A.S.R. Vitality weekdoel halen, wie doet er mee?

11-01-2021 09:41 208 berichten
Ik wil meer bewegen dus ik heb me ingeschreven voor A.S.R. Vitality. Wie ook? Misschien kunnen we elkaar stimuleren in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Mamasinds2008 schreef:
20-05-2021 14:42
18 april positief getest. Pas een paar dagen later werd ik echt ziek en dat heeft zo,n twee weken geduurd. Ik ben nu dus een week of 2 weer wat aan het opbouwen met mijn conditie maar dat valt dus even vies tegen. Misschien wil ik te snel.
Mijn ervaring is dat je echt rust moet houden wanneer je lichaam dat aangeeft. Kleine stukjes wandelen om in beweging te blijven, maar echt heel langzaam opbouwen. Als je te snel gaat, maak je het echt erger. Wel balen dat je juist nu bent begonnen met ASR Vitality...
Dit is een oud topic, maar ik ben benieuwd of jullie opnieuw een jaar ASR Vitality gaan doen. Ik wel, het blijft me stimuleren om te bewegen. Wel merk ik dat het lastiger is om aan de punten te komen, maar dat is wel goed voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het nog 1 jaar doen, om de tweede helft van de Apple Watch terug te verdienen. Verder ben ik er wel een beetje klaar mee, ik vind het zwaar frustrerend als ik ‘s avonds doodmoe ben en ik moet nog bijv. 1000 stappen om 100 of 200 punten te halen. Of net wat minder, waardoor ik me om 22 uur nog verplicht voel door het huis te gaan lopen of zo. Ook ben ik met een studie begonnen en daardoor zit ik meer en kost het me meer moeite. Want met workouts haal ik vaak mijn punten niet door een lage hartslag. Ik doe dus niet te moeilijk meer en probeer gewoon die Watch en de maandelijkse kosten terug te verdienen, dus 1x per maand een weekdoel halen.
Afgelopen jaar had ik de kosten er in ieder geval wel uit, ik heb mijn jaardoel gehaald, elke maand mijn maanddoel en zeker de eerste helft van het jaar vrijwel altijd mijn weekdoel. Maar na dit jaar stop ik er 100% zeker mee.
Met 1 weekdoel per maand heb je toch niet genoeg punten om je watch terug te verdienen?
Alle reacties Link kopieren
Florisante schreef:
14-01-2022 09:52
Met 1 weekdoel per maand heb je toch niet genoeg punten om je watch terug te verdienen?
Jawel, ik haal het weekdoel meestal nét niet en heb besloten me daar niet meer druk over te maken. Maar als ik bijvoorbeeld wel iets van 600 punten per week haal, haal ik wel het maanddoel. Het is niet zo dat ik helemaal geen punten haal, er zijn nog best wat dagen dat ik aan de 100 zit.

Het maanddoel is trouwens sinds kort teruggedraaid van 2500 naar 2000 punten, dus sowieso makkelijker te halen.
Ach natuurlijk, logisch.
600 punten is ook al heel mooi :D
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee sinds de zomer vorig jaar. Heb ondertussen ook een Apple Watch 7 aangeschaft (zou ik toch al kopen, dus nu maar via ASR met 2 jaar Cashback). Heb al 20 euro cashback op het horloge. Heb met mn weekdoelen al 5 bol.com bonnen van 15 euro geschoord en nog 1 week en de 6e is binnen. Ook al 80 euro cashback op mn AOV gehad. Dus ik hem mn inleg er al dik uit. Moet wel zeggen dat ik soms een week geen punten scoor als ik geen tijd en/of zin heb, maar doorgaans motiveert het me wel om nog even wat te doen als ik bijna mn punten heb!
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
06-01-2022 03:37
Ik ga het nog 1 jaar doen, om de tweede helft van de Apple Watch terug te verdienen. Verder ben ik er wel een beetje klaar mee, ik vind het zwaar frustrerend als ik ‘s avonds doodmoe ben en ik moet nog bijv. 1000 stappen om 100 of 200 punten te halen. Of net wat minder, waardoor ik me om 22 uur nog verplicht voel door het huis te gaan lopen of zo. Ook ben ik met een studie begonnen en daardoor zit ik meer en kost het me meer moeite. Want met workouts haal ik vaak mijn punten niet door een lage hartslag. Ik doe dus niet te moeilijk meer en probeer gewoon die Watch en de maandelijkse kosten terug te verdienen, dus 1x per maand een weekdoel halen.
Afgelopen jaar had ik de kosten er in ieder geval wel uit, ik heb mijn jaardoel gehaald, elke maand mijn maanddoel en zeker de eerste helft van het jaar vrijwel altijd mijn weekdoel. Maar na dit jaar stop ik er 100% zeker mee.
Hier hetzelfde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven