A.S.R. Vitality weekdoel halen, wie doet er mee?

11-01-2021 09:41 208 berichten
Ik wil meer bewegen dus ik heb me ingeschreven voor A.S.R. Vitality. Wie ook? Misschien kunnen we elkaar stimuleren in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Snolkelderij schreef:
25-02-2021 12:23
Ja, een setje draadloze oortjes, met goeie reviews, voor 20 eu bij Bol. Ik vind het alleen heeeeel moeilijk om ze niet nu direct te bestellen en te wachten tot ik mijn 4 tegoeden bij elkaar heb. :$
Ik heb een tijdje geleden ook draadloze oortjes gekocht bij bol.com.
Ik vind het echt super handig en ze blijven goed zitten ook tijdens het hardlopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat je een hometrainer kon huren, handig! Wij hebben er een gehad en dat was wel ideaal. Ik zette een film aan en fietste zo anderhalf uur. Maar hij stond wel in de woonkamer en dat wil ik eigenlijk niet meer...

Mijn weekdoel is nu 650 en ik heb nu 600 punten (met vandaag erbij). Nog steeds goed te doen dus. Ik haal wel vaak 15.000 stappen omdat ik nu tijdelijk niet werk. Anders zou het wel een stuk lastiger zijn.
Lilly1234 schreef:
25-02-2021 15:03
Ik heb een tijdje geleden ook draadloze oortjes gekocht bij bol.com.
Ik vind het echt super handig en ze blijven goed zitten ook tijdens het hardlopen.
Welke heb jij?
Alle reacties Link kopieren
Snolkelderij schreef:
27-02-2021 19:30
Welke heb jij?
Ik heb deze besteld:
https://www.bol.com/nl/p/alwayson-fk-qc ... 127752055/

Ik wilde eerst proberen of ik het wat vond dus daarom deze goedkope gekocht. Ze blijven goed zitten en het geluid is ook goed. Wil wel binnenkort andere kopen.

Welke heb jij op het oog?
Ik ga deze bestellen, volgens mij zijn het dezelfde!
https://www.bol.com/nl/p/qcy-t2c-volled ... 108698703/?
Mooi dat jij er ook tevreden over bent.

Ik ben sinds vandaag zilver! Ik heb de afgelopen 3 dagen veel gewandeld en gefietst en steeds 300 punten per dag gehaald. Zo gaat het hard. Helaas heb ik geen aanvullende verzekering, dus het levert me niks op, maar het is toch leuk.
Alle reacties Link kopieren
Net voor het eerst dit jaar gras gemaaid en meteen 200 punten in the pocket. Het gras was vrij lang en er zit veel mos tussen wat het zwaar maakt, dus die hartslag ging wel omhoog. Lekker dat de punten voor vandaag al binnen zijn.
Ik ga zelfs deze week mijn platinum status wel halen, ik moet nog 350 punten.
pamelacourson schreef:
02-03-2021 13:50
Net voor het eerst dit jaar gras gemaaid en meteen 200 punten in the pocket. Het gras was vrij lang en er zit veel mos tussen wat het zwaar maakt, dus die hartslag ging wel omhoog. Lekker dat de punten voor vandaag al binnen zijn.
Ik ga zelfs deze week mijn platinum status wel halen, ik moet nog 350 punten.
Zo jij bent goed bezig! 200 punten voor grasmaaien, dat is winwin :yes:
Gisteren had ik mijn wandeling net even te snel gedaan, 28 minuten. Toen kreeg ik geen punten, dus ik moest na het eten de deur nog uit om aan de 7500 stappen te komen. 0 punten op een dag, dat kan ik niet laten gebeuren. :D
Alle reacties Link kopieren
Snolkelderij schreef:
02-03-2021 14:29
Zo jij bent goed bezig! 200 punten voor grasmaaien, dat is winwin :yes:
Gisteren had ik mijn wandeling net even te snel gedaan, 28 minuten. Toen kreeg ik geen punten, dus ik moest na het eten de deur nog uit om aan de 7500 stappen te komen. 0 punten op een dag, dat kan ik niet laten gebeuren. :D
Dat is wel het nadeel, dat je op de tijd en zo moet letten. Ik was net heerlijk aan het wandelen, maar net een paar minuten te kort voor de anderhalf uur, dus moest ik een stukje extra doen waar ik al gelopen had. Toch wel irritant.
Ik heb vandaag 200 punten binnen, mijn weekdoel heb ik nu gehaald (700 punten) en ook nu al mijn jaardoel. Wel een lekker gevoel!
Ik heb mijn eerste terugbetaling van mijn Fitbit binnen. Het is maar een klein bedragje maar ik word er blij van.
Ik heb mijn weekdoel nog niet gehaald, en vandaag gaat dat niet meer lukken, dus dat wordt voor het eerst dat ik op zondag punten móet scoren.

Pamela heb jij nu al je jaardoel gehaald? Hoeveel punten heb jij dan? Dat moet wel heel veel zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week mijn weekdoel van 750 punten niet gehaald, door het slechte weer ben ik veel minder geneigd om een stuk te wandelen. Helaas want ik hoefde nog maar 1 week voordat ik mijn bol.com bonnen kon inleveren.
Deze week heb ik 800 punten. Ik merk dat het nu echt zwaarder wordt om de punten te kunnen halen.
Mijn doel voor komende week is 700 punten. Ik heb tot nu toe elke week mijn doel gehaald. Ik heb inmiddels 40 euro aan Zalando binnen, ik spaar nog even door en dan zoek ik wat leuks uit.

Misschien kan je een workout van walk at home op YouTube doen als het regent?
Alle reacties Link kopieren
Snolkelderij schreef:
13-03-2021 09:07
Ik heb mijn eerste terugbetaling van mijn Fitbit binnen. Het is maar een klein bedragje maar ik word er blij van.
Ik heb mijn weekdoel nog niet gehaald, en vandaag gaat dat niet meer lukken, dus dat wordt voor het eerst dat ik op zondag punten móet scoren.

Pamela heb jij nu al je jaardoel gehaald? Hoeveel punten heb jij dan? Dat moet wel heel veel zijn!
Ja, ik heb iets van 27000 punten geloof ik. Met die gezondheidscheck krijg je er al 15000 en dan kun je ook nog dingen invullen in de app, dan gaat het snel.

Vorige week had ik voor het eerst moeite met mijn weekdoel (750 punten). We zaten tot een week geleden 2 weken in quarantaine en ik was mijn motivatie totaal kwijt. Uiteindelijk toch afgelopen zondag nog een stuk gewandeld en toen haalde ik het net.

Deze week 800 punten en dat ga ik wel halen denk ik.
Eigenlijk ligt de lat best wel laag dan, als je in 2 en een halve maand je jaardoel kan halen :P
Afgelopen zaterdag bleek ik uiteindelijk toch nog 50 punten gehaald te hebben. We waren een muziekspelletje aan het doen, en door het dansen haalde ik net iets meer dan 7500 stappen. Toch mooi meegenomen.

Deze week moet ik naar de 750 punten.
Ik heb een sportjasje besteld in de uitverkoop bij zalando. Voorlopig is er niets mis met mijn motivatie.
Alle reacties Link kopieren
Vorige week heb ik voor het eerst mijn weekdoel (800) niet gehaald. Ik zat niet lekker in mijn vel en ik vond het te koud en vies weer om naar buiten te gaan. Heb dus mijn trainingen en het wandelen geskipt, ook weinig in huis gedaan en veel op de bank gehangen.
Gisteren wilde ik de week wel weer goed beginnen en heb ik 200 punten gehaald. Vandaag en morgen wil ik dat ook proberen met het mooie weer en dan ben ik er al bijna.
Alle reacties Link kopieren
Pamela, wat naar dat je zo heb gevoeld. Fijn dat het nu beter gaat. Het is echt heerlijk weer om te wandelen.

Ik heb al sinds begin maart mijn weekdoel niet gehaald. Elke week wordt mijn doel lager (logisch)
Ik ben begin maart verhuisd en zijn echt heel druk bezig in het huis en daarnaast gewoon werken. Ben druk bezig maar sporten schiet er dus bij in. Merk wel dat ik het mis en dat wandelen altijd een positief effect had.
Ik wil deze week wel mijn doel halen. Vanaf volgende week ga ik ook starten met bootcamp dus hopelijk kom ik dan wat meer in het ritme weer.
Alle reacties Link kopieren
Beetje rustig hier, hoe gaat het met jullie?

Lilly, balen dat het al een tijdje niet gelukt is, nu hopelijk wel weer? Wel heel leuk, een nieuw huis! Al een beetje gewend?

Sinds ik een keer mijn weekdoel niet heb gehaald, staat hij al 2 weken op 750 punten. Niet dat het veel uitmaakt, want 100 punten haal ik eigenlijk meestal wel. Afgelopen week had ik het wel moeilijk, want mijn Apple watch synchroniseerde niet met mijn nieuwe iPhone. Daardoor heb ik uiteindelijk mijn punten van 3 dagen gemist. Gisteren nog veel moeite moeten doen om mijn weekdoel alsnog te halen, maar het is gelukt!
Hier gaat het goed, ondanks dat ik het erg druk heb op het werk haal ik mijn wekelijks doel makkelijk. Ik sta op het maximale van 800 punten. Ik heb tot nu toe 60 euro aan Zalando bonnen gespaard.

Wat ik wel frapant vind is dat ik gister met 45 minuten op de crosstrainer 200 punten kreeg en vanochtend met 20 min op de crosstrainer ook 200 punten.

Ik ben door de Apple watch wel meer gaan bewegen op de dagen dat ik werk, dan wil ik gewoon minimaal 10.000 stappen op een dag omdat ik een zittend beroep heb.

Balen dat hij niet synchroniseerde, nu wel weer goed?
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig! Dat van die punten snap ik ook niet altijd helemaal, heeft met je hartslag te maken. En voor 300 punten moet je volgens mij meer dan 60 of misschien zelfs 90 minuten trainen.

Ik heb tot nu toe voor Bol.com bonnen gekozen, ook 60 euro. Dus wel mooi meegenomen!
Met de synchronisatie gaat het nu wel goed, het horloge maakte eerst geen verbinding en dat heeft me dus 3 dagen gekost. Deze week dus gelukkig geen last van. Wat ik wel nog steeds vervelend vind, is dat ik met trainen geen punten krijg, terwijl ik júist merk dat dat goed is voor mijn lijf. Ik weet dat ik met stappen mijn punten wel haal, dus kies ik liever daarvoor als ik moet kiezen. Met als gevolg dat ik mijn training vaak oversla en dat kan niet de bedoeling zijn. Maar goed, ik ga proberen dat vanaf later deze week wel weer op te pakken.
Wat raar dat je met trainen geen punten krijgt? Hoe lang train je dan want er zit wel verschil in als je bijv 25 min of 31 min traint.

Je kan je horloge trouwens ook handmatig synchroniseren!
Alle reacties Link kopieren
Ik maak dan inderdaad de tijd vol tot ik op een half uur of een uur zit, maar helaas... mijn hartslag is in rust onder de 60, dus behoorlijk laag, en hij blijft ook vrij laag. Het is hiit training met tussendoor ook “rust” in de vorm van buikspieroefeningen, waarbij mijn hartslag ook nog eens snel zakt. Zelfs als ik het een uur doe en de warming up en cooling down niet meereken, red ik het niet. Wel bij hardlopen, dat doe ik soms, maar daar ben ik niet zo van.

Dat handmatig synchroniseren (koppelen bij de Apple Watch) lukte ook niet, hij liep steeds vast. Maar goed, nu is hij verbonden en blijft hij dat neem ik aan ook.

Vandaag 100 punten gehaald met 10.000 stappen en ik ga ook niet meer proberen er 200 van te maken, het is goed voor vandaag.
Ik sluit graag aan :) Ik ben bezig met mijn tweede week. Ik ben herstellende van Corona dus ik kan nog niet zoveel. Vorige week en deze week moet ik 300 punten halen. Omdat ik mijn energie echt heel goed moet verdelen ga ik voor 50 punten per dag. Daarvoor moet ik dus minimaal 6 dagen 7500 stappen maken. Met het uitlaten van de hond haal ik dat maar het kost allemaal nog veel moeite. Voor Corona maakte ik gemiddeld 15000 stappen per dag en liep ik 3 keer per week hard. Nu ben ik blij als ik thuis de trap weer gehaald heb. Bizar hoe je conditie ineens tot het nulpunt kan dalen. Ik heb in ieder geval mijn eerste weektegoed binnen en hoop er nog 3 bij te verzamelen voor die bol.com van 20 euries. Tot nog toe motiveert het enorm.

Ik heb al jaren een fitbit( had nog de charge 2) maar om mezelf een beetje te motiveren heb ik de fitbit versa 3 aangeschaft. Superbij mee!

Ik hoop in dit topic de motivatie te halen die ik soms nodig heb.
Alle reacties Link kopieren
Welkom! Er wordt hier alleen niet zoveel geschreven :mrgreen: Op een gegeven moment valt er ook niet zoveel meer te melden dan dat we ons doel wel of niet gehaald hebben natuurlijk.

Wat balen dat je na corona nog zo vermoeid bent. Ik heb volgens mij geluk gehad dat ik meteen weer fit was nadat ik het gehad had. Ik hoop dat je door het rustig op te bouwen je energie weer volledig terugkrijgt!

Hier gaat het goed, ik haal elke week mijn weekdoel wel (heb nu 500 van de 800 punten en nog 4 dagen te gaan, dus dat gaat wel weer lukken) en ik heb mijn maanddoel ook steeds makkelijk gehaald. Dat van mei is sinds gisteren in the pocket. Dus al 4 x €17,88= meer dan 70 euro alweer terugverdiend.
Wow , 800 punten. Dat zou ik nu dus never nooit gaan redden. 2 maand geleden makkelijk. We gaan maar rustig door. :)
Alle reacties Link kopieren
Wanneer heb je corona gehad? Bij mijn man heeft het ook wel even geduurd, maar na een paar maanden was hij gelukkig wel weer de oude en hij sport ook weer. Beterschap!
pamelacourson schreef:
20-05-2021 10:28
Wanneer heb je corona gehad? Bij mijn man heeft het ook wel even geduurd, maar na een paar maanden was hij gelukkig wel weer de oude en hij sport ook weer. Beterschap!
18 april positief getest. Pas een paar dagen later werd ik echt ziek en dat heeft zo,n twee weken geduurd. Ik ben nu dus een week of 2 weer wat aan het opbouwen met mijn conditie maar dat valt dus even vies tegen. Misschien wil ik te snel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven