Als de wekker gaat dan:

04-12-2011 17:57 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel is duidelijk. Opstaan natuurlijk en dan?

Wat vind jij belangrijk om allemaal te doen voordat je de deur uit gaat.
quote:ster89 schreef op 04 december 2011 @ 19:20:

Eerst een uur snoozen.. Vooral nu het later licht wordt kan ik niet goed opstaan. Dan vervolgens de douche in, lenzen in, creme smeren en koffie zetten. Dan een sigaret roken met op de achtergrond een uitzending van een programma van de avond ervoor of forummen.

Dan aankleden, opmaken en indien nodig haren fohnen en ontbijten en tandenpoetsen.
Snoozen..................

Dan eruit,

Medicijnen nemen

Waterbak honden verversen,

Honden eten geven

Theewater op, douchen aankleden,

Thee zetten, met de honden wandelen

Een grote senseo maken, hup de auto in, en naar mijn werk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
enter, ik heb een kop als een vergiet, echt heel erg
quote:luni schreef op 04 december 2011 @ 19:21:

[...]

Ook, en hij krijg. Brokjes,vers water en een schone bak

Bijvoorbeeldook? hahahahhahhaa je lijkt me best lief, als je je mond houd
Ik kan niet quoten mobiel maar echt Enter, ik kan gewoon niet opstaan. Laatst vroeg mijn huisgenoot zich zelfs af of er niet iets met mij aan de hand was. Het hele huis was er wakker door geworden maar ik lag vrolijk te ronken
quote:ster89 schreef op 04 december 2011 @ 19:31:

Ik kan niet quoten mobiel maar echt Enter, ik kan gewoon niet opstaan. Laatst vroeg mijn huisgenoot zich zelfs af of er niet iets met mij aan de hand was. Het hele huis was er wakker door geworden maar ik lag vrolijk te ronken hahhahahahhahhaaa
Wow Teuntje, vóór het werk elke dag stofzuigen.
quote:enter schreef op 04 december 2011 @ 19:23:

[...]

ook? hahahahhahhaa je lijkt me best lief, als je je mond houd Je lijkt mn vriend wel
quote:luni schreef op 04 december 2011 @ 19:34:

[...]

Je lijkt mn vriend wel
1x 's snoozen, in die tijd ga ik nog eens tegen mijn vriend liggen;

Opstaan en douchen;

Ontbijten en dan de kat buitenlaten;

Omkleden en boterhammen smeren en dan naar het werk.

Alles onder het genot van wat muziek.
Er wordt heel wat afgesnoozed zeg, als ik dat doe word ik prompt 3 uur later pas wakker .
Niet snoozen kan ik echt niet tegen. Morgen om 05:45 de wekker, gelijk douchen, make uppen, föhnen, tas pakken en ervandoor. Ontbijten doe ik in de trein en op mijn werk. In totaal benik 45 min kwijt in de ochtend.
quote:pinkyandthebrain schreef op 04 december 2011 @ 19:48:

Niet snoozen kan ik echt niet tegen. Morgen om 05:45 de wekker, gelijk douchen, make uppen, föhnen, tas pakken en ervandoor. Ontbijten doe ik in de trein en op mijn werk. In totaal benik 45 min kwijt in de ochtend.Doe je nog wel iets aan?
ben ik vaak al wakker. (lichtwekker)

eerst richting badkamer waar mijn kat al op me staat te wachten voor de 'ochtendknuffel tijdens het piesen

daarna naar beneden voor koffie, een zelfgemaakte fruitshake en een boterham of bak yoghurt met muesli die ik bij het journaal opeet.

daarna douchen, aankleden, vriend uit bed schoppen nadat ik al minstens 10 x naar boven heb geschreeuwd dattie op moet staan (hijs niet zo'n ochtendmens)

als laatste opmaken, schoenen aan en mezelf inpakken voor de brommertocht naar mijn werk.
Wekker gaat over algemeen om 6:00.

Direct opstaan, flesje maken ( vaak is dat al gemaakt door man) voor baby en eten geven.

Ik neem kop koffie en een ontbijtje en eet dat terwijl ik baby de fles geef.

Vervolgens samen douchen en aankleden.

Baby gaat in wippertje en ik maak mij licht op en kam mijn haar.

Als oudste inmiddels wakker is, maak ik ontbijt voor hem klaar.

Vanaf dat moment neemt partner het van mij over, hij brengt de kids naar de crèche.

Op dat moment is het voor mij iedere keer weer racen om de bus te halen zodat ik de trein niet mis.

Om 8:00 wil ik aanwezig zijn op het werk.
Love...miss..will never forget you..
- douchen

- kleren aantrekken die ik al heb klaargelegd

- oudste wakker maken, in kleren helpen (ook al klaargelegd)

- jongste aankleden

- ontbijten met kinderen

- ondertussen brood voor oudste klaarmaken, plus 10 uurtje

- drie tassen klaarmaken

- tanden poetsen, mezelf en oudste, en even opfrissen

- jassen aan, tassen in auto, kinderen erin

- kinderen naar kdv en school brengen

- makeup doe ik in de auto, sta meestal wel ergens stil

- hier doe ik 5 kwartier over ongeveer
Ozo.
Sommigen hebben er al een hele dagtaak opzitten voordat ze moeten werken. Petje af hoor
Eerst een uur snoozen (vriend slaapt gewoon door mijn wekker heen). Dan sleep ik mezelf naar de wc, ga ik douchen, tijdens het douchen bedenk ik wat ik aan ga trekken. Terug naar de slaapkamer, doe de tv aan (nieuws) (vriend slaapt nog steeds gewoon door), sta meestal even op de weegschaal, deo, creme en aankleden. Doe mn haar en make-up (make-up kan ik nog weleens vergeten), geef vriend een kus. Ga naar de keuken, schenk wat te drinken in, smeer mn boterhammen voor mn ontbijt en lunch, pak ze in en ik ren zo ongeveer de deur uit. Tas pak ik altijd de avond van te voren in. Mn eerste sigaret steek ik op onderweg naar de tram of bus.

Oh en dit alles in 30 min tot 3 kwartier. Tanden poetsen doe ik btw onder de douche.

En 's ochtends ben ik niet in staat om een gesprek aan te knopen. De zeldzame keren dat vriend tegelijk moet opstaan is een drama, want hij is altijd vrolijk.
Dan denk ik kut.... Mijn bed ligt nog veel te lekker.

Maar na persoonlijke hygiene ronde, aankleden, tas pakken, konijnen groente geven en dan snel fietsen om trein te halen. Ontbijten doe ik op werk
- oordopje uit

- plassen

- douchen

- afdrogen

- aankleden

- opmaken

- naar buiten

Dit alles in hooguit 20 minuten.

Ontbijten doe ik in de eerste pauze op mijn werk
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wekker gaat:

-1 keer snoozen

-hond eten geven

-ontbijten

-internetten

-brood maken voor lunch

-douchen/tanden poetsen

-aankleden/make-up/haar doen

-computer uit

-hond meenemen

-de deur uit.
Ik ben zeker een uur bezig.

Wekker gaat om 06:45. Dan kijk ik het begin van het RTL4 journaal nog in bed. Dan sleep ik mij rond 06:53 uur (ja, echt) uit bed. Naar beneden, naar de wc. Soms ontbijt klaarmaken wat mee naar boven gaat. Douchen. Bodylotion op. Make-uppen. Dan eventueel ontbijten op bed en de rest van het journaal kijken. Dan vaak te laat en fohnen, kleding aantrekken (vaak meermalen wat aan- en uittrekken, vreselijk) naar beneden, schoenen en jas aan het naar het station.
Wekker gaat om 6 uur:

Slaapdronken rechtop gaan zitten

kwartiertje lezen

naar de wc

koffie zetten

koffie drinken en roken

(dit alles zwijgend, anders ga ik slaan)

fora, mail, fb en dergelijke checken

afwassen en katten eten geven

koffie drinken

kattenbakken uitscheppen en een beetje opruimen

douchen, make up, haar doen en kleren aantrekken

koffie drinken

ontbijt en lunch maken

koffie drinken

deur uit

Dit kost me in totaal 3 uur... Ik ben echt heul sloom 's ochtends.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Hasse, hoe vroeg sta je dan op?
als ik moet werken, gaat de wekker om 6 uur. Ik sta meteen op.

- wassen

- aankleden

- laptop en koffiezetapparaat aan

- met een kopje koffie en een klein ontbijt (weinig trek zo vroeg) even nu.nl en het forum checken.

om 6.30 uur de deur uit

als ik niet moet werken gaat de wekker om 7 uur. Meestal sta ik meteen op, soms snooze ik 1 keer.

- ochtendjas aan

- ontbijt + broodtrommeltjes klaarmaken

- koffie zetten

- kinderen naar boven sturen om aan te kleden

- 8 uur komt de taxi voor de oudste en daarna ga ik aankleden en om 8.30 de jongste naar school brengen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven