12e kandidaat in reactierij huurhuis!

08-04-2014 13:52 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sta momenteel 12e in de reactierij voor een huurhuis direct te huur.

t huis staat nu 3 weken te huur en r zijn nu 3 kandidaten geweest die hebben geweigerd.

zou ik nog een kans kunnen maken?
Een kleine kans, maar het is een kans! Ik duim voor je!
Een kans altijd, alleen dan moeten alle anderen nog wel afzeggen natuurlijk.

Maar om even een positief verhaal te geven, ik heb mijn huis toegewezen gekregen terwijl ik 22e in de reactierij stond.
Ik was 11e en heb uiteindelijk de woning toegewezen gekregen.
Kleine kans. Maar..waarom wijst iedereen dat huis af?
Oh ik hoop t zo, want ik zit nu in een huurhuis met mn kids in een andere woonplaats dan waar ik gewoond heb ivm scheiding(man ging r met mn vriendin vandoor)

En wil zo graag weer terug, ivm school kids enz.en heb daar al mijn vrienden.

duim mee aub.....
Denk dat sommigge t afwijzen omdat r veel aan moet gebeuren en dat schrikt sommigge denk ik af.

en degene die lang ingeschreven staan wachten mss af op een andere woning.

Mij maakt t niks uit als r veel aan moet gebeuren als ik maar in die woonplaats kan wonen.

dan van lieverlee maar klussen.
Is r nog iemand??
Hierzelfde verhaal! Er waren behoorlijk wat kijkers en ik stond 7 ofzo, dus had echt geen verwachting. Maar toch stond ik ineens met de sleutels in m'n hand!

Dus het kan!
Wat ook nog kan: Wanneer de huizen worden aangeboden, moet de persoon die op 1 staat binnen 24 uur reageren zo niet, gaat het huis automatisch naar nr 2. Ik heb zo ooit een leuk huis aan mijn neus voorbij zien gaan doordat ik 1 dag niet mijn mail had bekeken. Dus het hoeft niet altijd zo te zijn dat er veel moet gebeuren.
Niemand meer??
quote:claudia77 schreef op dinsdag 08 april 2014 15:24 Niemand meer??

Ehm, wat wil je horen?

Als iedereen het huis weigert ben jij aan de beurt. Verder is je vraag net zo lastig te beantwoorden als de vraag of dat de hoofdprijs zal vallen op een staatslot wat je hebt gekocht.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Denk dat het heel erg ligt aan waar je woont.. Waar ik woon zou ik het huis dan wel op mijn buik kunnen schrijven..
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Ik stond ooit derde maar kreeg het huis niet, in het huis waar ik nu woon stond ik 35ste dus je weet het nooit.

Ik snap werkelijk waarom de 34 voor mij dit huis niet wilde, van 1 weet ik dat zijn papieren niwt in orde waren..

Het is altijd afwachten. Sterkte!
In het huis waar ik nu woon stonden we ook op nummer 12 en wij hebben het huis gekregen! Er moest wel wat aan het huis gebeuren en dat heeft veel mensen afgeschrikt denk ik
Sja, kan vriezen, kan dooien. Geduld hebben en dan merk je het vanzelf.

Da's trouwens ook een goede methode hier. We zijn je dienstmeisje niet dat je zo kunt roepen.
ik stond destijds op 7 en kreeg het huis...mensen reageren altijd (??) op meerdere woningen dus sommige mensen hadden meerdere aanbiedingen gekregen...dat ze op bovenaan stonden...dus het kan prima...
Kans is nihil. Moeten er nog 9 mensen weigeren. Volgende keer beter.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik was wel niet nummer zoveel op de lijst van mn eerste huurwoning, maar had maar 6 punten. Je moest al minimaal 60 punten hebben voor je überhaupt in aanmerking kwam voor die woning. Dus ik toch reageren met " je weet nooit " wat denk je? Jawel hoor, ik kreeg de woning toegewezen. Niemand wilde dat huis omdat het finaal was uitgewoond! Keukenkastjes roze geverfd, kunststof kozijnen geel geverfd, de muren in de plee vol gespoten met purschuim en die hoogglans roze geverfd, plavuizen vloer leek wel een golfslagbad en in de muren zaten zoveel gaten dat het leek of ze er een luchtbuks op leeg hadden geschoten! Maar!!! de woningbouw heeft alles opgeknapt, nieuw keuken, plee, badkamer, strakke vloer en gestucte wanden. Dus het kan wel! :-D
Ik ben vandaag wezen kijken tijdens een collectieve bezichtiging. Ik sta nu op 3! Wil de woning heel graag hebben maar ja nummer 1 en 2 misschien ook wel.

Er moet erg veel aan gebeuren dus hopelijk schrikt dat nummer 1 en 2 af.

Ik weet ook niet eens of 1 en 2 wel aanwezig waren tijdens de bezichtiging. Met mij waren er in totaal 4 kijkers.

Het is afwachten!

Ik zal voor je duimen dat de rest nog afzegt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven