Hardlopen #7

03-02-2019 17:57 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die van hardlopen houdt (of wil gaan houden). Niveau, ervaring, aantal trainingen per week, of je marathons loopt of helemaal geen wedstrijden: het maakt niet uit, iedereen is welkom.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Eviva, dat is idd een lekker tempo zeg! Fijn dat de 5 km weer goed lukt. Hopelijk wordt je ijzer steeds beter en ga je dat in je uithoudingsvermogen merken.

Baukje, hardlopen vind ik echt heerlijk, maar niet zo heerlijk dat ik in een flinke regenbui wil starten. Mijn eigen afspraak is dat ik om de 2 dagen wil lopen, maar het kwam er afgelopen week helaas niet van. Dat ik mij er uiteindelijk goed bij kon neerleggen, was eigenlijk ook een soort van leerpunt.

Gisteren ben ik wel gaan hardlopen, rondje van 12 km. Pijnvrij gelopen, dus die extra dagen rust waren ook nog ergens goed voor. Mn heup voelt weer goed aan. Op naar zaterdag !
Starten in een regenbui doe ik niet vaak, maar als het gaat regenen tijdens het lopen merk ik wel dat het helemaal niet zo erg is.
De klad is er een beetje ingekomen bij mij, eerst vakantie en daarna extra werken op mijn roostervrije dag. De laatste weken was het dus 1x per week ipv 2x.
Fijn dat je heup weer beter voelt Tessa.
Alle reacties Link kopieren
We zitten al weer aan de 3000 berichten dus ik heb maar weer een nieuw deel aangemaakt.
sport/hardlopen-8/list_messages/469057? ... #p32001046

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven