Abonnement op 'buitenleven'?

06-04-2013 16:44 28 berichten
Ik kwam net in de kampioen een aanbieding tegen voor het tijdschrift buitenleven (van de ANWB) ik herinner me het blad een keer gelezen te hebben en dat ik het toen erg leuk vond alleen het laatste exemplaar gaat (volgens mij) alleen over tuinieren.

Kan iemand mij vertellen of het over het algemeen alleen over tuinieren gaat? Dan vind ik het namelijk niet zo boeiend
http://www.anwb.nl/vrije-tijd/tijdschriften

volgens mij gaat het over meer dan alleen tuinieren. Je kunt ook een proefabonnement nemen.
quote:Starshine schreef op 06 april 2013 @ 16:48:

http://www.anwb.nl/vrije-tijd/tijdschriften

volgens mij gaat het over meer dan alleen tuinieren. Je kunt ook een proefabonnement nemen.Volgens mij is het inderdaad een soort proefabonnement, 8nummers voor ¤20
Alle reacties Link kopieren
Bij Buitenleven denk ik aan recepten voor vlierbloesem-abrikozenjam, van die Engels-achtige buitenkleding en advertenties van mensen die jonge wolharige geitjes (bruin of grijs) aanbieden.

Niet alleen tuinieren dus.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Bij onze bibliotheek is buitenleven gewoon te leen.

Misschien eerst een paar lenen en lezen voor je ¤20 uitgeeft?
quote:tonkje schreef op 06 april 2013 @ 16:55:

Bij Buitenleven denk ik aan recepten voor vlierbloesem-abrikozenjam, van die Engels-achtige buitenkleding en advertenties van mensen die jonge wolharige geitjes (bruin of grijs) aanbieden.

Niet alleen tuinieren dus.geef maar toe dat je een abonnement hebt..
Ik ben het, die uit je vaders Playboy
quote:violaonhold schreef op 06 april 2013 @ 17:26:

[...]

geef maar toe dat je een abonnement hebt.. Haha, nee, ik heb een aantal nummers gefascineerd bekeken bij een vriend van mij, die ze weer van zijn ouders had. Voor een Amsterdamse met enkel wat halfdode planten op het balkon is het een uiterst curieus blad.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 06 april 2013 @ 17:29:

[...]

Haha, nee, ik heb een aantal nummers gefascineerd bekeken bij een vriend van mij, die ze weer van zijn ouders had. Voor een Amsterdamse met enkel wat halfdode planten op het balkon is het een uiterst curieus blad.

Ik heb een flat, een grijs balkon en kunstplanten. Maar toch een proefabo op Buitenleven. Juist voor al die dingen die ik nooit kan of zal hebben. Net zoals ik wel eens een kooktijdschrift lees. Waar ik ook nooit wat uit doe. Of de supernanny kijk terwijl ik kindvrij ben

Gelukkig heb ik een vriendin die ik een groot plezier doe met mijn leftovers qua tijdschriften, en die gaat er echt helemaal in op.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zie bij 'Buitenleven' een blad voor me waar mensen een tuin hebben met veel pioenrozen, plaids van dure merken ( vooral niet van action of xenos) hoekjes zodat je de hele dag in de zon kunt zitten op een van de vele terrasjes en waarbij de buitenmeubels bij elkaar meer kosten dan mijn hele jaarinkomen.
Nee Merelin, het is meer hoe je een tuintafel van steigerhout maakt, hoe je biologische kippen kunt houden van een bijzonder bijna uitgestorven Nederlands ras en waar je pluktuinen vindt om je eigen boeket bij elkaar te plukken. En soms een werkbeschrijving voor een insectenhotel.
Hiem, wat ben je toch een lekker gek mens. Lid zijn van de vrekkenclub en dan een abonnement op de supernanny? Of buitenleven terwijl je drie hoog achter woont..
Gatver, schreef ik nou lekker gek mens? Sorry mens, dat doet mijn alter ego met me.
quote:tonkje schreef op 06 april 2013 @ 16:55:

Niet alleen tuinieren dus.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:himalaya schreef op 06 april 2013 @ 18:42:

Nee Merelin, het is meer hoe je een tuintafel van steigerhout maakt, hoe je biologische kippen kunt houden van een bijzonder bijna uitgestorven Nederlands ras en waar je pluktuinen vindt om je eigen boeket bij elkaar te plukken. En soms een werkbeschrijving voor een insectenhotel.

pluktuinen????

wat een leuk woord.

(ben een stadsmeisje )
quote:viooollaholt schreef op 06 april 2013 @ 19:05:

Hiem, wat ben je toch een lekker gek mens. Lid zijn van de vrekkenclub en dan een abonnement op de supernanny? Of buitenleven terwijl je drie hoog achter woont.. Je hebt te diep in het glaasje gekeken Vioool want ik heb geen abo op de supernanny, ik KIJK het wel eens. Wie is het nu het gekke mens he?!
quote:sprokkelientje schreef op 06 april 2013 @ 19:09:

[...]

pluktuinen????

wat een leuk woord.

(ben een stadsmeisje )

Dat zijn bloementuinen waar je tegen een bepaald bedrag een bos (wilde) bloemen mag plukken. Selluf.

Of zelf aardbeien plukken, of appels.

Is best wel grappig hoor!
Ach een bouwtekening voor een insectenhotel.

Die hebben wij gewoon op de bonnefooi gebouwd.

Net als onze aardbeienbak annex tuinbankje. Staat bij intratuin voor 80 euro. Kostte ons 30 euro voor een potje beits.
Sooo heeee.

En waar zijn die pluktuinen dan wel niet?

Schat ben eerst effe naar de Jumbo en dan rij ik gelijk effe door naar de pluktuin....(hoor het al helemaal voor me)
Een insectenhotel? Mijn geldbeluste fantasie slaat onmiddellijk op hol. Mieren en muggen worden ineens een stuk minder irritant als ze gewoon betalen voor hun verblijf.
quote:himalaya schreef op 06 april 2013 @ 19:12:

[...]

Je hebt te diep in het glaasje gekeken Vioool want ik heb geen abo op de supernanny, ik KIJK het wel eens. Wie is het nu het gekke mens he?!Eh...jij schrijft dat je wel eens de supernanny krijgt. Of komt ze weleens op bezoek bij je? Tsssk...ik mag dan wel Viooolla Holt heten, maar ik kan og wel lezen hoor...
quote:sprokkelientje schreef op 06 april 2013 @ 19:19:

Sooo heeee.

Schat ben eerst effe naar de Jumbo en dan rij ik gelijk effe door naar de pluktuin....(hoor het al helemaal voor me)Bij sommige agrarische bedrijven hier in de buurt kun je tegen betaling aardbeien en zo komen plukken. Ik vind het zelf een beetje gedoe aangezien die dingen ook gewoon geplukt en al in de winkel liggen, maar de kinderen vinden het hartstikke leuk.
quote:sprokkelientje schreef op 06 april 2013 @ 19:19:

Sooo heeee.

Google op 'pluktuin' en jouw provincie/gemeente en tadaaaaa

bijvoorbeeld:

http://www.zuid-holland.c ... 0000_000000_000000_000000
Ik ken Buitenleven een beetje, maar heb zelf een abonnement op Landleven. Is (volgens mij) een beetje hetzelfde soort blad, maar erg leuk! Hoewel ik ook midden in de stad woon, zijn bv de recepten die erin staan meestal erg goed en ook is het heerlijk om jezelf te vergapen aan de mooie (grote!) huizen en tuinen van anderen. En er staan ook echt handige en leuke ideeën in voor een kleine tuin of voor binnenshuis. Misschien heeft het een hoog geitenwollensokken gehalte, maar ik vind het heerlijk. Maar ik wil dan ook graag na mijn pensioen in zo'n knus durp met een enorme tuin wonen, dus kan ik alvast inspiratie opdoen

Tja, dit dus over Landleven, maar volgens mij is Buitenleven niet heel anders qua inhoud. Je moet ervan houden!
quote:viooollaholt schreef op 06 april 2013 @ 19:25:

[...]

Eh...jij schrijft dat je wel eens de supernanny krijgt. Of komt ze weleens op bezoek bij je? Tsssk...ik mag dan wel Viooolla Holt heten, maar ik kan og wel lezen hoor...

Oh ja? Waar schrijf ik dat dan?

quote:Maryni83 schreef op 06 april 2013 @ 19:29:

Ik ken Buitenleven een beetje, maar heb zelf een abonnement op Landleven.

Oh sjips.. heb ik soms een abo op Landleven? Moet ze toch maar eens gaal lezen in plaats van alleen op een stapel leggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven