30 days yoga challenge van Adrienne. Wie nog meer?

01-07-2018 21:25 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag dag 2 gedaan van de 30 days challenge. Wie start er nog meer? Leuk om ervaringen uit te wisselen en elkaar te motiveren.
Ik denk dat ik even stop. Ben zoveel aan het wandelen. Dagelijks over de 15000 stappen en dat blijft voorlopig zo. Yoga past nu even niet.

Goed dat het jou lukt Judy!
Ik heb gisteren eentje gedaan inderdaad. 15.000 is echt veel! Ik moet echt moeite doen om boven de 10.000 te komen. Ik snap dat de fut er dan uit is. Al denk ik wel dat ook dan yoga wel lekker is hoor, om de spieren wat los te maken.
Ja dan liever yin yoga. Vind de 30day challenge nog best een pittige.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic! Ik ga vandaag beginnen, normaal doe ik 1x per week yoga maar op het moment red ik het niet i.v.m werk. Goed alternatief 🙏🏼
Alle reacties Link kopieren
Adriene! Ik doe nu een jaar de 30 days challanges en andere video's. Ik doe het niet elke dag maar zo vaak mogelijk (4/5 x per week zeker wel). Daarnaast doe ik twee keer per week krachttraining.

Ik ben eraan begonnen toen ik overspannen was. In het begin vaak huilend op de mat gestaan. En Adriene die dan zei dat ik een 'inner smile' moest doen. Maakte me opstandig en verdrietig. Maar heb wel doorgezet omdat ik ergens het besef had dat het goed voor me was.

Nu een jaar laten lig ik te inner smilen op de mat. En ik merk echt dat het me zo goed doet. Heb niet altijd zin maar voel me altijd heerlijk erna. Vooral het even aandacht aan jezelf geven en bewust met je lijf bezig zijn.

Wat zo leuk is dat Adriene totaal niet zweverig is.

Ik doe dit zonder echt ergens voor de trainen, volg de 30 dagen challenges en af en toe pak ik wat tussendoor waar ik behoefte aan heb (yoga voor de rug, stress, als je boos bent, ongesteld bent of ziek, morgen yoga en slaap yoga, er is van alles!)
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Heleris schreef:
30-08-2019 13:17
Ik doe ook elke dag yoga via Yoga with Adriene. Ik doe altijd de playlisten die ze maken per maand. En in januari de 30-days. Ik ben nu bezig met de playlist van augustus. Alleen de afgelopen paar dagen was het zo ontzettend heet dat ik een paar dagen heb overgeslagen.
Playlisten? die ken ik niet. Hoe vind je die? op youtube?
I wanna live my life with the volume full!
Inderdaad op YT. https://www.youtube.com/user/yogawithadriene

Als je op de link klikt, dan zie je ook als menu 'playlists' en daar vind je hem onder.
Alle reacties Link kopieren
Ah oké! Thanks. En dan kan je een kalender erbij houden. Handig! Ga ik proberen. Bijna klaar met mijn 2e rondje True.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat dit topic weer nieuw leven in is geblazen. Vorig jaar deed ik inderdaad zon 2 a 3 keer per week aan yoga with Adriene. Afgelopen augustus de reünie gedaan en deze maand de rebirth. Ik heb geen dag over geslagen, ook al betekende dat soms dat ik al on 6 uur sochtends op de mat stond. Leuk om te zien dat ik het ook terug zie aan mijn lijf. Ik ben echt strakker geworden. Buikspieren, billen en schouderbladen. Oké ik heb echt niet altijd zin om het te doen, maar als ik het gedaan heb, voel ik me echt beter.
Alle reacties Link kopieren
Oke, hier de eerste 2 dagen gedaan, de derde dag overgeslagen en vandaag yoga bij een klasje. Niet het beste begin maar dan ga ik morgen 2 keer doen want ik wil het zo graag 30 dagen volhouden.
Ik ben nu toe aan dag 6: zoals altijd: abs-dag! Ik ga vandaag echt! (als ik het hier schrijf, dan moet ik wel toch? ;-D
Alle reacties Link kopieren
Goed zo! You go! :) Als je eenmaal op de mat staat, heb je het moeilijkste al gehad he? Aldus Adriene ;)
Nou, ik sta er nog niet op hoor. Maar de dag is nog niet voorbij :P

Ik doe eigenlijk nooit aan yoga overdag. Altijd 's avonds.
Jaa Adriene, love her :cheer: Ik pak yoga zo nu en dan weer op, voornamelijk als ik voel dat mijn lichaam er behoefte aan heeft. Ik sport 3x per week (volleybal) en merk dat dit een goede aanvulling is!
Word er rustiger van en het is ook goed voor mn rug/schouder waar ik last van heb.
Ik kijk vaak waar ik op dat moment zin in heb, gisteren de shoulder/neck aflevering gedaan.
Dat van de playlist wist ik ook niet!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er van de maand september (rebirth) nog geen een gemist. Ik vind ze erg fijn tot nu toe. Die van gisteren (yoga for chefs) was ook heel relaxt.
Dat vind ik knap hoor, dat je het elke dag kan doen. Gisteren dag 7 gedaan. Vandaag voel ik mijn spieren wel wat. IK merk wel dat mijn core al weer flink is aangesterkt in vergelijking met de start. Fijn om te merken!
Alle reacties Link kopieren
Iemand die de nieuwe 30-dagen (HOME) doet?

Ik wil ‘m dagelijks voor het slapen doen. In de hoop dat ik wat soepeler wordt, minder pijn heb en daardoor beter slaap.
M’n matje ligt nu in de slaapkamer, en laat ik daar gewoon liggen, de laptop staat op een kist ernaast dus ik kan zo beginnen en daarna door m’n bed inrollen. :thumbsup:
.
Alle reacties Link kopieren
Hi, jazeker intentie is nog steeds iedere dag aan yoga te doen! Heel incidenteel sla ik er 1 over. Goed dat je ‘m ook doet. Ik merk dat ik iedere keer aan het eind toch wel weer wat flexibeler ben.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
03-01-2020 11:58
Iemand die de nieuwe 30-dagen (HOME) doet?

Ik wil ‘m dagelijks voor het slapen doen. In de hoop dat ik wat soepeler wordt, minder pijn heb en daardoor beter slaap.
M’n matje ligt nu in de slaapkamer, en laat ik daar gewoon liggen, de laptop staat op een kist ernaast dus ik kan zo beginnen en daarna door m’n bed inrollen. :thumbsup:


Ja ik ben aan de home begonnen! 5x per week (in principe). Ook meestal in de vroege avond. Fijne video's :)
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Wertyu schreef:
11-01-2020 15:01
Hi, jazeker intentie is nog steeds iedere dag aan yoga te doen! Heel incidenteel sla ik er 1 over. Goed dat je ‘m ook doet. Ik merk dat ik iedere keer aan het eind toch wel weer wat flexibeler ben.

Ja echt hè. Ik doe het sinds kerst dagelijks en merk echt verschil - al moet ik wel altijd even opwarmen.
Maar het grootste pluspunt vind ik vooral de bewustwording. Het realiseren dat het goed is zoals het is. Accepteren. Ik hou helemaal niet van zweverig gedoe, maar zij brengt het zo nuchter, met af en toe een opmerking waarvan ik in de lach schiet. Echt fijn. :flirting:
.
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
12-01-2020 14:00
Ja ik ben aan de home begonnen! 5x per week (in principe). Ook meestal in de vroege avond. Fijne video's :)

:high5:

Dag 8 is lekker voor het slapen. Ik besloot wat langer te blijven liggen (lekker burrito in m’n deken met kruik) en ben op m’n matje in slaap gevallen en werd om 1.30u wakker. :rofl:
Gelukkig had ik wel de kaarsjes uitgedaan. :hyper:
En dan te bedenken dat ik in m’n bed vaak uren wakker lig..
.
Alle reacties Link kopieren
Adriene is echt grappig. Soms ouwehoert ze een beetje teveel of heb ik geen idee waar ze het over heeft, maar overall vind ik haar praatjes leuk!

Wat heerlijk dat je zo ontspannen was dat je zelfs in slaap gevallen bent!!

Ik doe sinds augustus ongeveer iedere dag yoga. Merk dat het mijn lichaam goed heeft gedaan. Was al slank, maar mijn buikje is weg en zelfs een beetje gespierd. Ook ben ik mij bewuster van ademhaling. Laatst super zenuwachtig voor een belangrijke presentatie en door goede ademhaling ging het super goed. The breath comes first :)

Zelf vind ik 25 min altijd prima in te passen in een dag. Langer dan 30 min? Dan baal ik altijd, omdat ik ook nog wil ontspannen savonds ;)
Alle reacties Link kopieren
Jammer trouwens dat de video’s pas half 8 sochtends beschikbaar komen. Ik deed Het namelijk ook weleens sochtends vroeg om 6 uur, half uurtje voor mijn standaard wekker. Lukt nu niet omdat Home echt nieuw is.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je een dag ‘achter lopen’? Dan kan je ze wel ‘s ochtends doen.
Ik heb net de kalender geprint, kan ik lekker stickertjes erop plakken als ik het gedaan heb. :yes:
Handig ook dat de tijd erop staat.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven