Les Mills on demand

27-05-2020 10:12 556 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik vroeg me af of er hier iemand is die ervaring heeft met Les Mills on demand.
Ze bieden 800+ lessen online aan. Ik was vroeger (lees 4+ jaar geleden) een fanatieke BodyPumper (3-5 keer per week) en genoot hier ook echt van. Ik deed ook vaak een lesje BodyAttack of BodyShape mee. Nu met de lockdown kunnen we geen kant op en ik wil dat graag weer oppakken. Ik ben trouwens nog aan het rondkijken waar ik het beste een barbell kan bestellen.

Alvast bedankt!
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, meestal klaag ik dat er zo weinig nieuwe dingen beschikbaar komen maar nu zijn de trainer dingen veranderd :wtf:
Wilde vanavond die BLAT doen, en de hip mobility was ook heel fijn. Helaas
Alle reacties Link kopieren
Ik wil morgen body combat gaan proberen. Wordt weer de eerste keer sporten na heel wat maanden. Ik heb dat nog nooit gedaan dus ik ben benieuwd. Merk wel dat ik tegen de eerste keer opzie....bang dat het heeeel erg tegen gaat vallen.
https://youtu.be/xbABGepKT2o ik heb deze gevonden. Dus dacht proberen maar.

Barbel en step afgelopen vrijdag besteld helaas nog niet binnen.
Alle reacties Link kopieren
Baby12345 schreef:
29-12-2020 00:05
Ik wil morgen body combat gaan proberen. Wordt weer de eerste keer sporten na heel wat maanden. Ik heb dat nog nooit gedaan dus ik ben benieuwd. Merk wel dat ik tegen de eerste keer opzie....bang dat het heeeel erg tegen gaat vallen.
https://youtu.be/xbABGepKT2o ik heb deze gevonden. Dus dacht proberen maar.

Barbel en step afgelopen vrijdag besteld helaas nog niet binnen.
Wat gaat er dan tegenvallen? Heb je de les niet alvast even bekeken dan? Als je het nog nooit hebt gedaan, zijn de tutorials handig. BC technique staat in de les mills app onder de free content.
Alle reacties Link kopieren
Baby12345 schreef:
29-12-2020 00:05
Ik wil morgen body combat gaan proberen. Wordt weer de eerste keer sporten na heel wat maanden. Ik heb dat nog nooit gedaan dus ik ben benieuwd. Merk wel dat ik tegen de eerste keer opzie....bang dat het heeeel erg tegen gaat vallen.
https://youtu.be/xbABGepKT2o ik heb deze gevonden. Dus dacht proberen maar.

Barbel en step afgelopen vrijdag besteld helaas nog niet binnen.
De link die je geeft is de allerlaatste les van de Invincible serie. Ik weet niet of je al eerder aan combat hebt gedaan maar zo niet, begin dan vooraan in plaats van achteraan. De allereerste les is wellicht qua tips niet zo interessant maar vanaf les 2 leren Dan en Rach je alle moves die je voor BodyCombat nodig hebt en bouw je op een rustig tempo op naar een hele les.

https://www.lesmills.com/bodycombat-invincible/week-1/
Dit is het schema en de lessen voor week 1, en je kunt een les altijd herhalen als je nog niet zo zeker bent van jezelf.

Ik snap niet zo goed waar je precies tegen op ziet, kun je dat uitleggen?
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat body combat opgebouwd werd. Ik heb altijd grit gedaan in de sportschool dan is het gewoon direct de hele les .

Ik zie op tegen hoe slecht mijn conditie is geworden en mijn kracht.

Vandaag zijn mijn step en gewichten binnen gekomen. Helaas nog niet mijn barbell
Alle reacties Link kopieren
Baby12345 schreef:
29-12-2020 16:33
Ik wist niet dat body combat opgebouwd werd. Ik heb altijd grit gedaan in de sportschool dan is het gewoon direct de hele les .

Ik zie op tegen hoe slecht mijn conditie is geworden en mijn kracht.

Vandaag zijn mijn step en gewichten binnen gekomen. Helaas nog niet mijn barbell
Nee, opbouwen als in “als je nog nooit aan combat hebt gedaan is een hele les misschien wat veel in een keer, omdat je de bewegingen nog niet kent” en daarom bestaan er tutorials als Invincible, en “getting started with BodyCombat” (op LMOD). De eerste Invincible is maar een kwartiertje geloof ik, en van daaruit wordt het langzaam langer en meer. Dat is serieus voor iedereen wel te doen.

Je conditie en kracht zullen zonder meer achteruit zijn gegaan maar het enige wat je daartegen kan doen is gewoon weer gaan bewegen. Niet te hard van stapel, maar wel gewoon doen, met “proberen” of “ertegen op zien” bereik je geen donder natuurlijk

Ik heb gisteren BodyStep 109 gedaan, killer vond ik, de laatste cardio peak zat ik >200 qua hartslag :biggrin: vandaag BodyCombat, ik ga mezelf dwingen om niet wéér United te doen maar heb 78 edit: 69, ook een fantastische release, auch Reagan :love: op het programma staan. Fijne dag dames!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister toch maar een andere les gepakt. Bodystep niet helemaal mijn ding maar wel leuk om te doen. Vond hem pittig qua conditie en nu wat spierpijn. Als het goed is komt vandaag mijn barbell enz binnen. Kan ik bodypump en grit gaan doen!

Lekker bezig rastan, goede peak ook!
Alle reacties Link kopieren
Is iedereen alweer lekker sportief bezig in het nieuwe jaar?

Zag dat er nieuwe releases online staan. Iig BP114. Die heb ik ook in de sportschool nog een tijdje gedaan. Lekkere muziek. Heb nog niet gekeken of BS united er nu opstaat, kan niet wachten om die ook te proberen. Vind alle United releases tot nu toe erg lekker!

Ben nu ook wel lekker bezig met attack. Merkte dat ik dat toch ook wel een lekker uurtje zweten vind als ik ff niet zo’n zin heb in iets waar ik spierpijn van krijg.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag toch ook maar eens mee begonnen. Behalve online yoga lessen kan ik m'n andere sporten nu niet uitvoeren en wandelen in het donker vind ik ook niet echt wat.

Heb jaren geleden in de sportschool nog wel bodycombat en bodypump gedaan, vond ik allebei wel leuk, Net bodycombat gedaan en merk toch wel dat m'n conditie niet je van het is. Heb de 55 min work-out gedaan (#83 dacht ik?), maar ik cheat nog wel een beetje met m'n benen nog niet altijd zo hoog mogelijk en ik spring ook niet met alles mee (kleine hupjes maak ik ervan). Komende weken eens kijken of ik dit leuk blijf vinden en lid blijf (en weer fitter natuurlijk).
Alle reacties Link kopieren
Vanavond eerst BLAT van Rachel en daarna core tabata op van Lisa.
Poeh. Mijn buikspieren hadden het best zwaar
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben naar mijn wensen geluisterd: audio workouts! Ha, die doe ik met oordoppen in zonder mijn huisgenoten te storen. Mijn dochter heeft thuisonderwijs en ik vakantie, dan is dat wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen, tinytiny als je een hele les “gewoon” mee kan doen ook al pak je opties dan is je conditie best redelijk hoor.

Mermedina, fijn die audio workouts. Vandaag staat hier BodyStep op het programma, denk 99. Gisteren Erin’s house of cardio gedaan en Kylie Gates’ vinyasa. Eergisteren Bodypump 87. Gaat best lekker op het moment. Fijne dag!

Smulrol, vond je die BLAT wel leuk? Ik vind hem heel grappig omdat ze vaak net even iets anders doet dan wat we gewend zijn zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Hangt er denk ik ook vanaf waar je vandaan komt. Ik was wel een stuk fitter dan nu. Morgen weer een lesje doen. Probeer 2 a 3x in de week wat te doen door de weeks. Zaterdag yoga en dan zaterdag en/ of zondag met droog weer een stuk lopen.
Alle reacties Link kopieren
rastan schreef:
07-01-2021 06:15

Smulrol, vond je die BLAT wel leuk? Ik vind hem heel grappig omdat ze vaak net even iets anders doet dan wat we gewend zijn zeg maar.
Ik heb alles van Combat nu al ongeveer 5x gedaan sinds begin van corona ellende dus ik zoek af en toe wat anders :) De oefening dat je met 1 hand rondjes moet maken met een stuk papier is op een of andere manier heel zwaar :-o
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen, ja grappig is dat he smulrol, zo iets simpels als een stukje papier inzetten op die manier. Ik vind het heel leuk. Maar ik vind Rachel ook gewoon heel tof dat scheelt. Ik zag dat ze weer bij #1 zijn begonnen nu, kennelijk rouleren ze de lessen nu.

Ik werd vanmorgen wakker met de Black Eyed Peas op de radio, “I gotta feeling” dus meteen opgezocht welke BodyPump release dat ook al weer in zat, nummer 73, die wordt het dus vandaag. Fijne dag dames.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben de nieuwe BC #84 online gezet en hij is lekker! Net gedaan! United is nog steeds mijn favoriet maar deze zou zomaar wel eens 2e kunnen worden. Komende weken ga ik m vaker doen.

Zit ook een zware buiktrack bij trouwens....

Verder gister attack en de nieuwe BP114 gedaan. Die kende ik al van de zomermaanden in de sportschool dus dat was vooral een “oh ja” gevoel. Hij is op zich wel lekker. Vind m wat minder zwaar dan de BP United maar dat is persoonlijk.

Iig weer genoeg te mixen de komende weken.
Alle reacties Link kopieren
dignity schreef:
11-01-2021 20:28
Ze hebben de nieuwe BC #84 online gezet en hij is lekker! Net gedaan! United is nog steeds mijn favoriet maar deze zou zomaar wel eens 2e kunnen worden. Komende weken ga ik m vaker doen.
Er zitten een paar lastige dingen in.
dit is de eerste release die in alleen online moet leren , dus niemand ziet mij prutsen. Die capoeira track ging niet helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
Hm ik weet het niet, ik moest even wennen aan BC84, maar ik zet hem de komende weken nog wel een paar keer op het programma, soms duurt het een paar keer voor een bepaalde release “klikt” en soms gebeurt het helemaal niet.

BP114 vond ik ook niet top trouwens, de squat track met de heel lifts gaan te snel voor een goede techniek - voor mij althans. Ieder zijn meug er zijn ook mensen die m geweldig vinden en dat is prima.

Afgelopen anderhalve week (woesj, zo om he) stonden hier oa BodyStep100 - blijft een favoriet omdat ie zo feestelijk is, BodyAttack 102, BodyPump114, BodyCombat84, BodyStep113, BodyPump99 (nice!) en BodyCombat 65 (Wooohooo!! Wat een toffe release) op het programma. Vandaag weer pump, random gekozen: 104.

Edit: BP104 vond ik een super fijne release :heart: veel langzaam en pulse werk, en lekkere muziek (maar smaken verschillen natuurlijk)

Fijne dag en sportze
Alle reacties Link kopieren
Ik ben overstag en heb sinds deze week ook les Mills on demand :-)
Gisteren de BC United gedaan, ken ik nog uit de sportschool en is mn favoriet, maar ben ook heel nieuwsgierig naar de nieuwe versie. Heb wel spontaan weer zin om te sporten nu ik al die lessen zie.

Volgen jullie een specifiek programma wat ze aanbieden? Zat te kijken naar de Burn Prime Challenge (zonder gewichtjes enz) maar moest even slikken toen ik de Grit cardio zag, heb sinds de lockdown weinig bewogen en dat ziet er echt pittig uit.

Edit: De Grit ging echt veel te snel voor me om te volgen dus ben maar ingestapt bij BA, dat is nog bekend. :P
Alle reacties Link kopieren
@mappie, welkom, nee hoor ik volg geen challenge of programma. Ik doe per dag gewoon waar ik zin in heb en probeer een beetje af te wisselen. BodyCombat is mijn absolute favoriet, maar ik doe dus ook Pump, Step, af en toe Attack, en Balance. Oh en de trainer sessies vind ik ook vaak leuk. Er is zat om te kiezen!
Alle reacties Link kopieren
Rastan ik zag vandaag toevallig op de Facebook pagina van LMOD dat de BS united helaas niet geplaatst gaat worden op LMOD :-(. Blijkbaar waren de United releases eigenlijk niet gemaakt voor LMOD en dus komen ze daar niet allemaal online. We moeten het dus doen met wat al geplaatst is.

Vandaag Attack #102 gedaan, was lekker. Zat wel een pittige burpees serie in. Morgen weer BA en BP, twijfel nog even over welke BP release ik ga pakken.
Alle reacties Link kopieren
Geen BodyStep United :'( ik zag ook zoiets, heeft met de muziek rechten te maken geloof ik

Ik heb vanmorgen Combat 71 gedaan. Oh my effing god,die leg conditioning track, Rachel noemde hem “the mother of all conditioning tracks” en echt he, met springen erbij is ie fucking zwaar ;-D
Alle reacties Link kopieren
Stil hier. Iedereen nog steeds lekker bezig? Ik wel, vandaag BA 101 en BP 111 gedaan. Verwacht dat hardlopen komende week lastig wordt met de sneeuw. Zag het vandaag wel iemand proberen. Misschien lukt t als de sneeuw zodanig blijft dat je er grip op hebt, maar als het een ijsplaat wordt... een weekje vol op LMOD dus.

Probeer wel elke ochtend een uur buiten te wandelen, ook komende week.
Alle reacties Link kopieren
Even inbreken met een vraagje aan de ervaren bodypumpers hier.
Is er een barbell set die jullie juist wel of juist niet aan kunnen raden? Ik wil er 1 aanschaffen maar die van Less Mills ligt echt boven budget. Ik heb het halve topic doorgenomen in de hoop iets te lezen over een andere set, maar helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze
https://sportbay.nl/nl/pr/Halterstang-B ... gJpFvD_BwE

Meer dan tevreden over. Stang zit een coating op dus ligt goed in de nek.

De prijs ding alleen mega boven budget, voor Corona was die set volgens mij tussen de 60 en 80 euro, in Corona 120 euro en nu is die al 170 euro zie ik.

Bij mij op de sportschool gebruikte ze deze ook, ik heb er 12 jaar gesport, die zijn nog nooit vervangen. Alleen knijpertjes worden een keer lam, die kan je los kopen. Ik heb extra schijven van 2,5 kg erbij gekocht.

Misschien is los kopen voordeliger?? Of op een andere website?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven