AH bezorgbundel

27-10-2017 08:16 30 berichten
Ik zag op de site van albert heijn iets voorbij komen over een bezorgbundel, waarbij je voor 1 vast bedrag de boodschappen 3, 6of 12 maanden kunt laten bezorgen. Dus eenmalig betalen en vervolgens kun je dan zo vaak laten bezorgen als je maar wilt. Als je eens per week besteld is het ongeveer €2 of 3 per keer (ligt eraan welke bundel je kiest)

Opzich spreekt het mij wel aan. Nu wacht ik vaak af tot er een leuke actie is met gratis bezorgkosten, want ik vind het altijd te duur. Maar €3 vind ik nog wel een redelijk bedrag. Maar tegelijk ben ik bang dat ik er niet wekelijks gebruik van zou maken en dan alsnog duur uit zou zijn.

Hoe zijn jullie ervaringen? Of wat denken jullie ervan??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een paar weken de drie maanden-bundel, ideaal! Daarvoor liet ik ze al wekelijks bezorgen maar betaalde dus de ‘volle pond’ aan bezorgkosten. Nu kost het me €2-3 per week, echt niet duur vind ik.
Ik heb nu de bundel van 100 euro en die is 1 jaar geldig. Besteldagen zijn dan dinsdag, woensdag en donderdag.
Ik bestel wekelijks dus ik ben met zo'n bundel gewoon veel voordeliger uit.
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Bumba ik zie dat je al besloten hebt. Hier laten we sinds dit jaar elke week bezorgen en het bevalt echt super. Wij hoeven weinig tussen door naar de supermarkt. Wij vinden dit echt ideaal. Ik hoef niet snel tussendoor of met 2 kinderen.

Nu hebben wij geen ah, want is duurder en ik haal niervaltijd de 70 euro ondanks een gezin van 4. Wij bestellen bij de plus. Voordeel bestellen vanaf 25,-, vaak ook gratis bezorg kosten, personelijke aandacht. Nadeel is dat ze de producten uit de winkel halen, dus komt soms voor dat ze iets niet hebben. Dan bellen ze trouwens wel wat we anders willen al weten ze dat nu precies dus dat gebeurt bijna niet meer. Mocht ik onverhoopt de bezorgtijd niet halen(een keer door artsen bezoek) dan even bellen er wordt wat anders geregeld.
Wij laten al heel lang door de AH de boodschappen bezorgen. Werken beide 40 uur en vaak avond vergaderingen, dus ik gun het mezelf. Ik vind boodschappen doen echt vreselijk. Zonde van mijn korte weekend. Ik maak een weekmenu, en hoef zelden wat bij te halen. Ik kan niet meer zonder.
Wie een bezorgbundel heeft, hoeft nog maar voor minimaal €50 aan boodschappen te bestellen in de webshop van Albert Heijn, om vervolgens de bestelling thuis te ontvangen. Dit is sinds een paar maanden van kracht. Ik vind het ideaal! Ik heb een jaarbundel van €120 dus ik betaal elke week €2,50 bezorgkosten. Ik spaar benzinekosten uit, hoef niet te sjouwen en ik kan de hele week van te voren aan mijn boodschappenlijstje schaven ipv op zaterdag gestresst in de supermarkt alles bij elkaar te rapen en een deel vergeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven