Core Twister

04-01-2024 16:23 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag vandaag bij de Kruidvat een core twister: https://www.kruidvat.nl/toppers-van-tv- ... /p/5780136

Heeft iemand ervaring met zo'n ding? Werkt het? Ik verwacht geen wonderen maar het lijkt me wel grappig voor de extra beweging tijdens het tv kijken. Kortom ik twijfel of ik er een zal kopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarvoor wil je dat het werkt?

Je kan prima buikspieroefeningen doen zonder allebei bijzondere hulpmiddelen. Alleen een matje of een kleed op de grond is wel fijn. Het belangrijkste is dat je discipline hebt.

Ik denk dat dit een ding is wat uiteindelijk ligt te verstoffen en dan de bak in gaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik doe al normale buikspieroefeningen en dergelijke op mijn fitness mat en met weerstandbanden en gewichten. Ze zeggen dat je er een slankere taille van krijgt. Daar geloof ik niet in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat n onzinding

Pak een gewichtje en ga russian twists doen.
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Alle reacties Link kopieren Quote
Gewoon lekker gaan wandelen of abonnement op de sportschool nemen, dit soort dingen belanden bij de meeste mensen binnen een paar weken in de kast.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit lijkt op zo'n draaischijf die ik heb voor mijn bonsai, voor tijdens het snoeien 😬
Ik ga het maar niet proberen, met mijn gevoel voor balans donder ik er waarschijnlijk vanaf en breek iets.

Voor beweging tijdens het tv-kijken kun je denk ik beter een hometrainer voor de tv zetten.
Het leven is een gekke samenloop van tegenstrijdigheden
Alle reacties Link kopieren Quote
Apatura2 schreef:
04-01-2024 18:26
Wat n onzinding

Pak een gewichtje en ga russian twists doen.
Dit
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou, mogelijk doet het iets. Het zal spieren waarmee je draaiende rompbewegingen die je niet vaak maakt versterken.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren Quote
Roterende rompbewegingen zijn maar een heel klein deeltje van een trainingsschema.
Dan moet het maar zoals het kan

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven