Les Mills on demand

27-05-2020 10:12 556 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik vroeg me af of er hier iemand is die ervaring heeft met Les Mills on demand.
Ze bieden 800+ lessen online aan. Ik was vroeger (lees 4+ jaar geleden) een fanatieke BodyPumper (3-5 keer per week) en genoot hier ook echt van. Ik deed ook vaak een lesje BodyAttack of BodyShape mee. Nu met de lockdown kunnen we geen kant op en ik wil dat graag weer oppakken. Ik ben trouwens nog aan het rondkijken waar ik het beste een barbell kan bestellen.

Alvast bedankt!
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de officiele set maar wel met 30% korting omdat hij tweedehands was. Je kunt een poging doen op de officiele NL website van Studion te kijken om te zien of ze onder de uitverkoop nog een tweedehands deal hebben.

Ben er wel ontzettend blij mee, hij was ook met korting nog steeds duur maar zijn geld wel waard. Ik kocht hem tijdens de 1e lockdown dus toen was er ook echt niks anders meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe release Combat is online (85).
Zitten wat lastige dingen in waar ik op moet oefenen
Alle reacties Link kopieren
Ik vond m heel lekker smulrol! Zondag ook de nieuwe BP gedaan, die vond ik wat saai.
Up! Zit er aan te denken om mijn oude hobby Body Pump weer op te pakken. Vroeger in de sportschool, maar nu wil ik het thuis gaan doen met Les Mills on Demand.
Vraagje, tot hoever gaan de Body Pump-lessen terug op LMOD? Ik ben al een ouwe taart :-$ en ging heel lekker op de periode #50-60 (was denk ik in 2005-2006). Zouden die nog beschikbaar zijn?
En tweede vraag: kun je ook lessen downloaden?

Bedankt en sport ze allemaal. ;-)
Alle reacties Link kopieren
blauwe_framboos schreef:
18-07-2021 23:29
Up! Zit er aan te denken om mijn oude hobby Body Pump weer op te pakken. Vroeger in de sportschool, maar nu wil ik het thuis gaan doen met Les Mills on Demand.
Vraagje, tot hoever gaan de Body Pump-lessen terug op LMOD? Ik ben al een ouwe taart :-$ en ging heel lekker op de periode #50-60 (was denk ik in 2005-2006). Zouden die nog beschikbaar zijn?
En tweede vraag: kun je ook lessen downloaden?

Bedankt en sport ze allemaal. ;-)
Ik heb even in mijn iOs app gekeken en de oudste Pump die ik zie is 88
Je hebt wel een optie om lessen te selecteren voor offline gebruik maar ik merk regelmatig dat die op gegeven moment vervallen.
Ik denk niet dat je ze legaal buiten de app kan downloaden ivm copyright
smulrol schreef:
19-07-2021 16:49
Ik heb even in mijn iOs app gekeken en de oudste Pump die ik zie is 88
Je hebt wel een optie om lessen te selecteren voor offline gebruik maar ik merk regelmatig dat die op gegeven moment vervallen.
Ik denk niet dat je ze legaal buiten de app kan downloaden ivm copyright
Ok, dankjewel Smulrol! Goed om te weten. Ga het denk ik maar gewoon proberen, lijkt me wel heel leuk om weer op te pakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven