Seks
alle pijlers
Zwangere vrouw aantrekkelijk??
donderdag 13 maart 2008 om 09:11
Ik vroeg me eens af.. Laatst op mijn werk met een paar mannen aan het praten over hoogzwangere vrouwen.. En of ze dan wel of niet aantrekkelijk zijn..
Nou hun vonden van niet ze werden er niet bepaald opgewonden van.. Ik zelf vind ook dat je dan op je onvoordeligst uit ziet en vind er ook niks aan.. Of hetzelfde een vrouw die aan het bevallen is pffff sorry maar ziet er vaak niet uit.. Ik kan me indenken dat er mannen zijn die na het zien van zijn vrouw die een baby net uitgeperst heeft voorlopig geen zin in sex meer heeft...
Ben ik de enigste die zo denkt of hoe denken jullie hierover!
Nou hun vonden van niet ze werden er niet bepaald opgewonden van.. Ik zelf vind ook dat je dan op je onvoordeligst uit ziet en vind er ook niks aan.. Of hetzelfde een vrouw die aan het bevallen is pffff sorry maar ziet er vaak niet uit.. Ik kan me indenken dat er mannen zijn die na het zien van zijn vrouw die een baby net uitgeperst heeft voorlopig geen zin in sex meer heeft...
Ben ik de enigste die zo denkt of hoe denken jullie hierover!
donderdag 13 maart 2008 om 10:43
BGB ik denk dat het mss te maken heeft met mijn ervaring van het zwanger zijn.. Ik ben toen heel veel aangekomen en daarna is er niet veel meer vanaf gegaan.. Vind zelf volslanke vrouwen ook niet mooi maar zelf ben ik er ook 1.. En mochten mijn vriend en ik ooit eens een kind willen dan wordt het dikker worden voor mij iets wat ik moet leren te accepteren..
donderdag 13 maart 2008 om 10:50
donderdag 13 maart 2008 om 10:56
Ik heb een man die zwangere buiken echt vreselijk vindt en ja ook die van mij....was voor mij geen rede om hem aan de dijk te zetten.
Niet iedereen vind hetzelfde mooi toch?
Hij vindt zelfs dat het zwangere vrouwen verboden moet worden om zich buiten te begeven.
Iedereen heeft recht op een mening....
Hij vond mij wel mooi maar niet mijn zwangere buik...ik moest hem zelfs onder enige dwang laten voelen als ons kindje schopte..zo erg vondt hij dat....
het is goed gekomen hoor , kan me geen betere vader wensen voor mn kinderen...
Niet iedereen vind hetzelfde mooi toch?
Hij vindt zelfs dat het zwangere vrouwen verboden moet worden om zich buiten te begeven.
Iedereen heeft recht op een mening....
Hij vond mij wel mooi maar niet mijn zwangere buik...ik moest hem zelfs onder enige dwang laten voelen als ons kindje schopte..zo erg vondt hij dat....
het is goed gekomen hoor , kan me geen betere vader wensen voor mn kinderen...
donderdag 13 maart 2008 om 10:57
Ik ben het eens met fleurtje, ik vind het ook lomp om zoiets uit te spreken.
Wat betreft die reportage in de Esta, ik vraag me af of zij wist dat hij zoiets over haar zou gaan zeggen. Het lijkt me nog veel vervelender als half Nederland in een tijdschrift moet lezen dat je man jou zwanger niet mooi meer vindt.
Wat betreft die reportage in de Esta, ik vraag me af of zij wist dat hij zoiets over haar zou gaan zeggen. Het lijkt me nog veel vervelender als half Nederland in een tijdschrift moet lezen dat je man jou zwanger niet mooi meer vindt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
donderdag 13 maart 2008 om 10:58
donderdag 13 maart 2008 om 11:02
donderdag 13 maart 2008 om 11:04
Ook dat inderdaad. Als je jezelf al over een drempel moet zetten om überhaupt aan de buik te voelen, om je eigen kind te voelen schoppen... pff, get a grip.
Ik vind het ook een nare mentaliteit, en ik vind het ook vreemd als je niet in staat bent een zwangere vrouw met andere ogen te bekijken dan een niet-zwangere vrouw, en te beoordelen naar andere maatstaven, helemaal als het je éigen zwangere vrouw betreft.
Don't waste your time on jealousy,
donderdag 13 maart 2008 om 11:20
Sja, volgens mij haal je sexy en aantrekkelijk door elkaar!
Het commentaar van ......een man krijgt toch geen stijve van het zien van een zwanger vrouw.....
I should hope not....
En ook hoop ik dat ze niet de hele dag met een stijve pik lopen omdat er wel sexy (lees niet zwangere vrouwen) om hen heen lopen. Het zal misschien wel eens gebeuren, ja.
Als je echt denkt dat mensen alleen maar sex hebben met elkaar omdat die ander zo mooi en sexy is.....er zijn mensen van in de 70 en 80 die het nog doen hoor!
Het commentaar van ......een man krijgt toch geen stijve van het zien van een zwanger vrouw.....
I should hope not....
En ook hoop ik dat ze niet de hele dag met een stijve pik lopen omdat er wel sexy (lees niet zwangere vrouwen) om hen heen lopen. Het zal misschien wel eens gebeuren, ja.
Als je echt denkt dat mensen alleen maar sex hebben met elkaar omdat die ander zo mooi en sexy is.....er zijn mensen van in de 70 en 80 die het nog doen hoor!
donderdag 13 maart 2008 om 11:26
Jolantje, vind je het belangrijk dat vrouwen aantrekkelijk zijn tijdens de bevalling? Ik vind het zo'n rare zin in je openingspost;
Of hetzelfde een vrouw die aan het bevallen is pffff sorry maar ziet er vaak niet uit..
Ben je daar ook mee bezig als je aan het poepen bent? Of een sappige sinasappel zit te eten? Er zijn momenten in het leven dat het geen donder uitmaakt hoe je er uit ziet.
Wat een onzin dat mannen even geen zin in seks zouden hebben, dat is toch ook gewoon even niet aan de orde?
Mijn man was supertrots en vol respect na mijn bevalling.
Of hetzelfde een vrouw die aan het bevallen is pffff sorry maar ziet er vaak niet uit..
Ben je daar ook mee bezig als je aan het poepen bent? Of een sappige sinasappel zit te eten? Er zijn momenten in het leven dat het geen donder uitmaakt hoe je er uit ziet.
Wat een onzin dat mannen even geen zin in seks zouden hebben, dat is toch ook gewoon even niet aan de orde?
Mijn man was supertrots en vol respect na mijn bevalling.
donderdag 13 maart 2008 om 11:34
donderdag 13 maart 2008 om 11:45
Waarom zou een hoogzwangere vrouw aantrekkelijk moeten zijn dan? Wat heeft het voor zin je af te vragen of hoogzwangere vrouwen aantrekkelijk zijn. Ik bedoel, het broodje zit al in de oven, en er hoeft dus niks bezwangerd te worden.
Gisteren op 'Tussen de Oren': ovulerende lapdancers krijgen twee keer zo veel fooi als wanneer ze ongesteld zijn.
Dus lijkt mij dat ovulerende vrouwen het meest aantrekkelijk worden gevonden, en hoogstzwangere vrouwen het minst.
Gisteren op 'Tussen de Oren': ovulerende lapdancers krijgen twee keer zo veel fooi als wanneer ze ongesteld zijn.
Dus lijkt mij dat ovulerende vrouwen het meest aantrekkelijk worden gevonden, en hoogstzwangere vrouwen het minst.
donderdag 13 maart 2008 om 11:52
Toen ik zwanger was wilden allerlei mensen (ook mannen) over mijn enorme buik aaien en voelen. Was altijd bang dat mijn enorme boobs ook ZO op zouden vallen dat die mee-geaaid moesten worden (ben van nature niet zo aaibaar) maar dat viel gelukkig mee.
Geloof niet dat iemand het ooit onaantrekkelijk vond
Geloof niet dat iemand het ooit onaantrekkelijk vond