Aaaargh fietsen gejat + auto's in getikt

21-04-2010 11:11 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo ik kom hier even mijn frustratie spuien. Kom ik vanochtend in de parkeerkelder, onze beide fietsen gejat en van allebei de auto's de zijruiten ingetikt. Ik ben er zó enorm boos over!!

Overal glas en kapotgeknipte sloten + kettingsloten (we hadden onze fietsen echt goed afgesloten), glas in de auto's zelf. Huil!! Om over al het 'papier' werk nog maar niet te spreken. Politie, verzekering, autotaalglas...

Nah, beetje zinloos topic maar baal er gewoon enorm van. Alle zooi, de schade, het werk.. Bah!
Shit joh, balen! En dan krijg je Wouterrrr van Carglass ook nog eens over de vloer..het zit niet mee!
kut voor je.

Is die parkeerkelder vrij toegankelijk voor iedereen?

Is het alleen voor bewoners ofzo, misschien eens opperen om camera's op te hangen als dit vaker voorkomt.
De parkeerkelder is alleen toegankelijk als je een pasje of sleutel hebt. Maar goed, kennelijk kunnen er toch mensen 'meeglippen' als de poort opengaat en je met je auto naar beneden gaat. Er wordt al op gelet dat iedereen WACHT tot de poort volledig gesloten is, voordat je verder rijdt maar kennelijk vinden dieven soms toch een gaatje.

Ja, we maken ons allemaal hard voor camera's, wordt hopelijk snel besproken bij een VVE-vergadering.

Bleh!
Enne, gelukkig geen Wouterrrr of Pauwlll van carglass, maar autotaalglas.
.
Ja dat klopt, camera's zijn niet zaligmakend. Maar misschien heeft het een afwerend effect voor die k*tlui als ze er hangen.

Ja, echt frustrerend. Gelukkig hebben we nog wel de nota's van de fietsen (staat ook frame nummer etc op) misschien dat de politie daar nog iets mee kan, al denk ik van niet.
Zoomix, check even of Autototaalglas wel wordt vergoed. Ik heb er zelf ervaring mee dat ASR/Fortis dit bedrijf niet accepteert en niet tot vergoeding overgaat!
Zie nu dat je Autotaalglas bedoelt, dat is inderdaad een goed bedrijf.

De malafide reparateurs. Je komt ze vaak tegen op de parkeerplaats van een winkelcentrum, de stands waar je 'gratis' je autoruit kan laten repareren. Maar een autobezitter die denkt gratis een barstje of sterretje in de voorruit te laten maken, komt vaak bedrogen uit. Repareren blijkt niet altijd gratis te zijn. Duizenden autobezitters die dachten dat de reparatie gratis was, krijgen nu nota's en aanmaningen van herstelbedrijven in de brievenbus.

Reden is dat verschillende verzekeraars geen vergoedingen meer uitkeren aan reparateurs die niet zijn aangesloten bij het keurmerk Glasgarant. Steeds meer verzekeraars willen de autoruiten alleen laten repareren door Glasgarant-gecertificeerde bedrijven.

Dus zoek eerst uit of de verzekeraar de schade vergoedt en of het herstelbedrijf is aangesloten bij het Keurmerk Glasgarant. Zo kom je niet voor onplezierige verrassingen te staan.
Thanks voor de tip! De auto van mijn vriend is via de lease-maatschappij verzekert en mijn (oude) autootje is alleen WA verzekert.

Autotaalglas komt vandaag toch voor de auto van vriend om er een plastic noodruit in te zetten en ze zetten er dan voor mij meteen een 2e hands ruit in (die ze THANK GOD bij de sloperij hier in het dorp nog hadden liggen). Moet ik wel zelf betalen dus.

K*tzakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven