Zorgen grote dildo

09-05-2021 19:26 77 berichten
Goedenavond,

Ik lees wel eens mee op dit forum, maar nooit de behoefte gehad om te reageren of zelf een account aan te maken. Nu zit ik echter zelf met een prangende vraag, dus toch maar een account gemaakt.

Mijn vriend vind het enorm opwindend om bij mij als vrouw steeds grotere dildo’s naar binnen te brengen. Ik maak me zorgen over of het niet teveel uit kan rekken daar beneden. Ben als de dood dat ik op een gegeven moment niet meer kan genieten van ‘normale’ seks.
Nu zijn we begonnen met een volgend formaat en heb het gevoel dat het niet eens past. Dat het tegen het bot komt aan beide kanten zal ik maar zeggen.

Eigenlijk heb ik dus twee vragen:
1. Kan je vagina door gebruik van grote dildo’s te veel uitrekken?
2. Kan het zo zijn dat het gewoon niet past afhankelijk van je lichaamsbouw of is het een kwestie van doorzetten?

Google is your best friend... ja in dezen niet. Ik kan er geen zinnig antwoord op vinden.
Alle reacties Link kopieren
Als het niet rekt dan scheurt het wel. No worries!
Alle reacties Link kopieren
Er kan een kindje door heen, dus dat zal wel meevallen.

Maar je schrijft zo expliciet dat het je vriend opwindt. Vind je het zelf ook wel fijn? Het hoeft niet hè? Als jij het genoeg vind qua grote moet het ook goed zijn.
Alle reacties Link kopieren
groenebroek schreef:
10-05-2021 09:36
Er kan een kindje door heen, dus dat zal wel meevallen.

Maar je schrijft zo expliciet dat het je vriend opwindt. Vind je het zelf ook wel fijn? Het hoeft niet hè? Als jij het genoeg vind qua grote moet het ook goed zijn.
Er kan een kindje door heen zeg je , maar wel na een ( pijnlijke) ontsluiting toch ? ga je die ook opwekken voor het inbrengen van die dildo ?
Alle reacties Link kopieren
Er kan een kindje doorheen...
Komen ze weer, die opmerkingen.
Tijdens je zwangerschap, m.n. vlak voor je bevalling wordt je bekken wijder. Daardoor past dat kindje.

Een vagina gaat doorgaans terug naar de normale stand, ook na sex of penetratie met een groot formaat.
Je kunt altijd bekkenbodemspieroefeningen doen om wat in shape te blijven.

Ik denk dat als je het bot raakt (aan beide kanten) dat, dat het maximale is.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Een vagina kan inscheuren ja. Maar dit formaat klinkt als jouw max en daar dient hij zich aan te houden, ongeacht het soort relatie dat jullie hebben. Zijn fetish zouden niet jouw zorgen moeten zijn.

Tenzij de mindfuck hierachter je opwindt maar dan maak je geen topic aan lijkt me.
berenliefde wijzigde dit bericht op 10-05-2021 17:26
0.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Alles tot aan een amsterdammetje zou te doen moeten zijn. Verder gaan dan dat zou ik zeker niet aanbevelen.
Alle reacties Link kopieren
Je vriend wil dat, maar wil jij dat ook? Of doe je dit alleen om hem te pleasen? Zo komt het wel over namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ooit heb ik eens een scharrel gehad die daat ook enorm op kickte. Die had een hele la met dildo's in uiteenlopende maten om het een en ander op te rekken. Ik ben daar toen niet in mee gegaan omdat het niet klonk als mijn ding en vond zijn focus op het fenomeen een beetje een afknapper ervoer. Pas op dat jouw welzijn niet ondergeschikt wordt aan zijn fetish.

Dan puur praktisch, als je met beleid en veel glijmiddel bezig gaat, en zelf ook echt opgewonden bent, dan scheur je niet zo snel in. Maar teveel en te grof gedoe daar kan je huid en je slijmvliezen wel enorm irriteren, wat de kans op schimmelinfecties vergroot. Not fun. Needless to say; gebruik hele goede toycleaner.
groenebroek schreef:
10-05-2021 09:36
Er kan een kindje door heen, dus dat zal wel meevallen.

Maar je schrijft zo expliciet dat het je vriend opwindt. Vind je het zelf ook wel fijn? Het hoeft niet hè? Als jij het genoeg vind qua grote moet het ook goed zijn.
Nou, als een sexuele handeling net zo fijn is als een bevalling dan hoef ik niet meer hoor.
Niet dat ik ooit bevallen ben, maar het lijkt mij nou niet echt iets om te doen als er geen kind in je zit dat er echt uit moet.
En veel vrouwen moeten na een bevalling gehecht worden, dus zo onschuldig en makkelijk is dat ook niet.

Verder ben ik het wel met je eens, als het naar aanvoelt of TO vind het eng, dan hoeft het natuurlijk helemaal niet.
Het klinkt alsof de volgende stap gewoon teveel is.
En misschien veranderd dat nog, en misschien niet, dat zou dan ook goed moeten zijn.
De grote vraag die jij je moet stellen is of jij het nog wel wil. Want ik heb het gevoel dat jij er helemaal geen trek in hebt en dan lijkt mij dat je dat gewoon moet aangeven.
Alle reacties Link kopieren
Je kan gewoon nee zeggen hè?
[ Excuus, fout bij tekst weghalen...]

Als jij het gevoel hebt dat het niet past, waarom doen jullie dat dan? Wat je zegt, hij vindt het spannend. Dat dit gebeurt is en dat er nog steeds gekeken wordt naar groter kan niet eens jouw idee zijn. Ik vraag me af hoe je relatie is dat hij hier zo over jouw grenzen gaat.
anoniem_6491451405f4b wijzigde dit bericht op 10-05-2021 19:26
53.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Over hoe groot hebben we het dan precies? Ik zie nu iets voor me met een doorsnee van 10 cm, maar dat zal wel niet.
En wat mag jij bij hem doen?
VANTA schreef:
10-05-2021 18:28
En wat mag jij bij hem doen?
:-D steeds dikkere dildo in zijn kont!? :idee:
Alle reacties Link kopieren
En na deze komt ie met een nog grotere?

Ik denk dat je echt een keer nee moet gaan zeggen. Het klinkt totaal niet alsof jij er zin in hebt eigenlijk.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Dat hele steeds-een-grotere-dildo-verhaal, is dat tweerichtingsverkeer? Zo nee, dan zou ik daar toch eens een vergadering over inplannen.
Alle reacties Link kopieren
Er kan een kind doorheen.....ik kan me zo voorstellen dat de mensen die dit zeggen zelf geen kind hebben. Of in ieder geval nog wel een extra lesje vrouwelijke anatomie kunnen gebruiken.
Maar goed, even kort dan: nee, in normale staat of staat van sexuele opwinding kan er géén kind doorheen. Na urenlange weeën, verweking van de baarmoedermond en zo'n tien centimeter ontsluiting, dán kan er een kind doorheen.
Ik neem aan dat dat niet is waar de partner van to naartoe wil werken.

Maar verder eens met de meesten: je lijkt er (voor mij begrijpelijk) niet zo veel zin in te hebben. Niet doen dan, het is geen verplichting.
Dankjewel voor de reacties!

Het is inderdaad niet een behoefte die zozeer vanuit mij komt. Echter, als het niet schadelijk is voor mijn lichaam, dan heb ik er ook niet perse iets op tegen. Maar daar twijfel ik dus aan.

Dat er een baby doorheen past stelt me niet echt gerust. Ik denk dat het voor je lichaam niet te vergelijken is, een bevalling of seksueel genot, en als ik sommige verhalen hoor en lees van vrouwen die bevallen zijn, dan valt de schade daar beneden ook lang niet altijd mee.

De vorige van 6,5 cm ging nog wel, maar de nieuwste heeft een diameter van 8 cm. Deze komt aan beide kanten tegen het bot, waardoor ik het gevoel heb dat het niet past.

Klingklokje, volgens mij is mijn partner jouw ex-scharrel haha. Nee grapje! Ik weet niet hoe ik gereageerd zou hebben als ik zo’n la in het begin had aangetroffen. We zijn elkaars eersten en de verzameling is gedurende de afgelopen jaren uitgebreid.

Lees ook veel de vraag of ik het zelf eigenlijk wel wil. Terechte opmerking. Waarschijnlijk is de de beste raadgever toch mijn eigen gevoel en luisteren naar mijn eigen lichaam.
Alle reacties Link kopieren
Ga bij jezelf eens te rade of je dit uberhaupt wel wil.

Je vagina rekt niet uit door gebruik van dildo's, maar er zit wel degelijk een maximum aan hoeveel cm erin kan, bij wijze van spreken.
Alle reacties Link kopieren
Bloempje schreef:
11-05-2021 00:32
Dankjewel voor de reacties!

Het is inderdaad niet een behoefte die zozeer vanuit mij komt. Echter, als het niet schadelijk is voor mijn lichaam, dan heb ik er ook niet perse iets op tegen. Maar daar twijfel ik dus aan.

Dat er een baby doorheen past stelt me niet echt gerust. Ik denk dat het voor je lichaam niet te vergelijken is, een bevalling of seksueel genot, en als ik sommige verhalen hoor en lees van vrouwen die bevallen zijn, dan valt de schade daar beneden ook lang niet altijd mee.

De vorige van 6,5 cm ging nog wel, maar de nieuwste heeft een diameter van 8 cm. Deze komt aan beide kanten tegen het bot, waardoor ik het gevoel heb dat het niet past.

Klingklokje, volgens mij is mijn partner jouw ex-scharrel haha. Nee grapje! Ik weet niet hoe ik gereageerd zou hebben als ik zo’n la in het begin had aangetroffen. We zijn elkaars eersten en de verzameling is gedurende de afgelopen jaren uitgebreid.

Lees ook veel de vraag of ik het zelf eigenlijk wel wil. Terechte opmerking. Waarschijnlijk is de de beste raadgever toch mijn eigen gevoel en luisteren naar mijn eigen lichaam.
Inderdaad, luisteren naar je lichaam en 8 cm is ook echt veel! Ik lees aan alle kanten twijfel, hou je er rekening mee dat dit ook psychisch schade kan acherlaten? Lees, informeer en vraag heel veel na bij ervaringsdeskundigen en realiseer dan ook dat jij weer heel anders kan reageren. Is hij op de hoogte hoe je je nu voelt? Kan je daar goed over praten? Misschien is er een andere route die jullie beiden past, andere soorten dildos of seksspeeltjes die erin kunnen. Blijf praten en ga vooral geen grenzen over
Alle reacties Link kopieren
Ik merk wel dat ik steeds meer wende aan ‘groot’ en iets kleiners eerder tegenviel, maar dat zal per persoon verschillen.

Je klinkt niet alsof je dit zelf echt ziet zitten... Hopelijk doe je alleen iets als je dat zelf ook écht wil en fijn vindt..
SjaanRoeispaan schreef:
10-05-2021 21:54
Dat hele steeds-een-grotere-dildo-verhaal, is dat tweerichtingsverkeer?
Natuurlijk is het tweerichtingsverkeer. Je moet de kleinere dildo er wel eerst uithalen…
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
11-05-2021 09:42
Natuurlijk is het tweerichtingsverkeer. Je moet de kleinere dildo er wel eerst uithalen…
:lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven