Seks
alle pijlers
Zwangere vrouw aantrekkelijk??
donderdag 13 maart 2008 om 09:11
Ik vroeg me eens af.. Laatst op mijn werk met een paar mannen aan het praten over hoogzwangere vrouwen.. En of ze dan wel of niet aantrekkelijk zijn..
Nou hun vonden van niet ze werden er niet bepaald opgewonden van.. Ik zelf vind ook dat je dan op je onvoordeligst uit ziet en vind er ook niks aan.. Of hetzelfde een vrouw die aan het bevallen is pffff sorry maar ziet er vaak niet uit.. Ik kan me indenken dat er mannen zijn die na het zien van zijn vrouw die een baby net uitgeperst heeft voorlopig geen zin in sex meer heeft...
Ben ik de enigste die zo denkt of hoe denken jullie hierover!
Nou hun vonden van niet ze werden er niet bepaald opgewonden van.. Ik zelf vind ook dat je dan op je onvoordeligst uit ziet en vind er ook niks aan.. Of hetzelfde een vrouw die aan het bevallen is pffff sorry maar ziet er vaak niet uit.. Ik kan me indenken dat er mannen zijn die na het zien van zijn vrouw die een baby net uitgeperst heeft voorlopig geen zin in sex meer heeft...
Ben ik de enigste die zo denkt of hoe denken jullie hierover!
donderdag 13 maart 2008 om 11:59
Familie wilde wel vaak aan mijn buik zitten, maar dat mocht ook wel, andersom heb ik dat ook wel eens gedaan toen mijn nichtje zwanger was (iets meer dan een jaar voor ik zwanger werd).
Vreemden voelden niet aan mijn buik, maakten wel opmerkingen als 'nou nou, dat duurt vast niet lang meer'.
Vieze blikken heb ik niet gehad, meestal waren mensen wel vriendelijk, boden hun zitplek aan in de bus en zo.
Vreemden voelden niet aan mijn buik, maakten wel opmerkingen als 'nou nou, dat duurt vast niet lang meer'.
Vieze blikken heb ik niet gehad, meestal waren mensen wel vriendelijk, boden hun zitplek aan in de bus en zo.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
donderdag 13 maart 2008 om 12:07
Collega's vind ik ook niet kunnen, nee. Ik vond het wel altijd heel leuk als mijn kleine nichtjes gingen voelen, drie van die kinderhandjes op mijn buik. Mijn oudste kleine nichtje zei dan altijd dat ze de baby voelde schoppen, wat dan meestal niet zo was, maar ik liet haar altijd maar in de waan.
Don't waste your time on jealousy,
donderdag 13 maart 2008 om 12:13
Ik vind zwangere vrouwen erg mooi om te zien, maar sexy en opwindend vind ik een ander verhaal.
Zoals al vele malen aangehaald: waarom zou je er op zo'n manier naar moeten kijken?
En al helemaal tijdens de bevalling, ik mag toch hopen dat de meerderheid van de mensen minder oppervlakkig is dan dat.
Susan: ben jij dezelfde Susan als op het Yesforum?
Zoals al vele malen aangehaald: waarom zou je er op zo'n manier naar moeten kijken?
En al helemaal tijdens de bevalling, ik mag toch hopen dat de meerderheid van de mensen minder oppervlakkig is dan dat.
Susan: ben jij dezelfde Susan als op het Yesforum?
donderdag 13 maart 2008 om 12:23
Ik kom er eigenlijk niet meer, maar ben Girl in love.
Mijn nickname is een beetje stom hier , wilde eigenlijk een andere die al bezet was.
Toen ik een tijd geleden op Yes keek, las ik dat je zwanger was.
Ik wilde nog reageren op een topic waar jij meeschreef, maar kon het niet vinden.
Gefeliciteerd dus nog met de geboorte van je zoon!
Hoe gaat het met hem, en met jou?
(Sorry voor de offtopic)
Mijn nickname is een beetje stom hier , wilde eigenlijk een andere die al bezet was.
Toen ik een tijd geleden op Yes keek, las ik dat je zwanger was.
Ik wilde nog reageren op een topic waar jij meeschreef, maar kon het niet vinden.
Gefeliciteerd dus nog met de geboorte van je zoon!
Hoe gaat het met hem, en met jou?
(Sorry voor de offtopic)
donderdag 13 maart 2008 om 13:00
donderdag 13 maart 2008 om 13:08
Ik was net 19 en heel erg bang toen ik beviel.. Hartstikke misselijk de hele dag en schaamde me dood daarvoor.. Urenlang persweeen gehad met maar 1cm ontsluiting een bevalling die oneindig leek te duren, kortom een niet leuke bevalling.. Wel meteen verliefd op mijn kleine mannetje maar voor mij hoefde het niet meer..
donderdag 13 maart 2008 om 13:10
Het lijkt mij erg vermoeiend en in mijn ogen ben je erg onzeker als je denkt dat de liefde en de zin om met je te vrijen afhangt of je twee tellen geleden aantrekkelijk was .
Zin om met mij te vrijen hangt bij mijn partner niet af van mijn kleding , make -up of welke handeling ik daarvoor gedaan heb ( teennagels knippen oid ) .... dat gaat allemaal wat dieper dan dat .
Zin om met mij te vrijen hangt bij mijn partner niet af van mijn kleding , make -up of welke handeling ik daarvoor gedaan heb ( teennagels knippen oid ) .... dat gaat allemaal wat dieper dan dat .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 13 maart 2008 om 13:13
Persoonlijk vind ik zwangere vrouwen erg mooi. Niet sexy, maar mooi.
ik had ooit een collega wiens man haar vreselijk lelijk vond tijdens de zwangerschap. toen heb ik hem tijdens een feestje fijntjes gezegd dat het wel ZIJN kind was, wat daarin zat.
hij was ff stil. dáár had ie nog niet aan gedacht.
overigens bedonderde hij haar wel hoor , tijdens de zwangerschap en erna. want ja.. ze was nu moeder hè.. en daar heb je geen sex mee...
ze zijn gescheiden.
Meiroosjeman vind zwangere vrouwen ook prachtig. gewoon, omdat ze een kindje dragen. een van de mooiste dingen die een mens kan overkomen. Ik geloof wel dat hij tot de categorie mannen behoort die heel voorzichtig met mij geweest zou zijn tijdens een zwangerschap, qua intimiteit. maar meer omdat je dan zo kostbaar bent, (een soort van op-een-voetstuk-plaatsen-)dan dat het niet aantrekkelijk zou zijn.
ik had ooit een collega wiens man haar vreselijk lelijk vond tijdens de zwangerschap. toen heb ik hem tijdens een feestje fijntjes gezegd dat het wel ZIJN kind was, wat daarin zat.
hij was ff stil. dáár had ie nog niet aan gedacht.
overigens bedonderde hij haar wel hoor , tijdens de zwangerschap en erna. want ja.. ze was nu moeder hè.. en daar heb je geen sex mee...
ze zijn gescheiden.
Meiroosjeman vind zwangere vrouwen ook prachtig. gewoon, omdat ze een kindje dragen. een van de mooiste dingen die een mens kan overkomen. Ik geloof wel dat hij tot de categorie mannen behoort die heel voorzichtig met mij geweest zou zijn tijdens een zwangerschap, qua intimiteit. maar meer omdat je dan zo kostbaar bent, (een soort van op-een-voetstuk-plaatsen-)dan dat het niet aantrekkelijk zou zijn.
donderdag 13 maart 2008 om 13:14
Zoals ik al eerder zei mijn mening kan te maken hebben dat ik hel allemaal niet als leuk heb ervaren...
Mijn huidige partner maakt het niks uit of ik wel of niet ben opgemaakt en als ik in mijn pyama in huis rond loopt nou zelfs dan ben ik niet veilig voor hem.. Misschien als ik nogeens zwanger zou zijn zie ik alles wel heel anders..
Mijn huidige partner maakt het niks uit of ik wel of niet ben opgemaakt en als ik in mijn pyama in huis rond loopt nou zelfs dan ben ik niet veilig voor hem.. Misschien als ik nogeens zwanger zou zijn zie ik alles wel heel anders..
donderdag 13 maart 2008 om 13:19
Ja, die poep was het ergste. Zelfs de knip, inwendige hechtingen, cup van de Vacuumpopm die naar binnen werd gefrot en die bloederige placenta die er daarna ook nog eens uitkwam vielen daarbij in het niets.
Mijn man heeft ook een steeds terugkomende nachtmerrie. Ligt er in plaats van mijn zoontje een drol in het ledikantje te slapen!