dan zonder telefoonnummers. Je vindt elkaar op basis van nickname.
Maar je kunt op kik ook deel nemen aan chatgroepen, er zijn groepen die heel casual kletsen zijn, maar ook die gericht zijn op het vinden van (seks)dates (in bepaalde regio’s).
Dan heb je ze voor het uitkiezen 😂
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
26-10-2021 19:21
Een soort anonieme whatsapp die niet met een nummer werkt maar met een gebruikersnaam. Wordt ook vaak gebruikt door vreemdgangers.

Hoe je via kik date, geen idee. Het schijnt dat je jezelf ergens kenbaar kunt maken ofzo.
Je hebt groepen die gericht zijn op daten, op trio’s, ect. op kik. En als je meechat in die groepen kunnen andere mensen je privé berichten sturen, dan heb je zo dates te pakken als je interesse hebt.
Alle reacties Link kopieren
NalanS schreef:
26-10-2021 19:24
Dan heb je ze voor het uitkiezen 😂
Precies! ;-D
...
Alle reacties Link kopieren
Koffiepot schreef:
26-10-2021 19:25
Je hebt groepen die gericht zijn op daten, op trio’s, ect. op kik. En als je meechat in die groepen kunnen andere mensen je privé berichten sturen, dan heb je zo dates te pakken als je interesse hebt.
Ah zo. Ik heb wel geKIKt maar deze functie ken ik niet. Is dat niet heel onoverzichtelijk, zo'n groepschat met allemaal mensen die het leuke/lekkere in elkaar proberen te vinden? Of haat en nijd omdat Sandra er nét met Jeroen vandoor schiet terwijl jij je oog op Jeroen had laten vallen?
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
26-10-2021 19:27
Ah zo. Ik heb wel geKIKt maar deze functie ken ik niet. Is dat niet heel onoverzichtelijk, zo'n groepschat met allemaal mensen die het leuke/lekkere in elkaar proberen te vinden? Of haat en nijd omdat Sandra er nét met Jeroen vandoor schiet terwijl jij je oog op Jeroen had laten vallen?
Nee dat niet, in de groepen zijn de gesprekken heel algemeen, wel soms met een spannend randje. En als je iemand wellicht interessant vindt of buiten de groep om wil spreken stuur je die een privé bericht, ziet de rest van de groep niet, dus geen haat/nijd.
Alle reacties Link kopieren
Je mag best kritisch zijn. Ik vond het altijd belangrijk dat iemand wel enige intelligentie en humor had. Dat maakte het een stuk leuker. Ook zocht ik fwb’s die single waren, met wie ik ook wat anders leuks kon doen zoals op een terrasje zitten of naar het strand, en die vooraf even wilden bellen en gewoon een neutrale date wilden in een cafeetje. Op die date bekeek ik dan wel of iemand leuk genoeg was als scharrel.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
26-10-2021 19:18
Dat snap ik.

De enige écht lekkere geile vent heb ik ingepikt.

Damn you woman!
I wanna live my life with the volume full!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven